Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 08-04-2018, 18:07   #21   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Bezzechi Moto3, Pasini Moto2, wie durft straks het Italiaans feest bederven?
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2018, 19:22   #22   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Holy shit, die start.
Old 08-04-2018, 19:39   #23   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Márquez stevig aan't spazzen, subiet nog een 2de ride through of erger als hij zo doorgaat.
Old 08-04-2018, 19:43   #24   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zot duel wel tussen rins en miller

also, desalle op't podium derstrax met tweede plek. hoera!
Old 08-04-2018, 19:47   #25   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

precies wel nie de namen die ik vanvoor had verwacht, heb de start gemist
Old 08-04-2018, 19:55   #26   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

tis wel zotjes hoe over de disciplines heen de merken zo verschillen in rangorde

in de MotoGP is KTM geen zak waard, in de MXGP is het al jaren heer en meester. en wordt er met Honda gelachen

also, marquez gaat nu wel een sanctie moeten krijgen, serieus kerel
Old 08-04-2018, 19:57   #27   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Komaan, laat Zarco nog een memorabel einde aan deze farce breien.
Old 08-04-2018, 19:57   #28   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

rossi letterlijk van de baan en punten rijden terwijl da totaal nie nodig was

en dan nog uw hand opsteken rofl
Old 08-04-2018, 20:03   #29   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

30 seconden penalty, ha, op uw muil
Old 08-04-2018, 20:07   #30   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ach ja, de winnaar heeft dan toch een propere en intelligente race gereden. Te hopen dat dit weer geen shitstorm wordt.
Old 08-04-2018, 20:08   #31   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

dat drama op't einde geeft dat wel iets extra

maar echt waar, zo maar de publieksfavoriet er uit bonjouren nadat ge er al een andere er blijkbaar had afgereden. goeie reactie van't team naar marquez "fuck off kerel met uwe PR bullshit" toen hij wou komen verontschuldigen
Old 08-04-2018, 20:17   #32   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Komaan, laat Zarco nog een memorabel einde aan deze farce breien.
die zarco, waar moet ik die plaatsen? is dat een opkomend talent of is dat iemand die al een tijdje aan't grinden is en nu met de juiste motor volledig zijn talent kan laten zien?

tis allemaal leutig om het terug te volgen maar behalve de grote namen loop ik wel wat verloren, zeker omdat ik ook nog miljoen ander sporten volg
Old 08-04-2018, 22:32   #33   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Die was ooit nog bijna 125 cc wereldkampioen in het pre-Moto3 tijdperk. Verloor toen nipt van Nico Terol die compleet van de GP-radar verdwenen is en via WSBK/WSS god weet waar terecht is gekomen nu.

Dat "grinden" heeft Zarco eerder in Moto2 gedaan waar hij uiteindelijk twee keer op rij kampioen werd in '15 en '16. Vorig jaar opgeklommen naar MotoGP en direct opgevallen door zijn snelheid en agressie. Bij Yamaha is geen plaats voor hem in het fabrieksteam, maar volgens de laatste geruchten heeft hij een aanbod van zowel HRC als KTM voor volgend jaar.

Hopelijk geldt dat eerste nog nadat hij Pedrosa er daarstraks uitkegelde.

Ah ja, en jij had de start niet gezien zeker? Probeer dat maar te herbekijken of ergens na te lezen. Ik zou het kunnen uitleggen maar je zou me niet geloven denk ik. Het was al compleet geschift nog voor Márquez ging spookrijden op de grid.
Old 08-04-2018, 22:37   #34   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

https://www.dailystar.co.uk/sport/mo...tyre-selection

+

kerel, what the fuck. dat ik dat heb gemist

ik had eerst het artikel gelezen en dan pas marquez zijn moves, ROFL, kheb juist luidop moeten lachen. :')
Old 08-04-2018, 22:38   #35   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

bwahahahahahahahaha geweldig ik kom nie meer bij kpeis dak mijn buren aan't wakker maken ben
Old 09-04-2018, 05:12   #36   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Wat een shitshow wtf.
Old 09-04-2018, 05:39   #37   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Genoeg stof om nog lang te blijven praten over deze race. Jammer voor Miller om zijn strategisch voordeel te verliezen bij de start. Mogelijks zullen ze het regelboekje aanpassen na dit bizar voorval, maar dit is ook F1 niet. Marcquez die stilvalt en toeren uithaalt om toch nog te starten maakte de verwarring nog groter.

Eens de race begon was die wel heel onderhoudend. Goed dat Rins en Miller hun cool wisten te behouden, en niet crashten of rare dingen uitsteken. Marcquez zijn straffen vond ik wel te licht. 1 positie opgeven, zeker achteraan in het veld, stelt niets voor. De inbreuk herhalen, en het derde incident in één race opstapelen, was voor mij een zwarte vlag waard.
Old 09-04-2018, 08:17   #38   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Die flag-to-flag races geven nog te dikwijls miserie, oefening baart kunst (en een beter reglement) zou je denken, maar ze zijn dan ook vrij zeldzaam.

Gisteren ging iedereen buiten Miller vanuit de pitlane moeten starten, ofwel gingen ze allemaal tegelijk pitten van zodra het was toegestaan, allebei gevaarlijke situaties. Mooi dat men dat wil vermijden en dat er door geïmproviseerd overleg op de grid een oplossing werd gevonden, toont toch een heel menselijke kant van de organisatie, maar de gekozen oplossing kwam wel heel knullig over.

Daarna was het vooral bizar en onnodig dat Márquez zo tilt sloeg, is niet meer van zijn gewoonte, en dat overschaduwde voor mij de ganse race, nog meer dan het geknoei bij de start. Als hij braaf had geluisterd en naar de pitlane was uitgeweken dan had hij waarschijnlijk met de vingers in de neus gewonnen. Zelfs na twee sancties kwam hij Dovizioso nog terug voorbijgereden alsof die geparkeerd stond.
Old 16-04-2018, 08:48   #39   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

slecht en heel slecht nieuws van 2 IOM TT toppers:

Quote:
John McGuinness’ hopes of returning to racing at the 2018 Isle of Man TT Races are in doubt once more with the 23-time winner revealing he’s suffered a setback in his recovery from a badly broken leg.

The Morecambe Missile sustained a compound fracture of his tibia and fibia and lost 50mm of bone at last year’s North West 200 in May. The 140mph crash, caused by a technical issue with the Honda Fireblade’s ECU, resulted in McGuinness being fitted with an external fixator for nine months.
Quote:
Fan-favourite Isle of Man TT rider Bruce Anstey is expected to miss the entire 2018 road racing season after being diagnosed with cancer, his partner has said.

Anny Ramsey announced on Facebook that the 13-time TT winner has “multiple tumours in his lungs and a tumour on his spine”, as well as having a “blood clot on the lung”, and added that Anstey is unlikely to race this year at all as he prepares to undergo treatment.

The 48-year-old New Zealander was due to compete once again for the Padgetts Racing outfit at this year’s Isle of Man TT, as well as the North West 200 event in Northern Ireland next month.
Old 21-04-2018, 23:22   #40   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

In de nasleep van Argentinië is er gisteren in de Safety Commission beslist om strenger te zijn voor gevaarlijk rijgedrag, morgen wordt Márquez al direct drie plaatsen achteruit gezet op de startgrid omdat hij tijdens Q2, volgens mij echt per ongeluk, Viñales effe in de weg zat.

Vind het maar een bedenkelijke evolutie, af en toe een zwarte vlag bovenhalen als er iemand helemaal door het lint gaat zou voor mij wel volstaan.

En ik betwijfel dat de stewards dit op langere termijn consequent gaan volhouden, er lijkt geen bal veranderd aan de vage regels, er is gewoon afgesproken om "strenger" te zijn tout court.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules