Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 29-03-2018, 20:03   #2521   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
maar over het algemeen gaat het wel over geld afpakken van mensen die dat geld nodig hebben.
wat
Old 29-03-2018, 20:06   #2522   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

bedankt voor het lijstje, erg overzichtelijk!

Maar waardering in marktkapitalisatie van Ethereum is maar een tijdelijk verhaal. Het is een slechte periode relatief gezien tegenover de periode na November, een dramatische tegenover December. Maar nog steeds een goeie tegenover alles daarvoor. Heb niet de indruk dat er momentum verloren is gegaan qua ontwikkeling en steun ervoor. Diegene die ermee bezig waren, doen dat nog, en indertussen is er veel aandacht bijgekomen. Het gaat hard vooruit en is de meest gedreven community op vlak van technologie.
Denk dat mensen zoals Vitalik dat heel goed begrijpen, en zich niet laten afleiden door waardering. Het is net door in piekmomenten er niet op in te gaan en zich niet te laten verleiden tot macho-grootspraak, dat ze nu erg goed hun community kunnen motiveren verder te doen.

Ik denk dat ICO's de eerste killer use-case was die ETH ecosysteem heeft gekatapulteerd. Het verklaart ook de drastisch daling, sterker dan andere grote crypto's, na de verboden op ICO vanuit de tech-wereld, de financien en de regering. Maar er zijn nog vele mogelijkheden in ontwikkeling.

Mijn aanpak is afwachtend, de investering van weleer was nog steeds de juiste qua technologie. De timing van winst halen was pijnlijk fout. Maar dat hoeft geen probleem te zijn op termijn.
Old 29-03-2018, 20:09   #2523   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

btw: dat komt van iemand die Twitter heeft gekocht op IPO en toch er toch winst van heeft op dit moment. Geduld is een goede zaak.
Old 29-03-2018, 20:27   #2524   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

ICO van het jaar:

CSM is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2018, 20:31   #2525   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
wat
Ran heeft gelijk, een massa mensen die laat ons zeggen "niet zo goed voorzien zijn in de bovenkamer" worden in heel het cryptocurrency verhaal gewoon massaal geld afhandig gemaakt. Geld dat ze nodig zijn. Hopen miserie en menselijke drama's. En in deze thread wordt dat ook vlotjes aangemoedigd. Allemaal om een enkele slimmeriken/fraudeurs/criminelen stinkend rijk te maken.
Old 29-03-2018, 20:33   #2526   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Mijn aanpak is afwachtend, de investering van weleer was nog steeds de juiste qua technologie. De timing van winst halen was pijnlijk fout. Maar dat hoeft geen probleem te zijn op termijn.
Hoe zit het met uw crypto gains/losses? Hebt ge nog overzichtjes daarvan?

Kvraag het aan u vermits ge zowat de enigste in deze thread zijt met de ballen om daar eerlijk over te rapporteren.
Old 29-03-2018, 20:34   #2527   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

hoe kunnen mensen nu niet gezien hebben dat dit gewoon nen dikke gok was? ik heb er letterlijk geld ingestoken dat ik anders aan andere brol die ik niet nodig had heb opgedaan

en ik zou mij zelf nu nie direct financieel verantwoordelijk noemen

hoe dom moet ge dan wel nie zijn?
Old 29-03-2018, 22:04   #2528   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Kvraag het aan u vermits ge zowat de enigste in deze thread zijt met de ballen om daar eerlijk over te rapporteren.
ik heb 1 ETH en 0.1 BTC. Gewoon om het in stock te hebben moest ik ooit eens iets louche moeten aankopen online

geld boeit me niet meer
Old 29-03-2018, 22:46   #2529   link
Matthias
*snore*

Quote:
ICO van het jaar
Moet nu wel toegeven dat zonder die ICO de alchemie op sterven na dood was.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2018, 22:54   #2530   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Ik zou het eerder crimineel dan lollig noemen. Met de "beleggers" in deze thread moet je geen compassie hebben, maar over het algemeen gaat het wel over geld afpakken van mensen die dat geld nodig hebben.

Deze trend zet zich imho nog wel even voort.
Quote:
Ran heeft gelijk, een massa mensen die laat ons zeggen "niet zo goed voorzien zijn in de bovenkamer" worden in heel het cryptocurrency verhaal gewoon massaal geld afhandig gemaakt. Geld dat ze nodig zijn. Hopen miserie en menselijke drama's. En in deze thread wordt dat ook vlotjes aangemoedigd. Allemaal om een enkele slimmeriken/fraudeurs/criminelen stinkend rijk te maken.
https://vimeo.com/253628205

FYI.
People gonna people. Fools gonna be fools.

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2018, 12:27   #2531   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Hoe zit het met uw crypto gains/losses? Hebt ge nog overzichtjes daarvan?

De minst transparante mens op heel dit forum gaat keer komen zeggen dat de rest "de ballen" niet heeft om exacte cijfers over crypto winsten, of all things, hier te zetten. fuck right off kerel

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale

Last edited by Vrieskou; 30-03-2018 at 12:33.
Vrieskou is online now   Reply With Quote
Old 30-03-2018, 12:55   #2532   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Waar de fuck moet ik transparant over zijn? Ik heb geen cryptocurrency?
Old 30-03-2018, 13:59   #2533   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
hoe kunnen mensen nu niet gezien hebben dat dit gewoon nen dikke gok was? ik heb er letterlijk geld ingestoken dat ik anders aan andere brol die ik niet nodig had heb opgedaan

en ik zou mij zelf nu nie direct financieel verantwoordelijk noemen

hoe dom moet ge dan wel nie zijn?
Gij wel, maar hoe zit het in landen die zelf amper een echte currency hebben.

https://www.wsj.com/articles/bitcoin...les-1515067201
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2018, 09:51   #2534   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Nevertheless, the researchers say it allows them to predict market crashes using data from the past and so should allow them to spot similar imminent crashes in the future. They put it, rather confusingly, like this: “[Our] model is shown to provide an ex-ante warning of market instabilities, quantifying a high crash hazard and probabilistic bracket of the crash time consistent with the actual corrections; although, as always, the precise time and trigger (which straw breaks the camel’s back) being exogenous and unpredictable.”

According to the generalized Metcalfe’s Law, Bitcoin is significantly overvalued, even after the crash at the end of 2017. “Our Metcalfe-based analysis indicates current support levels for the bitcoin market in the range of 22–44 billion USD, at least four times less than the current level,” they say.

https://www.technologyreview.com/s/6...ue-of-bitcoin/
Lijkt me idd plausibel dat we sub 2000 gaan.
Old 31-03-2018, 10:29   #2535   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

ETH Zürich professor? Bullish voor ETH imo. /S

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is online now   Reply With Quote
Old 31-03-2018, 13:32   #2536   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Wat ik niet goed snap:

In de periode dat BTC bleef stijgen was het dus zinloos om spullen te kopen in BTC. Elke BTC die je uitgaf was verlies want hij ging enkel meer waard worden.

Is het dan nu niet de ideale moment om vanalles in BTC te kopen ipv ze te houden? Aangezien ze vermoedelijk volgende maand minder waard gaan zijn dan nu? Of zijn er echt nog mensen die denken dat dat terug naar 20K gaat gaan?

maw: zou dit nu niet normaal juist voor een enorme boost in transacties moeten zorgen?

Last edited by ]as]e; 31-03-2018 at 13:36.
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2018, 14:40   #2537   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by ]as]e View Post
Wat ik niet goed snap:

In de periode dat BTC bleef stijgen was het dus zinloos om spullen te kopen in BTC. Elke BTC die je uitgaf was verlies want hij ging enkel meer waard worden.

Is het dan nu niet de ideale moment om vanalles in BTC te kopen ipv ze te houden? Aangezien ze vermoedelijk volgende maand minder waard gaan zijn dan nu? Of zijn er echt nog mensen die denken dat dat terug naar 20K gaat gaan?

maw: zou dit nu niet normaal juist voor een enorme boost in transacties moeten zorgen?

mensen zijn usd en eur aant (terug)kopen met hun btc
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2018, 19:07   #2538   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Wat ik niet goed snap:

Denk niet dat er veel handelaars zijn die Bitcoin aanvaarden. Maar anders, ja. Al is uw voorstel gewoon functioneel equivalent aan uitcashen.
Old 01-04-2018, 22:53   #2539   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Quote:
Of zijn er echt nog mensen die denken dat dat terug naar 20K gaat gaan?
Wie had gedacht dat het na de val van 1000 naar 200 ooit terug aan 1000 zou geraken?
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2018, 11:11   #2540   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Gewone piramidespellen blijven ook werken, dus er is inderdaad een goeie kans dat we steeds terugkerende crypto bubbles/scams gaan zien.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules