Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 09-09-2015, 13:03   #4541   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Met "Pharaoh 2" bedoel je Queen of the Nile vermoed ik? Of spiritual successor Children of the Nile? Tweede staat alvast op Steam hier, Pharaoh en Queen of the Nile op GOG hier

Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2015, 13:54   #4542   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Je hebt helemaal gelijk. Waar haal ik dat dan weer vandaan?
Is er nog iets gelijkaardig ofzo?

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2015, 13:58   #4543   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Onlangs is lethis: path of progress uitgekomen. Zelf nog niet gespeeld want toen was ik met emperor bezig, wat ik hoor is dat het identiek is aan de impressions games
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2015, 14:09   #4544   link
Nodenay
Senior Member

Nodenay's Avatar

Yup

Old 09-09-2015, 14:45   #4545   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat ziet er heel wat minder sfeervol uit, eerlijk gezegd. De keuze voor 2D juich ik toe, Children of the Nile heb ik snel opgegeven en Caesar IV ligt nog steeds stof te vergaren, maar dit ziet er eerder uit als een flauwe app (genre fucking Farmville). Zeus en vooral Emperor zijn een feest om naar te kijken vanwege de vele, piekfijn uitgewerkte, details. Dit lijkt heel steriel en saai.

Medieval Mayor leek lange tijd een waardige opvolger. Tilted Mill is immers de spirituele opvolger van Impressions en na Children of the Nile en Caesar IV zou deze opnieuw 2D worden. Helaas zit het spel al enkele jaren in 'development hell'. Verder heb ik geen weet van spellen die de perfecte blend van sfeer, tactiek en souplesse kunnen brengen zoals Zeus en Emperor dat wel konden. Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat er, tegen de traditie in, nooit een uitbreiding voor Emperor is ontwikkeld.
Old 09-09-2015, 15:10   #4546   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Ja het zegt me ook niet zo veel, ik hoor ook dat het qua diepgang tussen Caesar 3 en emperor ligt, dan start ge beter gewoon Zeus of emperor nog eens op.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2015, 21:35   #4547   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

http://www.insidegamer.nl/nieuws/118...-op-30-oktober

Kleine twee maand en 't is er. FUCK YEAH.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2015, 11:33   #4548   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Mad Max. Fuck the mediocre reviews. 't Spel is zalig.

Ja, het kn saai en eentonig worden na een tijd, maar de tijd dat je hebt tot dat moment is gewoon heerlijk. Zelf nog geen idee wanneer dat moment komt, al een dikke 20 uur bezig en ik vind alles nog steeds heerlijk om te doen. Zelfs de stukken te voet vind ik nog doenbaar. Stomme reviewers die alles moeten vergelijken met The Witcher of MGS. Dit is een ander soort spel h.

Mindless over-the-top explosion rich gameplay for the win.

't Heeft zelfs een uitgebreide ingebouwde screenshot editor. Je kunt op elk moment met een druk op de knop het spel in pauze zetten zodat je de camera vrij kan bewegen en filters/logo's/vignettes etc toevoegen. Elk spel zou dat moeten hebben:

En daarnaast ook begonnen met Pharaoh. Stomme gasten hier.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2015, 12:27   #4549   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

De auto's en 't rondrijden zelf zien er heel leuk uit in de trailer.

Gisteren Grim Fandago gekocht en een halfuurtje gespeeld. Heerlijk.
eye is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2015, 12:29   #4550   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Mad Max heeft mijn completion OCD wel zwaar getriggerd zoals in Shadow of Mordor.

"Oh, de base is nu van u maar zijt ge wel zeker dat je wilt wegrijden? UW SCRAP STAAT OP 9/10. KOM KOM, WE GAAN DIE LAATSTE ZOEKEN."

fuck me
Old 10-09-2015, 12:37   #4551   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Zeg eens iets meer over de gameplay. Is het een postapocalyptische Far Cry? Of meer Rage? Een map vol icoonjes kuisen? Iets of wat story?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2015, 12:41   #4552   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ik zou zeggen meer Rage dan Far Cry en zit zelf nog niet ver in't verhaal maar het leunt wel goed aan bij de franchise, gewoon badass zaken doen met badass auto's. En de melee combat is type Batman games.
Old 10-09-2015, 13:45   #4553   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik vind het hard trekken op Shadow of Mordor. Maar dan veel meer macho en met auto's. En gigantische ontploffingen.
't Is dus vooral een map met icoontjes uitkuisen. Maar 't blijft imho dus wel lang leutig. Ondertussen in de eerste regio (van de vier) elk icoontje gedaan en nog lang niet beu.

Kan het beter? Zeer zeker, ik zie veel mogelijkheden voor een mogelijke opvolger. Maar is het wijs om te spelen? 't Zal nog niet zijn.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2015, 08:31   #4554   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Aangezien ik CS beu ben heb ik een nieuwe timesink nodig.
Aanraders?
Kben wel niet echt nen gamer zoals jullie, enige games dak echt "veel" gespeeld heb zijn : WoW, CS, D3 en FM.
In FM heb ik geen zin en D3 was ik gestopt omdat het toch altijd maar grinden is.
Old 11-09-2015, 08:49   #4555   link
black
Senior Member

black's Avatar

Kzit in hetzelfde schuitje als u. Ik speel uit noodzaak Atlantiss wow. Genoeg spelers voor instant dungeons op low level ook, als healer/tank, en leuke guilds/ aangename community. 52 met de priester.
black is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2015, 10:27   #4556   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Aangezien ik CS beu ben heb ik een nieuwe timesink nodig.
Aanraders?
Kben wel niet echt nen gamer zoals jullie, enige games dak echt "veel" gespeeld heb zijn : WoW, CS, D3 en FM.
In FM heb ik geen zin en D3 was ik gestopt omdat het toch altijd maar grinden is.
"ik heb veel wow, cs, d3 en fm gespeeeld , ik ben niet echt een gamer maar ik zoek wa timesink games"

makes sense rooz

maar bon: voorkeuren ? singleplayer / multiplayer ? mmo ? welke soort games ABSOLUUT niet ?
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2015, 10:33   #4557   link
rooz
siii

rooz's Avatar

De meesten hier hebben in de periode dat ik die 4 games gespeeld heb waarschijnlijk 40 games gespeeld, dat bedoel ik daarmee...
Liefst multiplayer en/of iets competitief.
Old 11-09-2015, 10:36   #4558   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ge kunt misschien eens in Dota 2 proberen te stappen ? (het is mij nog altijd nie gelukt , van LoL komende is dat een serieuze aanpassing)

Veel andere competitieve en kwalitatieve games zijn er anders niet op de markt denk ik.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2015, 11:17   #4559   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Rocket League rooz. Misschien niet echt een zotte timesink maar heb er in multiplayer het meeste fun aan beleeft sinds euh ooit.
Old 11-09-2015, 21:12   #4560   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Staat hier nochtans in de top 3 van spellen om te verwijderen om wat plaats te maken op de PS4. Ik wacht wel op FIFA 16.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules