Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-06-2018, 13:34   #17901   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tjahzi View Post

En Classic is een grap (@Jaak). Misplaatste nostalgie voor een game die echt niet beter was/is dan de game dat het uiteindelijk is geworden.
Wedden voor al mijn geld dat die servers gaan barsten vant volk ?
Old 18-06-2018, 13:38   #17902   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Waarschijnlijk. Maar daarom hoef ik het nog niet te begrijpen.

De vraag blijft: hoe lang zullen die barsten van 't volk?
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 13:45   #17903   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Tot de content erdoor zit. Aan de succesvolle private servers te zien veel langer dan ge denkt.

https://www.dkpminus.com/wow/private-servers/

Ofwel zijn al die mensen gek ofwel is er echt een publiek die al jaren op zoek is naar een lange, trage en moeilijke grind. Een groot deel van die servers gaan direct leeg lopen want 90% is corrupt en de spelers weten het maar er is geen alternatief.

*aan hun laatste dev talk te zien gaan ze er wel ferm wat werk insteken, denk dus niet dat ze dezelfde wonky client van toen gaan lanceren in 2019-2020

Last edited by jelliuz; 18-06-2018 at 13:53.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 14:46   #17904   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Wedden voor al mijn geld dat die servers gaan barsten vant volk ?
Tot iedereen op level 20 het beu is toch beseft dat dit niet is wat ze wouden. Ze wouden die glorie van een klein weekje wat nostalgie en dan gaan ze terug naar live voor alle quality of life changes.

Ik ben er redelijk zeker van dat veel volk het tot level 20 gaat spelen en gaat afhaken. Onderhande is er al beslist dat het patch 1.12 wordt, de patch net voor de expansion.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2018, 02:54   #17905   link
black
Senior Member

black's Avatar

Het feit dat vrij veel grote guilds staan trappelen om de hoek van ut classic wow te raiden zal wel maken dat dit toch een mooie toekomst zal kennen denk ik, ik ga er alsins voor, bfa in alpha en beta gespeeld, kan mij niet zo hard boeien als Legion.
black is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2018, 12:00   #17906   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Kan allemaal goed zijn, veel volk gaan het onderschatten en wilt nekeer inloggen voor de eerste paar ervaringen. Niet vergeten dat guild attendance in classic zowat de enige maatstaf was een "skilled" guild.

Dan als die guilds hun progress op live gaan verder zetten zal het snel afgelopen zijn. Ik ga het ook spelen, maar live gaat toch mijn hoofddoel zijn. In bijna alle opzichten is BFA op beta beter dan dan Legion; buiten dat de classes wat klunky zijn en dat was te verwachten zonder de legendaries en artifact wapens.
Old 23-06-2018, 20:13   #17907   link
black
Senior Member

black's Avatar

Bwa, zones vond ik al van in de beta van legion een pak interessanter als de bfa zones. Ik vind die desert zone een been there, done that (kzou zelf durven zeggen dat uldum een pak interessanter was), andere zones zijn mossel nog vis, quests zijn saai en allesbehalve vernieuwend.
Kweet niet, voelt gewoon niet zo goed aan. Voor mij zijn de FEL/dark expansions zoals tbc/legion altijd de beste qua sfeer. Speel daar ook het liefst in.
Old 23-06-2018, 22:23   #17908   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik was dat serieus beu eigenlijk, die fel. Al dat draenei gezeik, ben echt content dat de zones weer eens meer natuurlijk zijn dan de zoveelste kut rots met 4 high-def mobs rond van TBC.
Er is mega veel te doen, zones zitten boordenvol spullen. Met WQ hadden ze verder moeten gaan richting een systeem zoals GW2. Helaas niet...

Dat gezegd zijnde is de questing beter dan in Legion, nog meer in lijn van de story-line. Buiten die Alliance chain met die ziekte.

Echt dark dark was Legion niet, gewoon een verlengde van WoD en TBC. WoTLK was 3 keer darker dan die Legion prul. Ik ben echt content dat we eindelijk van die Burning Legion rommel afzijn, elke mob was't zelfde sinds TBC. Eindelijk terug wat "war'" narrative.

War-mode is ne killer feature.
Old 24-06-2018, 01:41   #17909   link
black
Senior Member

black's Avatar

Nu nog eens een main class kunnen kiezen en erbij blijven voor een volledige expansion, dat zou ik pas de max vinden. Kwil af van mijn altoholisme :D. Zal sowieso melee zijn en geen warrior. Rogue, feral druid, dk en monk zijn mijn 4 classes waar ik uit ga kiezen. Rogue heb ik het meest gespeeld van vanilla tot nu, is ook de class waar ik echt goed in ben, steekt wel tegen dat ik alleen dps rol kan zijn dan, en dat hou ik niet lang vol. Feral druid vind ik een dumbed down versie van rogues atm, voelt iets te basis aan. Dk lang gespeeld in legion (en best gegeard), maar is mij na lange tijd ook gaan vervelen, het feit dat er geen vaste rotatie inzit (ofte rol uw hoofd op uw keyboard en ge hebt evenveel dps) maakt het er niet leuker op. Monk is in s zeer boeiend, goeie mobility, leuke gameplay, op alle vlakken goed eigenlijk, en verschillende rollen wat het wel boeiend maakt.
Dan vergeet ik enkel nog dh, ook mee geraid in legion, zotte mobility, goeie dps in m+ dungeons, maar heeft mij niet kunnen blijven boeien.
Zal nog een moeilijke worden .
Old 24-06-2018, 08:09   #17910   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

monk

a

s
Old 24-06-2018, 11:55   #17911   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Monk hier, al sinds Legion ben ik aan het Monk'en .

Best class ever
Old 24-06-2018, 12:44   #17912   link
black
Senior Member

black's Avatar

Male orc monk it is. Nu nog wachten tot de 8.0 patch en de optie om mijn orc recht te laten lopen in plaats van die bochel .
Old 24-06-2018, 12:51   #17913   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

ja ma als we allemaal gaan monken? :D

Dan hebben ne brew/mist nodig , mythic+ met 5 monks
Old 24-06-2018, 14:08   #17914   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Nog een week of twee zeker, voor de pre patch?
Lion is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2018, 14:37   #17915   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik denk 3. Not sure though
Old 24-06-2018, 16:46   #17916   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

kben ook al sinds WoD monk

toffe class idd
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2018, 22:37   #17917   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Kan allemaal goed zijn, veel volk gaan het onderschatten en wilt nekeer inloggen voor de eerste paar ervaringen.
Als je met 'veel volk' de tante jenny's en nonkel gustaaf's van wow spelers wilt bedoelen volg ik je, maar classic zal toch vooral dat meer core publiek aantrekken en dat kan nog behoorlijk goeie servers en tijden opleveren voorbij een tijdelijke bevlieging. Andere mmorpg games deden het reeds succesvol.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 25-06-2018, 16:10   #17918   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Als je met 'veel volk' de tante jenny's en nonkel gustaaf's van wow spelers wilt bedoelen volg ik je, maar classic zal toch vooral dat meer core publiek aantrekken en dat kan nog behoorlijk goeie servers en tijden opleveren voorbij een tijdelijke bevlieging. Andere mmorpg games deden het reeds succesvol.
Ja die bedoel ik eigenlijk. Want de core spelers gaan dat spelen, maar een heel groot deel van de spelers is gewoon mee op de hype trein gesprongen zonder echt te weten wat Classic is en voorstelt. Velen hebben het zelfs niet in zijn originele glorie gespeeld en kwamen pas vanaf TBC of Wrath ofdraven, of later...

Niet dat dat slecht is ofzo, maar ik gok dat zo'n mensen het niet lang gaan volhouden. Die zijn mee aan de kant beginnen roepen voor die classic servers, Preach heeft daar een hele mooie video over. De echte core gaat het gewoon vervangen met live en kijken niet meer naar hun huidige account.

Last edited by Guru; 25-06-2018 at 16:14.
Old 26-06-2018, 13:08   #17919   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Maar die hype, al dan niet van korte duur, kan dan weer een brugje zijn naar het live spel voor mensen die interesse hebben verloren maar wel nog de nostalgie hebben. Men zal nieuwe mensen lokken (die het misschien niet hebben kunnen meemaken destijds), men zal spelers die destijds hebben gestopt misschien aantrekken en ja je zal mensen hebben die live verlaten voor dit. Dat is meestal maar een kleine groep, als ik zo naar andere mmo's kijk die hebben uitgepakt met progression servers. Either way, no-brainer voor Blizzard in deze fase van wow's bestaan.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 14:08   #17920   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Maar die hype, al dan niet van korte duur, kan dan weer een brugje zijn naar het live spel voor mensen die interesse hebben verloren maar wel nog de nostalgie hebben. Men zal nieuwe mensen lokken (die het misschien niet hebben kunnen meemaken destijds), men zal spelers die destijds hebben gestopt misschien aantrekken en ja je zal mensen hebben die live verlaten voor dit. Dat is meestal maar een kleine groep, als ik zo naar andere mmo's kijk die hebben uitgepakt met progression servers. Either way, no-brainer voor Blizzard in deze fase van wow's bestaan.
Veel progression zal er niet inzitten, het gerucht via twitter was dat ze al starten op patch 1.12. Dus dan heb je de hele wereld classic al met alle raids.
Tenzij ze raids gaan locken zoals ze op live doen uiteraard, maar dat geloof ik niet.

Ik weet echt niet of ze progression servers in hun hoofd hebben hoor, het zou super cool zijn uiteraard. Terug wat door de expansions toen de content relevant was, ik ben de eerste die dan tijdens TBC tijden weer HC's zal spammen en verkracht worden door elke mob daar bijna.

BFA zelf ziet er ook goed uit en er zijn heel veel tweaks gebeurd op bepaalde stukken, looking good voor weer een aantal maanden te spelen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules