Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 04-03-2010, 18:14   #81   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Send a message via MSN to Fraeco
Hmmm, both make a strong case ... Als jullie beide goed zijn is het zoals Turtle zegt, meer kans om zware good kapot te maken.
Nuja, nieuw lynchtarget required, er vanuit gegaan dat jullie beide good zijn.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Fraeco is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:17   #82   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

't Is waar. Waarschijnlijk zijn ze allebei good.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:22   #83   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Nu voel ik mij een beetje schuldig.

Wilde met mijn rolopbiechting vooral wat leven in de brouwerij brengen. Sowieso ging het tussen jou en mij gaan, een derde keuze bij votes is hier blijkbaar altijd onmogelijk. Aangezien opofferen niet in mijn woordenboek staat en ik voor mijzelf de zekere keuze ben, ja, dan zeg ik mijn rol. Ik zou die beslissing zeker opnieuw maken.

Het is voor evil misschien nu wat makkelijker om een waardevolle rol (ziener, guardian) er uit te halen, de kans is vrijwel even groot dat zij elkaar aanvallen.

En mensen moeten wat minder voorzichtig spelen. Vooral op dag 1. Net of iedereen bang is om een woord te zeggen.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:25   #84   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fraeco View Post
Nuja, nieuw lynchtarget required
Maar nee, helemaal niet. Ze hebben allebei hun rol al prijsgegeven, nu nog een derde gaan viseren is zowat de slechtste optie. Mogelijkheden:

- 3e persoon is bad -> geweldig natuurlijk, maar kans is klein

- 3e persoon is good en heeft ook een niet heel nuttige ability -> bad weet al van 2/8 good guys wat hun rol is dus de kans is groter om de ziener ofzo eruit te pikken

- 3e persoon is good, heeft nuttige rol en geen tijd meer om zich te verdedigen -> bv. ziener verloren + 2/8 rollen bekend

- 3e persoon is good, heeft nuttige rol en maakt zijn rol bekend om lynching te vermijden -> ge ziet het zelf wel...

Mijn besluit: maak uw keuze tussen Turtle en Holly Martins. Kies diegene die ge het minste vertrouwt of, als ge er vanuit gaat dat beide good zijn, kies diegene wiens rol ge het minst nuttig inschat.
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:28   #85   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Ik moet door, misschien tot de volgende dag!

En ik geef Centurio gelijk, nu een nieuwe lynch zal meer schade verrichten.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:40   #86   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Holly Martins View Post
de kans is vrijwel even groot dat zij elkaar aanvallen.
Juist, even vergeten, ze kunnen ook elkander aanvallen. Dat zou zeer goed zijn voor ons.

[leeuwkemode]
Holly kan ons mss info bezorgen, vraag blijft of die 100% juist zal zijn en wat voor roddels we krijgen.
Is dit alles wat Avalanche je heeft meegegeven Holly?
Turtle is wss vrij van lynchaanvallen. Meer kans op een ziener of guardian lynch, maar ook meer kans dat Bad elkaar killed.
Bovendien heeft hij geen guardian meer nodig.
Een 3e lynchtarget lijkt me ook zeer lastig, er is te weinig info, veel personen zijn opvallend stil/voorzichtig.

Stel dat we beiden goed zijn, is het wel de vraag wat een lynch van ons zal opleveren. De kans op een bad guy is dan nu 4/11 ipv 4/13.
Nog steeds klein, maar mss een bad guy tov zeker een good guy lynch. De kans dat we morgen ook een good lynchen blijft bestaan...
Gezien Holly een soort ziener functie heeft is hij een mogelijks target voor de bad guys vannacht.

Last edited by Turtle; 04-03-2010 at 18:43.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:44   #87   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Mensen die mij nog moeten PM'en kunnen daar best niet té lang mee wachten
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 18:47   #88   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

!vote: Turtle

Sorry, moet iemand kiezen.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 19:00   #89   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Lynch candidate (voted by)

Turtle (Cit, Lijkkist, Holly Martins, andu, Sentinel, Fidoh, Fyldamor)
Holly Martins (Centurio, wjw, Turtle)
Lijkkist (Fraeco)
sentinel (OmegaII)
Fyldamor (DivineOne)

nog 1 uur voor deadline
Old 04-03-2010, 19:05   #90   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fyldamor View Post
!vote: Turtle

Sorry, moet iemand kiezen.
Dus met 6 vs 3 votes, spring jij erbij want "iemand moet kiezen"? Ferme keuze die je daar maakt.
Het is trouwens je eerste vote, dit 1u voor de deadline. Lijkt erop dat iemand zich zeker niet verdacht wil gedragen.
Old 04-03-2010, 19:10   #91   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Beetje mensen mee neerdragen omdat je wordt opgeofferd is als een good ook maar bedenkelijk. Ik heb al duidelijk gezegd in vorige posts dat ik ging wachten tot het wat verder into the deadline was, en ik volg Centurio in zijn uitleg.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 19:10   #92   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Als good civilian is men taak altijd al geweest om zoveel mogelijk rond te stampen en van mensen reactie uit te lokken.
Old 04-03-2010, 19:46   #93   link
andu

andu's Avatar

Oei, nu ben je ineens een civilian, ik dacht dat je een kracht had?
andu is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 19:50   #94   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Iedereen heeft een kracht, ik dacht dat je dat zou weten.
Ik gebruikte civilian als andere term voor good met in gedachten dat ik geen sterke rol zoals ziener/guardian ben.
Mijn ability is gekend dankzij holly, al wat me restte deze wolf was rondstampen.

Rare reacties hier deze wolf tbh.

Jammer dat iemand "luidruchtig" wordt geviseerd ipv al die stillen die deze keer meedoen.
Zal volgende keer ook gewoon mijn mond houden buiten mss een korte zin zoals jij, Cit, Omega, Fidoh, Divine, en bijna al de rest.
Enkel ik en Holly durfden blijkbaar onze mond opendoen en worden daarvoor afgestraft.
Of wacht, laten we een wolf doen waar we enkel mogen voten en niets anders. Iedereen gelukkig, niemand verdacht!

Last edited by Turtle; 04-03-2010 at 19:56.
Old 04-03-2010, 19:57   #95   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Iedereen doet hier altijd zo alsof niemand van hem houdt als hij een paar stemmen krijgt.
Old 04-03-2010, 19:58   #96   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

T is geen populariteitswedstrijd he, I know you love me

Gewoon belachelijk dat iedereen zijn mond dicht houdt. Doe dan gewoon een stemming die eerste dag.
Bedoeling van de 48u leek me om iedereen wat uit zen tent te lokken.
Ipv daarvan springt iedereen om de eerste 2 targets om zichzelf niet verdacht te maken. Een gemiste kans imo.

Vaarwel wreed dorp

Last edited by Turtle; 04-03-2010 at 20:03.
Old 04-03-2010, 20:03   #97   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Kans dat Turtle toch evil was?

1000000000000000%
Old 04-03-2010, 20:05   #98   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Omdat ik het net gezegd heb, mr "kweenie waarom"

Soit, op café, uithuilen, bloed drinken en inhameren dat ik volgende keer gewoon een Citje doe
Old 04-03-2010, 20:10   #99   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Omdat ik het net gezegd heb
Awel ja, 1000000000000000% dus.
Old 04-03-2010, 20:12   #100   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

De briefjes worden geteld. De naam van Holly Martins komt een aantal keer voorbij, maar die van Turtle verschijnt het vaakst. Twee potige kerels sleuren hem schreeuwend de taverne uit, naar de hoogste boom op het marktplein.

Turtle wordt opgehangen, met een zilveren kogel beschoten, in het hart gestoken met een houten staak en daarna in al het enthousiasme van de villagers onder luid gejuich door paarden gevierendeeld (bonus).

Wat blijkt? Turtle beweerde Diseased te zijn, maar hij was in een ander bedje ziek! Turtle was een Vampier.

De eenzame Turtle werd altijd al een beetje als een gekke jongen aanzien, maar na doorzoeking van zijn woonst, een winkelkarretje onder de brug over de rivier, wordt nog een ontdekking gedaan. De winkelkar lag vol papier, en wat stond daarop geschreven? Valse bekeuringen en fictieve onderzoeksrapporten! Wat bleek? Turtle was een man die ten onrechte dacht dat HIJ de sherrif was!

Turtle's rolbeschrijving (opgepast, in het Engels):

Maar elk onderzoek door Turtle zou het omgekeerde resultaat hebben opgeleverd (rol: lunatic visionary).

Nu is Turtle dood en de villagers blij: één vampier weg! Met een blij hart gaan ze slapen, al beseffen ze maar al te goed dat er deze nacht waarschijnlijk nog 2 mensen gaan sterven...

---

Het is nog vroeg in de ochtend als de dorpsbewoners terug samenkomen in de lokale taverne. Bij de hoofdentelling ontbreekt tot ieders opluchting maar één iemand: Sentinel. Maar dat is normaal, want die had aangekondigd dit weekeinde familie in een naburig dorp te gaan bezoeken. Hij was de avond ervoor al pad gegaan, iedereen had hem uitgewuifd.

Maar dan stormt plots een schapenhoedertje binnen. Hij had zoals iedere ochtend zijn beesten laten grazen in de heuvels, maar deed deze morgen een verschrikkelijke ontdekking. De dorpsbewoners volgen de schapenhoeder naar de heuvels, waar ze al vanop afstand het lichaam kunnen zien liggen. Spierwit, ontdaan van de laatste druppel bloed. De vampiers hadden duidelijk grote honger.

Ondanks de gruwelijke grimas waarin zijn gelaatsuitdrukking voor eeuwig verstijfde, herkennen de dorpsbewoners het slachtoffer meteen. Het is Sentinel, die blijkbaar nooit tot bij zijn familie geraakt is.

Sentinel was Town Elder. Zijn stem telde driedubbel.

Rolbeschrijving:

---

Van een moord gepleegd door de weerwolven geen spoor.

---

Dag 2, speak! (PM's moeten nog verstuurd worden)

VOLGENDE DEADLINE: zaterdag 6 maart om 21:00

Last edited by Avalanche; 04-03-2010 at 20:22.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules