Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 09-07-2010, 12:37   #201   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ent stoort zich zichtbaar aan het kennelijk geheugenverlies van de rest.
"Hey! Vergeten jullie het vuur niet? En de gewonde Gildas?"
Ent probeert Gildas te helpen. Ondanks zijn onhandigheid, blijkt hij daar nog redelijk in te slagen.

Heal check (1d20+1=15)
Ik weet niet of het out of combat kan om iemand met DC10 zijn second wind te laten gebruiken. Als dat kan doe ik dat (zou hem terug naar positive hit points moeten healen), anders is mijn roll ook hoog genoeg voor "Stabilize the Dying".

En misschien keer zien hoe we ervoor kunnen zorgen dat die Alchemist niet ontploft?
Guns is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2010, 12:54   #202   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Cassiel's Avatar

Iakos negeert de gnome, ziet Ent zich over Gildas te ontfermen en draait zich naar het zich verspreidende vuur.
Ent, kan hij verplaatst worden? We haasten ons best als we niet willen ingesloten zitten door het vuur.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 20-07-2010, 22:20   #203   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

De mensen in jullie nabijheid hebben gezien hoe jullie de ogre gedood hebben.
Veel tijd is er niet om te vieren. ze vormen direct een rij naar de dichtstbijzijnde waterput en doven de vuren voordat de hele wijk afbrandt.

De hemel kleurt rood van de branden die woeden in de stad.
Overal klinkt er geroep van gewonde en stervende mensen.

Wat doen jullie nu?
A-star is online now   Reply With Quote
Old 22-07-2010, 08:22   #204   link
Rufus
PimpMeister

Iltani kijkt rond en roept.
"Ik denk dat we best de stad afzoeken om te zien of er nog meer van die dingen zijn"
Old 22-07-2010, 11:10   #205   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

De gnoom komt dichter bij de groep staan.

"Kunnen we ons hier niet beter uit de voeten maken, eigenlijk?"
Ghyselbert lacht een beetje zuur.
"We kunnen toch niet iedereen helpen, zeker. Ik stel voor dat we gewoon iemand zoeken die Gildas terug op zijn benen kan krijgen en dat we dan maken dat we hier weg zijn. Het is hier maar een enge plek."
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2010, 12:01   #206   link
Rufus
PimpMeister

"Ik weet niet wat jullie van plan zijn maar ik ga uitzoeken wie hierachter zit. Ik word niet graag gestoord als ik probeer tot rust te komen."
Old 22-07-2010, 14:15   #207   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Cassiel's Avatar

Ghyselbert, over welke 'wij' hebben je het? Ik help wel nog met Gildas te verzorgen, maar daarna ga ik mijn eigen weg. Bedankt voor de hulp iedereen, maar hopelijk is het gevaar nu geweken. Dus, iemand ideeŽn voor Gildas verzorging?
Old 22-07-2010, 14:30   #208   link
Rufus
PimpMeister

"Is er dan niemand die wil weten wie hier achter zit"
Old 22-07-2010, 14:46   #209   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ent kijkt een beetje verbaasd naar Iakos
"'Hopelijk is het gevaar geweken?' Een stad wordt uit het niets aangevallen en afgebrand en het gevaar is volgens jou geweken van zodra er geen vijanden meer te zien zijn? Nee, dat lijkt mij een beetje kortzichtig. Dit leek mij meer een terroristische aanval dan een poging om macht of rijkdom te vergaren. Hier zit meer achter en dus hebben de mensen in deze stad onze hulp nog nodig."
Old 22-07-2010, 16:06   #210   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Cassiel's Avatar

Iakos laat een lach horen en wijst naar het dichtstbijzijnde lijk.
Komaan Ent, nu ben je toch luchtkastelen aan het bouwen. Een terroristische aanslag, lijkt je dat niet wat overdreven? Waarom zou er regel en structuur moeten zitten in de acties van dit ongedierte?
Vervolgens wijst hij naar de stad rondom hem.
En waarom zou ik er iets om geven wat er met deze stad gebeurt? Hebben zij ooit iets voor mij gedaan? Gildas of jullie helpen, geen probleem, ik sta bij jullie in schuld. Maar zij? Als ik zonder kap door straat loop wordt ik enkel uitgejouwd en met wantrouwen bekeken. Laat ons ons eerst over Gildas ontfermen, daarna zien we wel.
Old 23-07-2010, 02:42   #211   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

"Het is waar genoeg dat hier toch alleen maar lompe boeren wonen die niet weten in te schatten wat echt belangrijk in het leven is. Of de mensen hier nu onze hulp nodig hebben of niet, wat hebben wij erbij te winnen? Alsof we daar iets voor terug krijgen."
De gnoom krabt zich in de haren en haalt de schouders op.

"Helpen zou juist zijn, akkoord, maar laat ons nuchter blijven."
Old 23-07-2010, 11:51   #212   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ent kijkt Iakos en Ghyselbert enkele seconden aan.
"Hazo. Persoonlijk gewin koppelen aan noodzakelijke hulp. Achja. Ik weet best dat ik een uitzondering ben, niet jullie. Dan misschien een argument in jullie taal: waar denk je dat er het meest potentieel zit om een lucratieve opdracht te krijgen: in een willekeurige, nieuwe stad, hier ver vandaan, of in een stad die net door een mysterieuze, verdacht goed georganiseerde vijand bijna volledig verwoest is, en waarvan de inwoners waarschijnlijk wel een prijs willen kleven op gerechtigheid?"
Old 23-07-2010, 12:00   #213   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Caelan komt van achter zijn hoekje en stapt grijnzend op Ghyselbert en Ent af. Hij lijkt Gildas niet op te merken.
"De gigant spreekt wijsheid! Of alleszins goede economie. Deze plek is momenteel de hemel voor huurlingen. Figuurlijk toch, en laten we oppassen dat dat zo blijft."
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2010, 13:51   #214   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Cassiel's Avatar

Hm, dat klinkt al interessanter. Aan jullie de eer om te vinden wie ons die prijs kan beloven.
Iakos kijkt verwachtingsvol naar Caelan en Ghyselbert. Caelan ziet er uit alsof hij wel weet hoe de wind staat en de gnome... . Iedereen weet dat gnomes overal connecties hebben.

Last edited by Cassiel; 23-07-2010 at 16:58.
Old 26-07-2010, 12:17   #215   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Eťn van de bewoners van de stad die jullie heeft zien vechten tegen de Ogre, biedt jullie onderdak voor de nacht.
De resterende uren die jullie kunnen zijn verkwikkend en jullie worden s'morgens gewekt door hard gebons op de voordeur.

Beneden staat er een patrouille van de stadswacht die op zoek zijn naar de helden, die de ogre hebben gedood.
Old 26-07-2010, 13:57   #216   link
Rufus
PimpMeister

"Gunnen ze mij nu nooit rust."
Old 02-08-2010, 11:06   #217   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ent gebaart naar de personen die aan de ontbijttafel zitten.
"Deze helden hebben elk dapper gevochten en waren onmisbaar in het neerhalen van dat vervaarlijk creatuur. Ik zou voor u het verhaal vertellen, maar wij zitten met een woordsmid in ons midden, die waarschijnlijk een veel kleurrijkere vertelling van de feiten kan voortbrengen."
Old 02-08-2010, 12:30   #218   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

"Wij waren het inderdaad. Het was een vervaarlijk monster en met gevaar voor eigen leven sprongen de helden aan deze tafel tussen de stad en het gedrocht.

Ware deze helden gisteren niet toevallig in deze stad verzameld, lag u dit eigenste moment waarschijnlijk in een put, 2 meter diep, of bloedend en gebroken langs de kant van de weg. U en uw vrouwen, natuurlijk, en uw kinderen. Het moet gezegd zoals het is, de mokerslagen van deze reus, de magische krachten van deze... persoon... en de zoevende pijlen van deze elf hebben gisteren de stad gered.

Waarmee kunnen wij u nog van dienst zijn, heren?"
Ghyselbert was niet erg opgezet met het label dat Ent hem had opgespeld. Hoewel het een juist label was, had Ghys geen zin om kunstjes op te voeren voor deze wachters. De kans dat deze wachters konden appreciŽren wat hij deed, was immers miniem. Als wraak probeerde hij met zijn vertelling de wachters van de stad zich ongemakkelijk te laten voelen. Ongemakkelijk, en vol ontzag. En misschien een beetje bang.

Last edited by Fidoh; 02-08-2010 at 12:58.
Old 05-08-2010, 22:31   #219   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

De kapitein van de wachters stapt naar voren, groet jullie en zegt:
Wij zijn de persoonlijk wacht van Eoffram Troyas, raadslid van Rivenroar.
Hij heeft gehoord van jullie heldendaden van deze nacht en heeft ons gestuurd om jullie te halen. Hij wil met jullie een persoonlijk gesprek hebben over de problemen die onze stad heeft momenteel. Hij wil jullie een taak toekennen.
Wij wachten buiten tot jullie klaar zijn om mee te gaan.
Old 06-08-2010, 08:11   #220   link
Rufus
PimpMeister

"Wel ik was toch van plan om uit te zoeken wie hierachter zit. Misschien weet die Eoffram meer"

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules