Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply
 
Thread Tools
Old 02-06-2010, 18:33   #41   link
Cassiel
FKA |3o3dha
 
Cassiel's Avatar
 
Van zodra Iakos de stem in zijn hoofd hoort weerklinken springt hij recht en loopt naar voor. Hij stopt op ongeveer 20 feet van Iltani, haalt zijn kap naar achter en spreekt met nauwelijks ingehouden woede:

"Ik raad u aan niet meer in mijn hoofd te spreken. Wat je ook bent, zo'n invasie in mijn gedachten zal ik niet meer toestaan!"

Last edited by Cassiel; 02-06-2010 at 18:38.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 18:45   #42   link
Rufus
PimpMeister
 
Met een zware stem spreekt Iliath voor het eerst het gezelschap normaal toe.

"Mijn excuses vriend, wij zijn gewoon om zo te communiceren"
__________________
Arena51 forum
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 19:10   #43   link
Avalanche
Senior Member
 
Avalanche's Avatar
 
Location: Malta


Grinnikend: "En dit is de eerste keer dat je er problemen mee krijgt?"
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 19:11   #44   link
Rufus
PimpMeister
 
Quote:
Originally Posted by Avalanche View Post


Grinnikend: "En dit is de eerste keer dat je er problemen mee krijgt?"
"Wij zijn niet veel onder andere 'soorten'"
__________________
Arena51 forum
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 19:23   #45   link
Cassiel
FKA |3o3dha
 
Cassiel's Avatar
 
Iakos lijkt Iltani's excuses te aanvaarden en kalmeert zichtbaar door Gildas' reactie en begeeft zich terug naar zijn plaats. Hij blijft Iltani wel continu in het oog houden.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 20:18   #46   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 
Ent kijkt het vreemde kristalwezen doordringend aan en zet zich tegenover hem.
"Wel, Iliath, je bent duidelijk nieuw in dit deel van de wereld, want zoals die man net zei, als je altijd mensen zo zou begroeten, zou je niet lang overleefd hebben. Maar vertel eens, wat doet een exotisch wezen als jij in dit deel van de wereld. Ik heb ondertussen heel wat afgereisd en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iemand zoals jij ben tegengekomen..."
Guns is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 20:30   #47   link
Rufus
PimpMeister
 
"Ik ben op zoek naar mijn thuisland. Het enige dat ik mij herinner zijn flarden daardoor dat ik ook weet dat wij normaal zo communiceren. Ik weet zelfs niet hoe oud ik ben. Mijn naam is gegeven door de eerste mensen die ik tegenkwam. Ik zwerf al jaren rond en probeer normaal het contact zo min mogelijk te houden. Maar iedereen moet eten en ja je vriend daar aan tafel lokte een reactie uit."

Ondertussen gaat Iltani terug zitten.
__________________
Arena51 forum

Last edited by Rufus; 02-06-2010 at 20:33.
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 21:23   #48   link
Kittens
Blofficoso
 
Kittens's Avatar
 
Caelan haalt zijn hand van zijn boog, maar bekijkt de shardmind wantrouwig.
"Je legt het maar uit Iliath; of was het 'Iltani de Gekke'? Hou in't vervolg je gedachten waar ze thuishoren, tenzij je een échte reactie wilt uitlokken. Als je niet wou opvallen had je geen maaltijd moeten bestellen die je toch niet ging opeten."
Duidelijk verveeld met de hele situatie gaat Caelan terug zitten.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 21:34   #49   link
A-star
Hardcore Father
 
A-star's Avatar
 
Location: Landen
de bargast die naast Ghyselbrecht zat:
"Ik kan je zelf 10gp geven vreemdeling, maar dan wil ik een onderpand zodat je niet met mijn geld gaat lopen.
Sjachelaars hebben we hier de laatste tijd genoeg gehad.
Trouwens het zijn vreemde tijden, er zijn geruchten dat de Rode Hand terug is.
Dat is wat ik gehoord heb van sommige reizigers die hier langskomen."

Buiten horen jullie ineens kabaal en geluiden die van vechtende mensen.
De alarmbellen beginnen in de verte ook te luiden.
Het gerinkel van zwaarden komt dichterbij.
Een eerste bonk op de herbergdeur weerklinkt, al snel komt er een volgende.
De deur vliegt uit zijn hengsels, middenin de deuropening zie je verschillende Hobgoblins.
Ze slaken een strijdkreet en richten hun zwaarden als grote barbecuespietsen op de aanwezige gasten.
"VOOR SINRUTH! VOOR DE RODE HAND!"



Kunnen jullie of jullie positie op de map een beetje juist is. Ik heb initiatief voor iedereen gerold. Het verhaal gaat een beetje vaart krijgen nu
Gildas: 21
Hobgoblin: 19
Hobgoblin: 19
Hobgoblin: 19
Hobgoblin: 19
Human: 14
Human4: 14
Human7: 14
Human1: 14
Human2: 14
Human3: 14
Human5: 14
Human6: 14
Iakos: 10
Caelan: 11
Iltani: 6
Ent: 4
Ghyselbert: 2

Last edited by A-star; 02-06-2010 at 22:20.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 22:04   #50   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 
Ik zit tegenover Iltani atm

En ehm, 31 init voor Iltani? Hoe werkt dat?

Last edited by Guns; 02-06-2010 at 22:07.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 22:09   #51   link
Avalanche
Senior Member
 
Avalanche's Avatar
 
Location: Malta
Ik zat ook aan dat tafeltje rechtsbeneden al


Gildas sneert de dorpeling toe. "Je hoorde geruchten dat de Rode Hand terug is? Dit is wel heel snel!"

voor de rest zal ik mijn beurt afwachten. 31 op initiative, what the fuck
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 22:14   #52   link
A-star
Hardcore Father
 
A-star's Avatar
 
Location: Landen
Quote:
Originally Posted by Guns View Post
Ik zit tegenover Iltani atm

En ehm, 31 init voor Iltani? Hoe werkt dat?
aangepast, is en beetje beter nu. Map is ook aangepast.

Last edited by A-star; 02-06-2010 at 22:37.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 22:40   #53   link
A-star
Hardcore Father
 
A-star's Avatar
 
Location: Landen


Uploaded with ImageShack.us
aangepaste map. We wachten op Gildas dan kan ik mijn mannetjes laten vechten.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 22:41   #54   link
Avalanche
Senior Member
 
Avalanche's Avatar
 
Location: Malta


In een reflex springt Gildas recht en spurt op de dorpeling af die het dichtst bij de deur zit (S20). Gildas grijpt hem bij de kraag en sleurt hem in éen beweging naar achter. De man landt in de hoek van de herberg. Onzacht, maar wel een pak veiliger.

Gildas loenst naar zijn schild, dat hij vergeten is aan het tafeltje waar hij daarnet zat, maar trekt wel zijn imposant zwaard en schreeuwt uitdagend naar de hobgoblins: "VOOR BRINDOL!!! VOOR DE WILDE ZWAAN!!!"

op R20 sta ik nu
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 23:18   #55   link
A-star
Hardcore Father
 
A-star's Avatar
 
Location: Landen
2 Hobgoblins lopen naar Gildas en proberen hem te raken met hun zwaard.
Maar ze falen allebei miserabel.

De 2 andere hobgoblins, vallen een bargast aan, en slaan hem gewoonweg tot moes.


De barman loopt tot bij de Wizard waarvan hij minder schrik heeft dan van de vijanden.
De barmeid gaat zich verschuilen in de bergruimte.

De 3 mannen die aan het kaarten zijn vanachter in de herberg kaarten rustig verder.

in de verte horen jullie nog geluiden van vijanden die dichterbij komen.



en nu jullie se, Gildas mag ineens verder doen als iedereen geweest is.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 23:29   #56   link
Kittens
Blofficoso
 
Kittens's Avatar
 
Caelan springt recht met een grijns, zijn ergernis vergeten. Hij grijpt zijn boog en lost snel twee pijlen op de hobgoblin die het dichtst bij hem staat (R19).

(minor) boog trekken; (minor) hunter's quarry op dichtstbijzijnde hobgoblin; (standard) twin strike: 2x attack roll en damage (1d20+7=19, 1d10=3, 1d20+7=8, 1d10=2) Hunter's Quarry bonus damage op 1 attack (1d6=4)
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 23:41   #57   link
A-star
Hardcore Father
 
A-star's Avatar
 
Location: Landen
Caelan zijn pijl gaat recht door de keel van de hobgoblin, die nu met een gorgelend geluid op de grond ineen zakt.



Uploaded with ImageShack.us
A-star is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2010, 00:05   #58   link
Cassiel
FKA |3o3dha
 
Cassiel's Avatar
 
Iakos neemt de zeis die naast hem staat en loopt naar voor (M19). Eens hij daar aangekomen is begint hij een megelmoes van oude talen te bazelen en strekt hij zijn linkerhand naar de dichtste hobgoblin (Q19). Uit zijn hand schiet een donkere stroom pure energie.

(minor) Zeis nemen, move action en dan Eldritch Blast (standard), +1 op mijn attackroll omdat ik de dichtste van de party bij die hobgoblin ben (Prime shot). Eldritch Blast is een attackroll vs Reflex. 1d20+4=14, 1d10+3=12. Zoals Kittens al zei, ik ben niet de dichtsbijzijnde, ik had Gildas helemaal over het hoofd gezien. Doe dus maar -1 op mijn attackroll.

Last edited by Cassiel; 03-06-2010 at 07:59.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2010, 07:46   #59   link
Rufus
PimpMeister
 
"Arca itlum" cast Phantom Bolt op dichtsbijzijnde goblin.

Kan zel wel niet rollen op het moment site is geblokt
__________________
Arena51 forum
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2010, 08:11   #60   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 
'k Heb dan maar voor u gerolld. Roll voor Iltani's Phantom Bolt (1d20+5=22, 1d8+5=11) 'k Ging vragen in welke richting ge hem slide, maar volgens mij is zijn brein gesmolten, dus cava


Zich eindelijk van tussen het veel te kleine interieur bevrijd hebbend, loopt de gigant kordaat op de dichtstbijzijnde indringer af. Het feit dat hij zijn wapenuitrusting niet bij heeft lijkt hem niet te deren.
"Hier eindigt de rit."
Een massieve vuist slaat loeihard tegen het hoofd van het moordlustig monster.

Move naar O15 (vergeet opportunity attack niet - AC17 want ik heb geen schild bij) Mark die vijand als free action, sla er unarmed op met Weigt of Earth

Attack unarmed met Weight of Earth (1d20+4=21, 1d4+4=8)

Falcon PAWNCH. Als hij nog leeft is hij slowed.
Guns is offline   Reply With Quote
Reply

  Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.