Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Reply

Thread Tools
Old 26-10-2018, 14:19   #1441   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

der heeft letterlijk nog nooit ne niet-metalband op de affiche van graspop gestaan
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2018, 15:36   #1442   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Kiss is gestart als heavy metal band dus als die op Graspop staan is dat nog ergens logisch.

Lynyrd Skynyrd is gewoon raar voor een metal festival vind ik, al ga ik ze absoluut zien want het is goeie shit.
Airbourne
dacht zelf al meerdere malen.

ZZ Top was een mogelijke naam enkele jaren terug maar hadden afgezegd geloof ik.

Het komt wel meer voor.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2018, 15:57   #1443   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Airbourne ? Ge bedoelt 'Wij trekken kei hard op AC/DC' Airbourne ? Ja zot dat die op Graspop staan

IK VIND DA GEWOON RAAR OK
Al zal 't wel goe zijn uiteraard

Last edited by DM; 26-10-2018 at 16:05.
DM is online now   Reply With Quote
Old 26-10-2018, 16:24   #1444   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

de hardrock band AC/DC?

IK VIND HET RAAR DAT GIJ DAT RAAR VIND

Quote:
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 26-10-2018 at 16:28.
Old 30-10-2018, 22:59   #1445   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Blijf toch fan van die peet zijn stem <3

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2018, 15:24   #1446   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Tickets voor Ghost en tickets voor Steel Panther are go!

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 31-10-2018, 15:48   #1447   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Slayer op Graspop!
Fuck yeah!
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2018, 15:01   #1448   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

Quote:
Old 09-11-2018, 20:21   #1449   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Een van die mannen is 't lief van een vriendin van me. Gaat elk jaar mee naar Graspop. Leuk om te zien dat ze toch iet of wat de ronde doen met hun album.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 15-11-2018, 19:11   #1450   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

De voorbije week quasi non-stop de nieuwe van Architects. Ik sta er nog steeds verveeld tegenover. Het overlijden van Tom heeft een grote impact gehad.

Enderzijds zijn alle nummers voorspelbaarder: de structuur is weinig origineel en volgt bijna voortdurend eenzelfde patroon. Vree geďnspireerd lijkt het allemaal niet. 't Is ook veel minder politiek geladen, wat ik zelf jammer vind, ik denk dat al mijn favoriete nummers uit het verleden de meest kritische en vernietigende teksten hebben.

Anderzijds draagt Sam die cd zoals nooit tevoren. Het spectrum dat die gast bovenhaalt vergeleken met vroeger, die kan werkelijk alles zingen. Live heeft die bij momenten al kleine flarden van zijn bereik laten horen, maar hoe hij nu op de voorgrond staat, jawadde. Ze zijn ook meer de melodische kant opgegaan vergeleken met vroeger en het lijkt wel te passen in de sfeer van het album. Die sfeer voelt ook wel goed aan. Bij de opener krijg ik echt continu kippenvel, die emotie.

Soit, ik ben een fanboy dus deze gaat in mijn toplijstje van 2018 komen, maar de vorige cd's, en dan vooral de laatste 2, waren naar mijn smaak toch van een hoger niveau.
Old 16-11-2018, 14:15   #1451   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Het nieuwe album van Basarabian Hills, Eerie Light of Fireflies, kan mij enorm bekoren, evenals het nieuwe Kraanium album (Slamchosis).
Wereld van verschil als je de beide naast elkaar legt, maar dat is deels de aantrekkingskracht veronderstel ik. Geen vernieuwing, gewoon meer van het bekende patroon, en dat mag zo doorgaan van me.

Wie wel een enorme 180 graden draai genomen heeft in zijn nieuwere werk is Striborg, waar het vroeger rauwe, onversneden black metal was heeft het nu plotseling meer elektronische invloeden. Best een scherp contrast met albums als Blackwave in vergelijking met het geniale Southwest Passage van enkele jaren terug. Met de LP Introverted Transperancy schroeft hij het elektronisch element wat terug, maar het is nog steeds te prominent aanwezig naar mijn zin.
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2018, 15:08   #1452   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Gisteren in zaal Zappa voor een tweede keer van de intensiteit van Zeal & Ardor mogen genieten. Wat een ontdekking is die groep geweest voor mij het afgelopen jaar. Blues/gospel met het scherpe, en rauwe van black metal fusioneren tot een fenomenaal geheel, het is niet iedereen gegeven.
Old 26-11-2018, 16:40   #1453   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Hah, ik was daar ook. Wat een volk, trouwens. Tot de nok gevuld. Dan had ik liever op Graspop met wat meer ademruimte.

En de prutsers achter de toog hadden ook nog nooit zoveel volk gezien, denk ik.

Dat terzijde, weer zeer van genoten. Voorprogramma was wel beetje snoozefest.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2018, 17:16   #1454   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Mijne maat heeft tickets kunnen fixen van Tool in Ziggodome. Dat concert was op tien minuten uitverkocht. Hij heeft samen met een team van vier collega's binnen proberen te geraken.
Tja, ambtenaren kunnen dat allemaal he.

Kijk er naar uit. Tool concert in Brabanthallen tien jaar geleden was zwaar de max.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2018, 08:41   #1455   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
der heeft letterlijk nog nooit ne niet-metalband op de affiche van graspop gestaan
Me First & The Gimme Gimmes? Less Than Jake?
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2018, 08:51   #1456   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Mijne maat heeft tickets kunnen fixen van Tool in Ziggodome. Dat concert was op tien minuten uitverkocht. Hij heeft samen met een team van vier collega's binnen proberen te geraken.

Kijk er naar uit. Tool concert in Brabanthallen tien jaar geleden was zwaar de max.
ik ben eens aan het zien voor de vrijdag van Werchter. 't is gelijk al negen jaar geleden dat ik nog een festival gedaan heb en Werchter was zeker nooit mijn favoriet, maar kom. nu zie ik dat een dagticket fucking 105 euro kost, en da ge voor 110 ballen zelfs een speciaal "aandenken-ticket" kunt kopen. waar gaan we naartoe?! (Werchter, obviously)
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2018, 09:29   #1457   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Schism View Post
Me First & The Gimme Gimmes? Less Than Jake?
Me First staat dit jaar op Hellfest zelfs. Ik hoop dat ze ook naar Graspop komen, die groep zorgt elke keer voor een feestje. Zalig om een hoop metalheads te horen meezingen met Tomorrow van Annie.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2018, 14:37   #1458   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post

Ik ga naar Lissabon, enige waar we zijn binnengeraakt, nochtans met veel man geprobeerd voor bijna elk Europees concert. Werchter neem ik er nog bij als last resort, maar het zal wellicht Download zijn om ze 2 keer te zien dit jaar.

Werchter wil ik eigenlijk vermijden omdat het daar nog daglicht gaat zijn als ze spelen en dan vind ik redelijk schandalig, wie caret er nog om de jaarlijkse passage van The Cure als een band als Tool komt.
Old 27-11-2018, 15:30   #1459   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Hah, ik was daar ook. Wat een volk, trouwens. Tot de nok gevuld. Dan had ik liever op Graspop met wat meer ademruimte.

En de prutsers achter de toog hadden ook nog nooit zoveel volk gezien, denk ik.

Dat terzijde, weer zeer van genoten. Voorprogramma was wel beetje snoozefest.
Damn, ik had U met alle plezier een pint getrakteerd Ik had de indruk dat heel de organisatie niet echt gewend was aan dat soort opkomst.
Old 04-12-2018, 23:05   #1460   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

weet feitelijk niet of dit het juiste topic is voor deze vraag

maar gaat er iemand naar Ghost in de... lotto arena?
Jaak is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Thread Tools

Posting Rules