Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old Yesterday, 15:54   #4101   link
rooz
racist

rooz's Avatar

Het niveau is hier weer zeer hoogstaand, de realiteit van de Islamproblematiek wordt nóg maar eens gecounterd met : Jama kijk eens wat die white male gedaan heeft!

OK jongens, dan is er geen probleem.
Old Yesterday, 15:56   #4102   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ja, negeer anders mijn post maar

here jezus

ik had het zelfs over fucking zwarten in de CAR als christelijk voorbeeld
Old Yesterday, 15:58   #4103   link
rooz
racist

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
fucking zwarten
Geen racisme aub
Old Yesterday, 15:59   #4104   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

gaat ge nog reageren?
Old Yesterday, 16:05   #4105   link
rooz
racist

rooz's Avatar

Radje ik ga helemaal akkoord met je post.
Echter is de problematiek breder dan aanslagen en geweld.
Het zijn vooral de minder expliciete zaken die van de multiculturele maatschappij hier in het Westen een grote uitdaging maken.
Ik wil daar gerust aan meewerken, want in tegenstelling tot wat sommige hier denken ben ik helemaal geen conservatieve Vlaamse vriend.
Voor mij zijn vrijheid, respect en verantwoordelijkheid voor eigen daden heel belangrijk.

Dat ik hier luid roep en hyperbolen gebruik heeft alleen maar te maken met hoe hier gereageerd wordt op kritiek op de Islam.
De manier waarop ik discussies voor met Moslims & zelf Jehova's is veel rustiger en met respect voor elkaars mening.

Iemand direct racist noemen en alles in het belachelijke trekken is niet echt een stimulans voor een gezonde discussie.

Ik appreciëer de moeite die jij gedaan hebt om op een normale manier te antwoorden, net zoals Jonah dat ook soms doet.
Old Yesterday, 16:07   #4106   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Het niveau is hier weer zeer hoogstaand, de realiteit van de Islamproblematiek wordt nóg maar eens gecounterd met : Jama kijk eens wat die white male gedaan heeft!
Je zoekt dat nu eenmaal zelf op, door continu zelf te focussen op De Islamproblematiek en dat voor te stellen als iets dat fundamenteel verschilt van andere vormen van radicalisme, haat of geweld.
Old Yesterday, 16:10   #4107   link
rooz
racist

rooz's Avatar

Tis toch veel meer aanwezig in mijn leven ja, vermoed dat jij je weinig opjaagt over het slechte fietspad in Stalhille?
Old Yesterday, 16:21   #4108   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

maar in een multiculturele samenleving zijn er problemen die komen van alle onderdelen en niet exclusief één daarvan. elke subset zal een problematische groep hebben, het is maar waar je wilt kijken. ik blijf maar doorboren over LGBT, omdat ik daar nu eenmaal bij zit maar ge moet in een stad zoals bijvoorbeeld aarschot of turnhout maar eens proberen hand in hand over't straat te lopen. de blanke atheïst john staat daar even goed klaar om op uw muil te peren, hoor.

en terroristische aanslagen hebben juist niets te maken met een multiculturele samenleving, die wilt ze juist kapot maken. denk niet dat het kalifaat voor multiculturaliteit pleit.

als laatste: het klopt dat bepaalde delen van die multiculturele samenleving hogere statistieken in criminaliteit hebben. volledig. maar dat heeft meer te maken dan alleen met "ze zijn moslim" of "ze zijn bruin".
Old Yesterday, 16:30   #4109   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Tiens, zijde gij nen transgender, Ferrex? Kdacht da gij van nature gewoon ne manlet waard

sne lolleke e

blumcole is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 16:30   #4110   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

reported
Old Yesterday, 16:39   #4111   link
rooz
racist

rooz's Avatar

radje kzou uw hand vasthouden
Old Yesterday, 17:06   #4112   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kweetet lieve schat
Old Yesterday, 17:09   #4113   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

dood vuile potters
Old Yesterday, 17:11   #4114   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

https://www.gva.be/cnt/dmf20180420_0...moeten-kunnen?

onder de vorm "als't goed is moet het ook gezegd worden", bij deze. het gaat mij vooral om de hervorming en niet om de clickbait titel
Old Yesterday, 20:31   #4115   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Westerse waarden
Dat zijn zowel Joden als Christenen als Moslims.

Mind=blown
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules