Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 22-09-2016, 12:27   #141   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

die peet heeft niks anders gedaan dan gelogen :D Zelfs op tv tegen colbert enzo.

Last edited by jelliuz; 22-09-2016 at 12:32.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2016, 12:32   #142   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Zie de Angry Joe review die hierboven gepost staat. Daarin worden er een hele hoop vlak na elkaar gezet. Het zijn echt flagrante leugens. Je moet ook eens op die Murray zijn lichaamstaal letten als hij "yes" antwoordt op de vraag of dat en dat er in zit.

Niemand zou memmen over enkele features die ontbreken. Het gaat nog niet eens over de zogezegde multiplayer, want dat is idd een dunne lijn.

Ook de gameplay beelden die hij laat zien "Dees is echt een random planeet hoor en niet iets dat we zomaar in elkaar hebben gestoken".

Het zou echt perfect ok zijn voor een 15-20 Euro early acces titel. Maar dit aanbieden als 60 Euro AAA titel?
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2016, 12:42   #143   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik denk dat Sony daar wel voor iets tussen zit ook (jamaar, iedereen is nu zo gehyped, hop, ga ze maar wijsmaken dat dit en dat...)
Old 22-09-2016, 12:55   #144   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Het gaat nog niet eens over de zogezegde multiplayer, want dat is idd een dunne lijn.
Niet echt, ook daar heeft hij duidelijk zitten bedriegen.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2016, 20:40   #145   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Het had goeie launch op PS4 en komt verbazingwekkend weinig tweedehands terug eigenlijk. Verkoopt nu wel voor geen meter meer, pricedrop zal wel niet al te ver weg meer zijn, gok ik.
Old 23-09-2016, 10:31   #146   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Zelfs op Steam stond het de eerste twee weken na launch nog in de top. Allemaal mensen die net zoals mij zoiets hadden van "zo slecht zal het nu wel niet zijn he"
Old 24-09-2016, 13:47   #147   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Zijn toch altijd dezelfde die zich laten vangen :')
rooz is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2016, 17:04   #148   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ik snap ook niet hoe mensen daar blijven intrappen. Was dat nu zo moeilijk om twee weken (twee weken!) na release te wachten voor iets dat overduidelijk veel risico toont van te falen? Iedereen wist toch dat het risico hoog was gezien de duizend youtube videos?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2016, 18:52   #149   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Het was onnozel dat ik mijn geld daaraan heb gegeven. Maar neen, ik had niet verwacht dat het zelfs zo erg zou zijn. Ik had ook niet verwacht dat er zoveel en zo hard gelogen zou zijn. Ik ben al even gewend aan opgesmukte trailers en dergelijke, maar dit soort bedrieglijke boel had ik niet verwacht nee.
Als ik op twitch zit, verschijnt regelmatig die trailer van NMS met dezelfde bedrieglijke fake gameplaybeelden. Ik word er echt pissig van.
Old 25-09-2016, 02:20   #150   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Tuurlijk gaat dat na een week niet meer boeien, dat zie je toch meteen.
Het orakel in mij hield zich nochtans niet in.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2016, 10:29   #151   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Britse reclametoezichthouder start onderzoek naar No Man's Sky na klachten

Quote:
De Advertising Standards Authority, de Britse reclametoezichthouder, heeft tegenover de site Polygon bevestigt een onderzoek te starten naar de reclame rond de game No Man's Sky. Dit doet de organisatie na klachten van gebruikers.
=> https://tweakers.net/nieuws/116219/b...6-09-30&u=0900
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2016, 11:05   #152   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Grafisch is het wel leuk en het idee van een oneindig universum waar je zomaar op kan landen is ook wijs, maar het lijkt imo meer op een "simpele" sandbox rond het gegeven van een oneindig universum.

Als er echt niks van verhaal is gaat dit al vervelen na 10min.
Qft
Old 30-09-2016, 12:43   #153   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Allee, ze hebben toch nog teken van leven gegeven...
Kleine software update, niets speciaal.
https://twitter.com/hellogames
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2016, 12:47   #154   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Zotte voorspellingen, zo na de release als blijkt dat het spel maar een schim is van wat beloofd werd.
Old 30-09-2016, 12:59   #155   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Zotte voorspellingen, zo na de release als blijkt dat het spel maar een schim is van wat beloofd werd.
Posted 9/08

Release 12/08 (http://store.steampowered.com/app/275850/?l=dutch)

9/08 in US voor PS4 en 10/08 in EU voor PC:
https://tweakers.net/nieuws/114353/r...-augustus.html
Old 30-09-2016, 13:37   #156   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

De reviews waren er al.
Als je die niet had gelezen, of je wist niet wat er beloofd werd, dan was het een dwaze voorspelling die toevallig uitkwam, niet iets om trots op te zijn.
Old 30-09-2016, 13:48   #157   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
De reviews waren er al.
Als je die niet had gelezen, of je wist niet wat er beloofd werd, dan was het een dwaze voorspelling die toevallig uitkwam, niet iets om trots op te zijn.
Reviews pre-launch niet gelezen nee, ik lees liever post-launch user-reviews net omdat er nog zoveel kan wijzigen, en omdat ze over het algemeen veel objectiever zijn en niet doordrenkt met een sauske "ik heb gepreordered so this better be good!". Waarom zou je ook "reviews" lezen van iets dat nog niet uitgekomen is? Noemt dat dan niet eerder preview?

En, alsof het niet duidelijk was na het horen van het concept en het zien van enkele aankondigings-trailers. Niks toevallig, obvious dat wel.

"Ge kunt eindeloos rondvliegen en ontdekken!", cool, maar op geen enkele trailer was er iets van sociale interactie te zien, of andere "astronauten" die je tegenkwam, wat nogal duidelijk wees op iets eenzaam (en fucking boring).

Het énige "gevecht" dat je zag (of toch er op leek) was dat je in een van de eerste trailers kon zien dat je schip precies op een ander schip schoot, en dat telkens met dezelfde type gun/ammo, verder werd er ook niks over gezegd.

Toevallig
Old 30-09-2016, 16:03   #158   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik heb het uninstalled en heb een klein beetje hoop dat er binnen twee jaar wat leuke features zijn bijgekomen. Maar ik ga er vooral van uit dat ik 60 euro heb weggesmeten.
Old 30-09-2016, 17:20   #159   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Dit lijkt me toch eerder een zaak van belofte/verwachting en vooral eerder een gemiste kans en fout in de bang for buck van dit spel. Met andere woorden hadden ze dit gelanceerd als indie voor €19,99; men ging het bewieroken gelijk zot. Terwijl ik het wel niet eens ben dat men steeds de kaart van 'eigen schuld, dikke bult' mag trekken maar verwachtingen kan je voor jezelf ergens wel beperken vind ik. Zowel bij film als game probeer ik vooraf oppervlakkig te volgen en een vat zout te hanteren, en dat zorgt toch vaak voor een andere ontvangst. Er is immers een dunne lijn tussen ferme verbloeming in reclame - hamburger McDonalds - en ronduit bedrog, hier betreft het toch redelijk duidelijk een geval van valse reclame had ik begrepen.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2016, 14:24   #160   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ze zijn in alle stilte toch bezig geweest, 90 dagen geen enkel woord gelost en vandaag komen ze met dit af:
http://www.no-mans-sky.com/foundation-update/

Kzeg niet dat dit alles oplost maar toch leuk om te weten dat dit binnen een dik jaar toch wel wat kan worden (misschien tegen 2020).

Last edited by jelliuz; 27-11-2016 at 14:31.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules