Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 27-11-2016, 15:06   #161   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

http://steamcharts.com/app/275850

lel
Old 29-11-2016, 01:09   #162   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Bon, voor mij echt de grootste miskoop ooit, maar ik heb wel altijd gezegd dat het potentieel had. Dit is toch al een goed begin, maar we zullen wel zien.
Ik ga het toch nog eens proberen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2017, 14:26   #163   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Het wordt mss terug interessant. Vandaag is de laatste nieuwe patch uitgekomen:

http://metro.co.uk/2017/08/11/no-man...story-6845807/

Het begint serieus te lijken op een game ipv een concept. Misschien pik ik deze dan nog wel op.

edit : 15 EUR op de PSN store vandaag. noice!

Last edited by blumcole; 11-08-2017 at 14:37.
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2017, 14:42   #164   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Is het échte multiplayer deze keer ? :D

Het begint nu te lijken op wat ze aangekondigd hadden. Toch props, konden die shit evenwel een stille dood laten sterven.

Last edited by jelliuz; 11-08-2017 at 14:47.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2017, 14:45   #165   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Multiplayer kan mij eigenlijk niet veel schelen, maar het ontbreken van een doel, zo wat storyline, wel. Kgaan ne keer checken vanavond

Want gebt nog ni genoeg games cole

Old 11-08-2017, 15:07   #166   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Toch props, konden die shit evenwel een stille dood laten sterven.
lmao

zegt ge nu props naar een scummy gamedev omdat ze zoveel maanden na datum eindelijk afkomen met een product dat een beetje in de buurt komt van het beloofde nadat ze iedereen hebben liggen frauderen bij release, aan een volledige AAA prijs dan nog?

blijf van de kool-aid jelliuz
Old 11-08-2017, 15:30   #167   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Ja twas wel schaamtelijk marketinggedrag om vanalles te beloven dat ze niet konden waarmaken. Maar het neemt nix af van de toewijding van de mensen die nog altijd hun tijd in steken om der iets fatsoenlijk van te maken. Alst een tof spel wordt, wordt het een cool spel.

Old 11-08-2017, 15:31   #168   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

als ik een tafel koop en er staat maar 1 poot onder terwijl ze er 4 beloven ga ik geen bewondering hebben als ze 1 jaar later 2 extra poten onder komen steken en een vierde nog beloven ergens in de toekomst
Old 11-08-2017, 15:32   #169   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Radje, een man met principes.
Een man naar m'n hart.
Old 11-08-2017, 15:41   #170   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
als ik een tafel koop en er staat maar 1 poot onder terwijl ze er 4 beloven ga ik geen bewondering hebben als ze 1 jaar later 2 extra poten onder komen steken en een vierde nog beloven ergens in de toekomst

Twas een beetje hoogmoed denk ik. Dat spel is compleet kapotgehyped en had eigenlijk een jaar later moeten gereleased worden of als een soort van early access ofzo. Waarschijnlijk moeten releasen onder druk van Sony.

Old 11-08-2017, 15:56   #171   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

de hype kwam gedeeltelijk van het feit dat ze features hebben beloofd die er in de verste verte niet in zaten. en dan spreek ik nie over marketingpraat waar ge zaken beter doet voorstellen dan dat ze eigenlijk zijn, want dat doet elk bedrijf maar gewoon ronduit shit verzinnen. en da kwam praktisch nooit van sony maar vooral uit de mond van de lead devs in interviews

druk van publisher om te verbloemen is één ding maar dit was een heel ander niveau, het heeft zijn gigantische backlash nie voor niets gekregen. ma mensen lijken snel te vergeten en blijkbaar is early access progress op een spel dat full $$$ stond en werd verkocht als full game nu ineens inorde voor sommige mensen? k dan
Old 11-08-2017, 16:14   #172   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
de hype kwam gedeeltelijk van het feit dat ze features hebben beloofd die er in de verste verte niet in zaten. en dan spreek ik nie over marketingpraat waar ge zaken beter doet voorstellen dan dat ze eigenlijk zijn, want dat doet elk bedrijf maar gewoon ronduit shit verzinnen. en da kwam praktisch nooit van sony maar vooral uit de mond van de lead devs in interviews

druk van publisher om te verbloemen is één ding maar dit was een heel ander niveau, het heeft zijn gigantische backlash nie voor niets gekregen. ma mensen lijken snel te vergeten en blijkbaar is early access progress op een spel dat full $$$ stond en werd verkocht als full game nu ineens inorde voor sommige mensen? k dan
Wel ja, ik bedoel: enorme hype ontstaan omdat het concept er wijs uit ziet, devs beloven allerhande shit (en dat zullen ze waarschijnlijk wel hebben willen steken in dat spel op hun eigen tempo), trage dev wordt onder druk gezet door publisher om nu eindelijk ne keer dat spel af te krijgen (denk ik wat niet onlogisch is want die shit kost geld), dev rusht het spel de deur uit met niet half de features, enorme en terechte backlash, spel wordt reimbursed (dacht ik?), dev blijft lustig aan spel werken (wat ik wel kan respecteren ipv het te laten vallen als een blok), spel krijgt eindelijk wat vorm na jaar van patches.

Maar kga wel akkoord met u. Twas schaamtelijk. Maar ik durf het nu wel een kans te geven omdat het concept altijd interessant was maar het nu eindelijk ne keer op een game begint te lijken. Maar ik heb het dan ook nooit gekocht. (Ik wacht gewoon altijd op reviews, allé kzen gene mong e lollerkes)

Old 11-08-2017, 17:16   #173   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Als ik iemand hoor vertellen hoe hij een hoop geld kwijt geraakt is door te reageren op de mails van Koning Abdu-Il-Khan die zijn hulp nodig had om zijn miljoenen over te schrijven, dan vind ik die persoon een totale idioot.
Old 11-08-2017, 17:28   #174   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik bedoelde dat niet slecht, 90% van de grote boze developers zou gewoon zeggen: "fuck you bitches, my money now" en gaan lopen.

Ik ben zeker dat "hello games" het goed bedoelt maar onderuit zijn gegaan door druk van hogerop (SONY)
Sony is dat beginnen hypen gelijk zot en die zijn daarin mee moeten gaan om verkoopcijfers te halen gelijk zot.

Hadden ze dat zonder sony als 20€ EA game uitgebracht dan was dat een groot succes geweest.
Old 11-08-2017, 17:39   #175   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

die arme arme indie gamedevs

elke gamedev staat onder druk van zijn publisher en tenzij ge met harde bewijzen kunt afkomen dat al die flagrante leugens door sony kwamen (en dan wil ik gerust al mijn blame shiften naar hen ipv gedeeltelijk/split) is het ook hun schuld. trouwens, hun publishing title zit niet alleen bij sony, ze hebben daar zelf ook een deel van. dat hello world gelogen heeft maar door de grote backlash -want anders waren ze net zoals al de rest ook weg geweest- toch nog in actie zijn geschoten is logisch voor de prijs dat ze hebben gevraagd voor hun product. het is niet omdat er nog meer scummy gamedevs op deze planeet rondlopen dat ge dan ineens maar zaken moet weg relativeren.

ik zie het tegenwoordig regelmatig: door hun "moeite" (aka amper het oorspronkelijk beloofde product afleveren 1 jaar na datum) het team afschilderen als een arm klein devke in een grote boze wereld, sjeus genoeg kleine devs met grote publishers die zo'n fraduleus gedoe niet hebben gedaan. denkt gij dat die immuun waren voor druk?
Old 11-08-2017, 17:46   #176   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Dus kunnen ze hun naam niet zuiveren door hun product alsnog af te werken ofwa ?
Old 11-08-2017, 17:46   #177   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Onder druk liegen is ook liegen eh.

Old 11-08-2017, 17:46   #178   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Gij zijt pro doodstraf zeker ? (@radje)

*natuurlijk is liegen niet goed, dat was mijn punt niet.
Kvind het tof dat ze het niet gewoon zó laten en toch proberen om het product dat ze beloofd hebben af te leveren. Zie niet in wat daar mis mee is.
Old 11-08-2017, 17:47   #179   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Dus kunnen ze hun naam niet zuiveren door hun product alsnog af te werken ofwa ?
jawel

maar hen jubileren en "props geven" omdat ze iets (half, niet al het beloofde is daar) afmaken, gewoon omdat er nog slechtere gamedevs zijn, is achterlijk. iemand die zijn product eindelijk iets of wa afmaakt zou bij de consument juist die reactie moeten geven

"eindelijk"

weetwel
Old 11-08-2017, 17:49   #180   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik ben een te goede mens hé.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules