Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 28-02-2007, 15:25   #61   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

ehr, nee , mijn rl naam is jelle vandaar heel simpel (niet zo creatief) jelliuz.
Ik schuimde al jaar en dag (sinds shrimp 1.0) dit forum af als Dj-EviL
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2007, 19:42   #62   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72886

Straf. Een dev die de T2 market wat gaat cheaten. En dan verbaasd zijn dat de prijzen zo astronomisch de hoogte in schieten en het lottery system kritiek krijgt.

En CCP tikt de mens amper op de vingers... Ze verliezen daar even massa's punten bij mij...
Stond vandaag ook in de nieuwe PC gameplay.. t20 is trouwens een Vlaming
Ken hem al van voor EVE, was vroeger Fragland crew/staff. Staat nog steeds op mn MSN. 't is allemaal fel overdreven wat daar gezegd werd tho.
Old 28-02-2007, 20:41   #63   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

En dat hebt ge van hem persoonlijk ? Ik zou niet teveel afgaan op het woord van iemand die misbruik maakt van zijn macht, zelfs al staat ie in mijn msn-lijst...
Anyhow, cheaten in een online game is gewoon zielig. Of het nu om 1 crap T2 bpc of een hele winkel vol titans gaat.
Zwaplat is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2007, 21:32   #64   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ik zie het zo voor mij: "Ye Olde Titan Shoppe". Three Titans for the price of two! Dev-cheating here! Free Titan give-away every second sunday!
Guns is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2007, 13:19   #65   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Woot! Mail gekregen!

Quote:
Greetings,

With the newest EVE expansion-Revelations-thousands of players have joined, the universe has expanded, and the Gallente need your help more than ever. Rejoin EVE now with your ship, skills, weaponry, and ISK intact, plus choose between two offers to help with your first days back in the cockpit:

Buy two months and get the third month free.

OR

Get a free 7-day pass for your old character - no payment required.
Misschien dat ik toch nog eens ga proberen zie. Wat een klootzakskes :D

EDIT:

2007.03.03 19:48

Victim: Castar
Alliance: NONE
Corp: Regeneration
Destroyed: Dominix
System: SV5-8N
Security: 0.0

Involved parties:

Name: Zyrtan Keb'Lektar (laid the final blow)
Security: -1.9
Corp: 0utbreak
Ship: Curse
Weapon: Valkyrie II

Name: MOS DEF
Security: 1.0
Corp: 0utbreak
Ship: Rokh
Weapon: Warrior II

'k Ben niet buiten geraakt Ach ja, beginnen met een schone lei zeker

Last edited by Guns; 03-03-2007 at 19:53.
Old 20-03-2007, 23:24   #66   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Bah, net een van de nieuwe missies (Rev 1.4) gespeeld, mijn quasi gloednieuwe Hawk kwijtgespeeld. Stomme lag op het moment dat ge wilt warpen altijd. In't vervolg mijn overview dichtdoen als't begint te nijpen, helpt mss een beetje.
20M down the drain, just great.
Old 21-03-2007, 13:34   #67   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Mja... missionen met AF's is toch niet altijd even simpel zo. Ratten gaat nog omdat ge daar met kleine groepen zit, in missions zit er nogal vaak érg veel op u te schieten, en dan krijgt Small Repper/Medium Shield Extender het lastig
Old 26-03-2007, 06:52   #68   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwaplat View Post
Bah, net een van de nieuwe missies (Rev 1.4) gespeeld, mijn quasi gloednieuwe Hawk kwijtgespeeld. Stomme lag op het moment dat ge wilt warpen altijd. In't vervolg mijn overview dichtdoen als't begint te nijpen, helpt mss een beetje.
20M down the drain, just great.
Hah, gij ook al? :D

Corp deed missie, 2 BS's , 1 Rhok, 1 Osprey als support (ik).
1 BS en mijn Osprey kapotgeschoten. Ik kon niet uitwarpen, terwijl (volgens den baas) er normaal geen warpscramblers zijn in die missie. Al mijn "cheap" items (salvager enz) surviven, al mijn high end items destroyed (3x Cap Recharger II, Medium Remote Shield Transport II etc). Kort daarna crashed de server. Totale kostprijs voor de corp: 150 mil.
Old 26-03-2007, 09:14   #69   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
blahblahblah Osprey blahblahblah 3x Cap Recharger II
lol! Hoeveel keer kost dat meer dan uw eigenlijke ship?

Nog geen ship verloren in missions, ik heb gelukkig een vrij erg up to date database van mission descriptions, enemies etc...
Old 26-03-2007, 19:36   #70   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
lol! Hoeveel keer kost dat meer dan uw eigenlijke ship?

Nog geen ship verloren in missions, ik heb gelukkig een vrij erg up to date database van mission descriptions, enemies etc...
Mijn schip kost 3 mil isk
1 Cap Recharger II kost 10 mil isk
You do the maths
Old 26-03-2007, 23:24   #71   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

't Was een rethorische vraag Het lijkt mij betrekkelijk dom om Cap Recharger II's op een Osprey te smijten. 's Gelijk faction mods op T1 friggies steken.

Heheh... doet mij denken aan die keer dat loxyrider meedeed aan een T1 frigate tournament in een Daredevil met faction stuff. Uiteindelijk in de finale gelijk alle frigs verloren tegen een rocket Kestrel, maar toch, dat was me een stoere bak als ik er ooit al een zag. Dat moet een frigatje van om en bij de 100 Mil geweest zijn. Kon ik mij dat maar veroorloven
Old 02-05-2007, 17:34   #72   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Besloten om een andere corp te joinen. Cap ship production and 0.0 here I come!
Old 17-05-2007, 09:54   #73   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

nu speelt F7 da toch ook zeker... waar gaat da naartoeeee
Old 07-06-2007, 15:26   #74   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Deze examenperiode eens opnieuw begonnen met de trial. Gallente gejoined (al 4 dagen bezig), ben nu wat missies aan het vliegen. Ik zou voor manufacturing gaan, heb eens deze guide gelezen: http://www.eve-online.com/guide/en/g13.asp , maar ik weet niet precies wat ik zou produceren en waar het echte geld zit. Iemand tips? Is ammunition een goede keus?
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2007, 16:19   #75   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Goh jong... vlieg eerst eens rond waar ge zit en kijk naar de vrije slots voor manufacturing en Blueprint material en production efficiency research. Alles zal stampevol zitten voor de komende weken, met nog eens wachtlijnen ook (productie mss niet noodzakelijk, maar ME en PE research zeker, en vergeet maar dat ge dingen gaat verkopen met winst als ge niet op goede ME en PE zit met uw blueprints, ze gaan u schandalig undercutten). R&D is eigenlijk enkel mogelijk als ge in een supercorp zit, of op z'n minst access hebt tot 0.0 space met outposts (die 2 gaan vaak wel samen). Het is ook een van de meest ongebalanceerde dingen in het spel. Mensen met T2 BPO's zijn de rijksten in EVE (om maar een voorbeeld te geven, indertijd verkocht er iemand zijn Hulk BPO... het begin op 15bil ISK en is geeindigd rond de 150bil ISK als ik mij niet vergis, kan meer zijn... een Titan dus, zoveel wou er iemand voor geven, zoveel winst kon er mee gemaakt worden...). Competitief zijn op de T1 markt is zo goed als niet mogelijk als je geen gevestigde waarde bent. Salvage en mods enzo hebben een tijdje soelaas gebracht, maar iets zegt mij dat dat nu ook wel al verzadigd zal beginnen geraken.

Als je per se geld wilt verdienen in de EVE economie, zoek dan naar industrial corporations, get contacts etc... of steek heel veel tijd in goeie trade routes te vinden. Traden is een van de moeilijkste, maar meest rewarding dingen in EVE.

Good luck.
Old 08-06-2007, 22:14   #76   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ok, ik heb dat spel ooit een tijdje gespeeld

Kga nu terug beginnen wegens algemene boredom. Waar zitten de meeste shrimpers of is het gewoon verspreid?
Old 08-06-2007, 22:54   #77   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
Ok, ik heb dat spel ooit een tijdje gespeeld

Kga nu terug beginnen wegens algemene boredom. Waar zitten de meeste shrimpers of is het gewoon verspreid?
Ik zit momenteel in Allente en vlieg wat missies met een eenvoudige Gallente Tristran. Dit terzijde.

JennieWasbak is de naam btw. (FreddieWasbak was van de vorige trial)

Last edited by Freddie Wasbak; 08-06-2007 at 23:32.
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2007, 23:19   #78   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Caldari space, Hurtoken en omgeving. Ik ben weinig online de laatste tijd, hopelijk terug wat meer binnen twee weken. Anders kap ik ermee eens mijn abo verlopen is.
Old 09-06-2007, 09:03   #79   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Had het eigenlijk op "in welke corp zitten de shrimpers and r they hiring"

ik heb geen trial account, direkt maand betaald en heb voice. (like I said before, kheb het spel al gespeeld )
Old 15-06-2007, 20:13   #80   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Prachtig artikel over 10 jaar CCP/EVE-O op Eurogamer. Moest even grinniken bij het stuk "...this war was won with logistics, as are real wars...". Inderdaad, maar de belangrijkste "logistics" vaardigheid die een succesvolle alliance in een oorlog moet hebben, is weten hoe met de enorme fleet-lag om te gaan
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules