![]() |
![]() |
#41 link |
Chairman of the bored
|
Heb de SP ff gespeeld. Met idd die landing in Normandië. Totale generieke shit. Lopen van checkpoint naar checkpoint. Blergh.
De MP is ook typische cod maar dat kan mij nog wel een beetje amuseren. Arcade shooter hé. Veel plezanter dan diene jetpack zooi iig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Gekocht, enkel en alleen omdat het lijkt op medal of honor: allied assault, "get that bangalore" exact dezelfde missie van mohaa 17 jaar geleden <3. Alsook, objective based gamemode, én met exact dezelfde map als mohaa objective map "the Hunt"... En dat heb ik ontelbaar veel uren gespeeld. Als ze mij dat geven met 2017 graphics, overgoten met een 4k sausje? Fuck ja! En ook, het was - 17% korting voor Xbox gold members. En nog meer bonussen, ik heb het digitaal op xbox-one gekocht, dus kan het ook spelen op pc. Teveel voordelen dus om het links te laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Chairman of the bored
|
Bwa nee toch. Sommige maps zijn wel gewoon rondcrossen en elkaar omver knallen maar de meeste maps geven toch wel wat opties om iets tactischer te werk te gaan. Nuja, kheb gisteren uiteindelijk geragequit met al die quickscopers dus kmoet eigelijk niet teveel liggen zeveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Senior Member
|
Ik geniet van die nieuwe war mode. Objective based die goed in elkaar zit, muren en defensies opbouwen etc... Voor mij hoort het zeker bij de betere cods tot nu toe en doet mij nog steeds zwaar aan mohaa denken. De toevoeging van de online fysieke lobby in plaats van een dom menu vind ik zeer goed.
Kzit toch al vlot over mijn played time op pakweg destiny2. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|