Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 18-12-2017, 15:54   #581   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Just Brussel.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2017, 16:14   #582   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

wist ge dat de gesp op uw rugzak ook een fluitje is? in geval van nood FWIIIEEEEEPPP
frenzal is online now   Reply With Quote
Old 18-12-2017, 16:26   #583   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Had gij al spleetogen of hebde da daar opgelopen
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2018, 06:42   #584   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Wa is de beste rooftop bar?
Wel ene waar ik binnen mag met redelijk casual kledij, wel lange broek ofc.
Old 02-01-2018, 07:24   #585   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ik heb Lebua gedaan peisk

ge hebt de skybar en dan hebt ge nog een "meer exclusief" stuk nog meer naar boven, en das wel vrij chique. kost uiteraard ook meer, ma bon.
Old 02-01-2018, 09:28   #586   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Ja ok maar gij gaat olifanten wassen.
Is er ook iemand met een relevante mening?
Old 02-01-2018, 09:32   #587   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

?
Old 04-01-2018, 02:12   #588   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Heb uiteindelijk minder bezocht dan "gepland" maar tis vakantie en geen race.

Enige dat ik jammer vind is dat ik Chiang Rai wel had moeten plannen en niet gewoon naar het busstation gaan en hopen op een ticket, had ik de dag op voorhand moeten doen.
Daardoor extra dag in Chiang Mai moeten blijven waar het nog eens de hele dag regende.

Eerste keer hostel, is best goed meegevallen. De meeste waren wel goed in orde qua bed en sanitair. Enige nadeel is mensen die snurken(kunnen ze niet aandoen) of ego´stische fuckers die snachts veel lawaai maken. Laatste dag in Bkk heb ik in een resort geslapen en ook al is het wel eens fijn om uw eigen kamer en jacuzzi te hebben, voor dat geld slaap ik nog eens 14 dagen op een hostel..

Hoogtepunten waren Pai en dan vooral de rit met de scooter van en naar Chiang Mai (under 3 hours ). In Pai met de scooter rondrijden en je vindt er snel een plaatsje zonder toeristen en bij vriendelijke mensen.. Die dan nog eens een fooi van 35baht niet willen aanvaarden omdat ze m'n postkaarten zelf op de post ging doen..
2 dagen jungle trekking ten zuiden van Pai en zonsondergang op Koh Tao waren andere uitschieters.

Veel mensen leren kennen waar ik dus anders nooit tegen gesproken zou hebben en zij ook niet tegen mij because I look like a douche

Laatste dag BKK was er wel teveel aan, had geen zin meer om buiten te komen tussen al die toeristen en verkopers..
Old 04-01-2018, 02:14   #589   link
rooz
siii

rooz's Avatar

En op de voorlaatste dag een elephant pants moeten kopen omdat ik echt niet binnen mocht in grand palace.
Kwas zo trots dat ik geen elephant pants en Chang tanktop droeg zoals letterlijk 80% van de white males.
Old 04-01-2018, 22:11   #590   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
En op de voorlaatste dag een elephant pants moeten kopen omdat ik echt niet binnen mocht in grand palace.
Kwas zo trots dat ik geen elephant pants en Chang tanktop droeg zoals letterlijk 80% van de white males.
Ik heb een sarong gekocht die m'n vrouw nu gebruikt
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 27-01-2018, 14:12   #591   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ik heb Lebua gedaan peisk

ge hebt de skybar en dan hebt ge nog een "meer exclusief" stuk nog meer naar boven, en das wel vrij chique. kost uiteraard ook meer, ma bon.
Lebua is idioot, vol toeristen, niets fancy en toerist trap. Snel snel iedereen een cocktail geven, en dan kunde zien naar het deel waar mensen eten, of iets gaan drinken aan de bar zelf. Net een zoo. Kunt beter naar above eleven.. en pissen vanop de 37e verdieping.

Uitzicht is ook veel beter.

Last edited by Teki; 27-01-2018 at 14:28.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 27-01-2018, 15:33   #592   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Ja just, kvergis mij. Lebua hebk overnacht, Above 11 was de coole skybar. Zijstraat v Rama road, opt einde van een business parkske.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules