![]() |
![]() |
#1721 link | |
Greven
|
Voor op GDAX te registreren moet je een 2e document (bvb rijbewijs) toevoegen. Dit kan je gemakkelijk via de coinbase app doen (zelfde back-end), op de site hapert het soms in tijden van veel admissions.
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 link |
Dark Soul
|
Ik hoop op een volgende serieuze sprong omhoog van de BTC zodat de alts weer wat goedkoper staan in BTC waarde. Maar de alts worden sterker en sterker en stijgen tegenwoordig gewoon mee met de BTC. De regel BTC up, alts down, geldt niet meer altijd.
Desktop: Intel Core i5-3570K@4,2Ghz 16GB RAM GTX 1080 500GB SSD LG 34UM95-P 3440x1440 HTPC/VR-bak: Intel Core i5-2500K@3,3Ghz 8GB RAM GTX980 256GB SSD 50" Sony Bravia KDL-50W805B Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS3, Wii U, Vita, 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 Last edited by Jack The Ripper; 11-01-2018 at 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 link | ||
Greven
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 link | |
Greven
|
Mooie dip, could go lower. Ik ga nog even wachten, ben tevreden met mijn posities. Als het nog zakt zet ik mss nog wa ETH om in kwaliteitsalts, anders hold
![]() |
![]() |
![]() |
#1728 link |
wadist
|
hold it is
was sowieso van plan eventueel alleen wa extra eth aan te kopen met deze dip, geen andere alt coins. mijn totaal kapitaal is daar niet groot genoeg voor (wil genoeg in ETH zelf laten steken), overal coins kopen voor 5 tot 50 dollar ga ook nie veel doen
vegte ofwa Last edited by Ferrex; 12-01-2018 at 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
![]() Laat desnoods voorlopig nog een stuk achter in Bitcoin (niet in altcoins want die gaan veel moeilijker in te cashen zijn wanneer de crash komt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1730 link |
Unbanned
|
![]() |
#1731 link | |
Forty-Two
|
Quote:
Mijn country staat wel ergens anders in de EU wegens VPN van't werk.. mijn gegevens zijn automatisch ingevuld, maar dat land is niet aangepast naar België. Nu aan't wachten op mijn SEPA transfer naar GDAX (klein bedrag om eerst eens te testen of het wel aankomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1734 link | |
Greven
|
Daytrading stack blijft op exchange, profit & grote posities worden gefunneled naar HW wallet. Ben vooral actief in ETH & ERC-20's dus is grotendeels pijnloos
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 link |
Alles is fixbaar
|
Heb 2 dagen geleden wat limit orders op Kraken geplaatst met nieuw fiat inbreng. De bedoeling was ETH en LTC aankopen en naar Binance sturen om daar wat altcoins kopen.
Maar fucking Kraken ligt al 2 dagen plat en orders worden niet uitgevoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1736 link |
Unbanned
|
![]() nice promotional material ![]()
![]() |
#1737 link | ||
Greven
|
Quote:
Echt, na zulke shenanigans terwijl ik leveraged short was, nooit meer daar. Sindsdien strictly GDAX
![]() |
![]() |
![]() |
#1738 link | |
U MIRIN BRAH?
|
Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 link | |
Greven
|
https://plus.credit-suisse.com/rpc4/...V7b2NM2AF-YCSI
Have a read - Consensys interview vanaf 95. Massive stuff. Also: https://twitter.com/ConsenSys/status/951464587345346566 Ik zie die mannen over de medium-term echt een van de volgende tech-giganten worden
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|