![]() |
![]() |
#4721 link |
Senior Member
|
Is deze de moeite?
https://www.tvstore.be/product/77827...-55eg9a7v.html Full HD ipv 4K, maar ik gebruik enkel m'n HD digicorder en Chromecast dus weet niet of dat erg is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 link |
Oh no
|
Ik vind die OLEDs van LG maar mottige dozen in het echt. Die voet, bweik.
4K lijkt me sterk dat je dat merkt op een 55" TV. Full HD is wel genoeg. Er is ook amper 4K content eigenlijk (buiten games op PS4 Pro bv., je moet er al echt verder in investeren dan) Als je de TV voor presentaties gebruikt of business doeleinden is 4K wel must.
![]() |
#4724 link |
Senior Member
|
Ik heb wel degelijk een serieus verschil gemerkt op mijn 55".
Bovendien is er via Netflix en Amazon Prime ook al redelijk wat 4k content te verkrijgen en brengen normaal Telenet en Proximus dit jaar ook nog hun 4k decoders op de markt. Voor die prijs moet het dus al een onovertreffelijk beeld zijn in full hd wat de concurrentie zelfs in 4k en hdr compleet wegblaast, anders zou ik het nooit kopen.
![]() |
#4725 link |
Oh no
|
T'is wel zo dat een TV een 10 jaar investering is dus ik zou persoonlijk ook geen HD TV meer kopen. Maar als ge een beperkt budget hebt, kunt ge mss meer waar voor u geld krijgen. Door FullHD te gaan. Ik heb liever 65" @ 1080p dan 55" @4k
![]() |
#4726 link |
Oh no
|
Ik heb de prijzen van de Panasonic OLED in het oog gehouden in de Vandenborre (Fnac Antwerpen).
Grappig dat ze eerst €200 cashback doen en het na 3 januari solden noemen. Ervoor, voor die cashback (linkse deel op foto), stond ie nog €2499 met €200 cashback (begin december). ![]() Dit lijkt me een hele goeie TV, enkel wat schrik van Firefox OS. De webOS op een LG TV is veel beter denk ik.
![]() |
#4727 link |
Senior Member
|
Zo'n LG vind je in nl voor 1500 euro met beetje zoeken. Bij audiovision tijdje terug ook rond 1600 euro, maar ge moet ze contacteren voor hun beste prijs. Dus nog stuk voordeliger dan deze pana met +- zelfde beeldkwaliteit (zelfde paneel)
![]() Mn pana 42" plasma hd ready wil jammer genoeg niet stukgaan en die 65"'ers zijn nog te duur naar mn goesting ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4730 link |
Senior Member
|
wel goede marketing van samsung
![]() Was het mijn geld dan had ik voor iets meer een LG oled genomen, qua kijkhoek en contrast blaast die deze samsung weg. (bedenktijd gebruiken ![]() https://www.gamingoase.de/index.php?...oduct&info=591 1619 euro incl verzending naar België ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 link |
Bear Claw Lover
|
Zonet een sony 75xe9005 besteld bij Audiovision.
Die mannen duiken vlot 1000 euro onder de prijzen van de grote online retailers... Coolblue moet toch echt wel hoge marges hanteren op hun duurdere TV's ! Last edited by Bourgi; 24-01-2018 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4734 link |
Bear Claw Lover
|
TV net geïnstalleerd en er lijkt toch een serieus probleem te zijn met dat paneel aan de onderkant.
Wat zouden jullie hiermee doen? https://ibb.co/kGQRrw Als ik er met mijn neus opzit zie ik duidelijk de schade binnenin. Het backlighting panel is niet vlak en gaat op en neer vanonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4739 link |
racist
|
Slaapkamer heeft grote witte muur.
Zou Beamer willen voor Chromecast op aan te sluiten. Moet ik met iets rekening houden? De HD27 lijkt me wel ok. Bestaan er deftige, witte, wireless 2.0 speakers? Wil zo min mogelijk kabels.
![]() |
#4740 link |
anale kattenneuker
|
Ik zou het al terug sturen bij een fout van 2mm op 2mm :')
Zit die daar naar een verfrommelde krant te kijken en twijfelt nog :') Bourgi pls
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|