Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Gezocht

Reply

Thread Tools
Old 06-02-2014, 07:59   #21   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Sterkte nog Belgatom & familie!
Old 06-02-2014, 08:45   #22   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Veel succes Belgatom en props aan Ran
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2014, 09:22   #23   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Nog eens een vette “dankjewel” voor de Hometrainer, Ran. Eerste dagen waren wat pijnlijk voor haar maar dat is te verwachten na 6 maanden behandeling. Toestel wordt nu dagelijks meerdere keren gebruikt, wel zonder de hartmonitor want haar hartritme is behoorlijk hoog en het ding springt constant in het rood. Het doet deugd om ze te zien bewegen. Er is nog een lange weg te gaan voor ik ze terug bij af is maar het is een begin.
Added bonus: de rest van de familie (behalve mezelf) maken ook gebruik van het toestel op dagelijkse basis.
Old 10-02-2014, 11:30   #24   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

De fles whiskey valt in elk geval dik in de smaak. Mijn whiskeygewoontes zijn eenvoudig. Ik koop óf Bowmore, óf Talisker. Die Ardberg Uigeadail staat toch wel heel wat trapjes hoger dan dat Ook even opgezocht, en het verhaal erachter is dat een kenner hag gezegd dat hij liever nog eens een "vuile, smerige Ardberg zou hebben". De reactie van Ardberg was Uigeadail.

Blij dat die fiets zijn nut bewijst. Het is eigenlijk echt een te goed ding om in een hoekje vergeten te worden. Nu jij nog - als je niet oppast rijdt uw dochter u er binnen een half jaar af.

En dat kilometertje op 20 is nog steeds een uitdaging, al denk ik dat uw zoon daar meer kans maakt dan gij
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Gezocht

Thread Tools

Posting Rules