Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 26-11-2018, 12:06   #5581   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Nederlands limburg (en parcours van den Amstel) is de max imho. Schone wegen/fietspaden, zware klimmetjes die toch niet te lang zijn. Noice.
Prachtige streek, echte aanrader. Ik neem soms de fiets mee op de trein tot in Genk of Luik om er speciaal een dagje te gaan fietsen.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2018, 19:20   #5582   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

TCRNo7 is aangekondigd en ze smijten het deze keer over een iets andere boeg: er wordt nu van oost naar west gereden. Van Burgas, Bulgarije naar Brest, Frankrijk. Ik doe sowieso niet mee en ben ook niet echt fan van dit parcours. Naar Griekenland rijden was een beetje het avontuur gaan opzoeken. Dit is meer naar huis rijden.

Wat ook speciaal is, is dat het eerste checkpoint al na 200 km ligt en het tweede na 650-ish. Iedereen zal dus in het begin quasi hetzelfde parcours volgen. Dan zijn er nog een checkpoint in de oostenlijke Alpen en één op Alpe d'Huez. Er is ook sprake van heel wat gravel, rond de 80km bij CP2.

Al bij al ben ik blij dat ik dees jaar heb kunnen rijden want volgend jaar spreekt mij minder aan. Kga het wel nog altijd volgen natuurlijk.

Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 09:37   #5583   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ge kunt eindelijk zelf grouprides organiseren in Zwift. https://zwiftinsider.com/meetups/
Keer nen shrimp groupride doen? Iedereen int wiel van tragezot.
Old 07-12-2018, 10:10   #5584   link
-Tarantula-
Senior Member

cool, count me in, net begonnen met zwiften maar niet simpel in garage van 22 graden pffff ;(

Iemand hier al zelf een rocker plate gebouwd? Lijkt me wel look en beter voor het zitvlak..
-Tarantula- is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 10:12   #5585   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Ik ben vorig weekend gaan mtb`en op de terrils in Noord-Frankrijk. We hebben daar 50 km gereden op terrils, bossen en kasseien, heel weinig autoweg.
Is wat ver rijden om regelmatig te doen, maar zijn er deftige single tracks op 30 min van de Vlaamse Ardennen? Ik ben de 10 bomen die hier doorgaan als bos en wegeltjes door mensen hun achtertuin wat beu.
Old 07-12-2018, 11:39   #5586   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ik wil de shrimp zwift groupride wel op poten zetten maar dat kan enkel met volgers. Dus zet hier, of in pm, efkes uwe zwiftnaam.

Tom Hudders <- that's me
Old 07-12-2018, 14:06   #5587   link
moby1kenobi
Senior Member

moby1kenobi's Avatar

DENNIS VDB

count me in
Old 09-12-2018, 12:57   #5588   link
-Tarantula-
Senior Member

Joeri bij uw volgers
-Tarantula- is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2018, 14:05   #5589   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Heb u gepm'd Zwoep. Ben u ook aan't followen nu

Zwift groupride zie ik wel zitten om eens te doen.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2018, 14:42   #5590   link
beki
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
Ik ben vorig weekend gaan mtb`en op de terrils in Noord-Frankrijk. We hebben daar 50 km gereden op terrils, bossen en kasseien, heel weinig autoweg.
Is wat ver rijden om regelmatig te doen, maar zijn er deftige single tracks op 30 min van de Vlaamse Ardennen? Ik ben de 10 bomen die hier doorgaan als bos en wegeltjes door mensen hun achtertuin wat beu.
's nacht MTB'n, dan denk je dat die 10 bomen een oerwoud zijn...
beki is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 20:15   #5591   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Bam, le logion est arrivé. Efkes van zijn voordeur naar Japan bollen.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules