Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 26-05-2018, 13:29   #2561   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
dying light

m8

al dat epic parkour, leveling en crafting stuff en het eindigt met een fucking QTE boss fight

fuck off
was een instant uninstall bij mij daardoor.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 26-05-2018, 17:12   #2562   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

ja waarschijnlijk als ge opt einde vant spel zat eh
Old 04-06-2018, 19:36   #2563   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

Tomb raider: blijft geestig om te spelen
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2018, 20:36   #2564   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Na een Crusader Kings 2 intermezzo heb ik Dishonored Death of the Outsider verder uitgespeeld.
Het is allemaal niet zo nieuw en wauw als de eerste 2 games, maar het is een waardige afsluiter voor de Corvo/Emily verhaallijn - zeker voor een uit de kluiten gewassen DLC. De laatste level vond ik wel cool gedaan: eerst kwam ik bepaalde locaties tegen waarvan ik dacht dat ze niet goed afgewerkt waren (o.a. loopbruggen en ballustrades die in rots clippen ipv proper daarop bevestigd te zijn zoals op andere oppervlakken), maar nadien gebeurt er iets waardoor je ziet dat dat doelbewust is en dus geen slechte afwerking.
Na 2 games clean hands/ghost gespeeld te hebben is het wel ff wennen als je contracten krijgt zoals "vermoord iedereen!"

Een aanrader voor iedereen die de andere Dishonored games goed vond.
Old 18-06-2018, 20:05   #2565   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Hacknet, goed maar mist de uitdaging die Uplink had.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 20:07   #2566   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Het beste aan zo'n game is hoe kwaad het zelfverklaarde gamekenners a la CSM maakt.
Old 23-06-2018, 16:35   #2567   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

AC Unity: Ik was blij om weer in een stedelijke omgeving van revolutionair Parijs rond te lopen met herkenbare gebouwen en plekken. Godzijdank zijn er weinig of geen stukken buiten de Animus (die waren echt kak in de spellen na de Desmond verhaallijn).
Helaas is het aangepaste controlscheme nogal zo zo: ik vond het niet altijd even responsive, maar het maakt combat wel interessanter en moeilijker. Door die moeilijkere combat moet je ook meer nadenken over hoe je je doelwit benadert en uitschakelt, wat ik zeker beter vind. Ook de optionele afleidingen/aanpakken in de hoofdmissies vind ik wel fijn. Het is nog lang geen Hitman, maar het is al beter dan de 1 knop counter-kill rush die vorige games vaak waren.

De fucking slechte zijmissies, vlaggetjes, kisten, etc. zitten er natuurlijk ook weer in, maar in dit spel zijn ze niet alleen pokkesaai, ze zijn totaal nutteloos! Door gewoon het spel te spelen en je gebouwen te upgraden heb je al snel zoveel inkomen dat je gewoon top tier gear kan kopen, terwijl die randactiviteiten maar tier 2-3 stuff geven. De nieuwe detectivemissies vond ik dan weer wel zeer geslaagd, echt tof om aanwijzingen te zoeken en een zaak op te lossen.

Uiteindelijk heb ik de main story gewoon gerusht en al de rest gelaten voor wat het is. Daarna is er nog de Dead Kings DLC, maar daar heb ik echt geen zin meer in. Al bij al een standaard AC en ik ben blij dat ik er maar 15€ voor betaald heb.
Old 28-06-2018, 11:59   #2568   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Dark souls 2 sotfs uitgespeeld. Minder dan de eerste, vooral dan hoe de map ineen zit, maar toch nog altijd zeer geslaagd.
Old 09-07-2018, 16:07   #2569   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Platinum op Binding of Isaac.

Wel nog niet alle trophies lel. Zal wel door expansions komen.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2018, 19:19   #2570   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Platinum op Binding of Isaac.

Wel nog niet alle trophies lel. Zal wel door expansions komen.
platinum op de originele of rebirth? want platinum op rebirth zonder de dlc (afterbirth en afterbirth+) is nog niet alles, dat is real platinum god

kleine tip, als ge de twee dlc's koopt kunt ge shit zoals dit doen in een nieuwe zone na chest, the void

Old 09-07-2018, 19:26   #2571   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

als ge wilt weten wat ge mist voor real platinum god:

http://theriebel.de/tboirah/

rechts alles af klikken denk ik, behalve the lost. of zat de keeper ook in de base game? al vergeten
Old 09-07-2018, 20:57   #2572   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Met de twee DLC's, dus ook Real Platinum God. Void met alle chars op hard completed, behalve met Keeper, op PS4 dus.

Wat mankeert nog: Broken Modem, een item of 5 en 'Really hard'-challenge. Toch eerste Platinum unlock gekregen

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2018, 21:13   #2573   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ah, speelt op console. das iets anders qua achievements

in ieder geval gratz
Old Yesterday, 18:13   #2574   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

vampire masquerade

wat een ongelooflijk geweldig spel met een ongelooflijk schijt einde. dit had gemakkelijk een the witcher 3 game van zijn era kunnen zijn maar al die forced boss fights op't einde, kust mijn kloten kerel, twas een ongelooflijk uitgebreid spel dat op't einde serieus gerushed was.

ma bon, toch een zalige ervaring. enfin, met de unofficial patch (versie 10.0 na 14 jaar ondertussen) want naar't schijnt waren de officiële releases echt verschrikkelijk.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules