![]() |
![]() |
#645 link |
Senior Member
|
Yeah, wel een koopje voor 12€ eigenlijk.
Ook een bon gekregen voor Adriaensen omdat ik in de top10 zat. Kan ik nog eens terug, al zal het nu voor Netrunner expansions zijn ![]() Mijn voornemen om in 2013 niks meer te kopen gaat er serieus aan. Need more shelving ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 10-03-2013 at 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 link |
Redactie
|
Bij http://www.gezelschapsspelen-webshop.be/home/?gclid=. Hebben sinds enkele maanden winkel in Gent, niet ver van de Zuid. Wijze mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 link |
Senior Member
|
All the Shrimp hype!
![]() Come at me Jinteki Deck. Ik zie het terug zitten Kittens! ![]() ![]() En 500 sleeves ![]() What lies ahead was niet binnen gekomen. De vraag naar dat pack is nogal hoog blijkbaar. A study in static is hopelijk voor volgende week.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 30-03-2013 at 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 link |
Senior Member
|
Clans heb ik onlangs eens gespeeld en is best wel goed.
De mechanics van de verborgen kleur is leuk, waardoor je nooit weet of je je tegenstanders helpt en tegelijkertijd jezelf niet wil bloot geven.
![]() |
#660 link | |
Senior Member
|
Quote:
Cah zelf en Amazon (25$) shippen niet naar EU. Maar bij Amazon.co.uk vragen ze 47Ģ! zonder verzending oO Of een adres waar ik ze in degelijke kwaliteit kan laten printen en snijden mag ook ![]() Niet gekocht, eerder gekregen: ![]()
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|