Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 31-05-2018, 21:21   #3821   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Afhankelijk van hoe serieus je het wilt aanpakken, kan ik je coachen . Heb je meteen een stok achter de deur. Zal later wat ingaan op je vragen.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 16-07-2018, 19:38   #3822   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Hoe zit dat hier met die lopers? Hou volgend jaar al maar de tweede week van juli vrij voor de Ortler Mountain Challenge. Best vacation 2019.

Quote:
Originally Posted by Drennargh View Post
Wat sfeerbeelden van de traildag:

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 09:18   #3823   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Life gets in the way
Probeer tegenwoordig minstens 1x in de week te lopen om toch iets van onderhoud te doen.
M'n laatste 30+ loop is alweer 6w geleden, m'n laatste 80+ week nog langer :-|

Maar goed ... ooit kunnen de kinderen gewoon meefietsen
Xefox is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 09:37   #3824   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Ik ben paar dagen geleden voor de eerste keer sinds mijn accident buiten gaan lopen. Gemerkt dat effectief buiten - op een finse piste - nogal wat vlotter loopt dan op een loopband. Met rustig start/stop lopen toch in totaal 4,2 km kunnen afwerken op een goeie 40 minuten. Ik zie me tegen het eind van deze maand wel op het gemak een eerste keer 5k proberen. Hopelijk aan 1 stuk zonder te moeten stoppen. Fysiek zit het goed, maar de pijn is toch nog aanzienlijk.

In de piste zelf gaat het vrij ok (als ik niet in konijnenholen sukkel). Op de paar meter asfalt dat er tussen zit voel ik het wel allemaal nog behoorlijk 'wobbely' zijn. Dus er is nog wel wat werk te doen ivm de kracht in mijn knie. De pijn is op die moment ook wel stevig meer.

Maar dus buiten >> binnen lopen. Al is het maar dat zo'n loopband pokkesaai is, en je dan enkel maar bezig bent met hoe hoekig het allemaal draait. Buiten lopend vergeet je dat allemaal na een tijdje.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is online now   Reply With Quote
Old Yesterday, 15:05   #3825   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Ik was/ben lopen wat beu sinds laatste marathon. Ik loop nog sporadisch maar kan me meer uitleven met wat crossfit en calisthenics tegenwoordig.
ndPix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules