![]() |
![]() |
#82 link |
anale kattenneuker
|
'Racistische' fan Lukaku: "Ik deed gewoon een kippendans"
Bewerkt door: redactie − 01/12/12, 00u16 − Bron: Daily Mail © belga. Lukaku viert na zijn strafschopdoelpunt. De fan van Sunderland die tijdens het duel met West Bromwich Albion beschuldigd werd van het uitvoeren van apengebaren richting Romelu Lukaku pleit onschuldig. "De mensen hebben het allemaal verkeerd begrepen", klaart Liam Jones uit. De man die de apengebaren uitvoerde richting Rode Duivel Lukaku na diens strafschopdoelpunt van vorige zaterdag gaat in het verweer. "Ik ben er kapot van dat mensen denken dat ik een racist ben. Ik heb namelijk zwarte vrienden en neven", doet Jones zijn verhaal. "De mensen hebben het allemaal verkeerd begrepen. Ik deed helemaal geen apengebaren, ik was gewoon een kippendans aan het doen." De 21-jarige man werd gearresteerd nadat er een klacht was binnengekomen tegen hem en Jones werd door Sunderland verbannen van elke thuiswedstrijd totdat er duidelijkheid komt in de zaak. "Het is enorm spijtig dat ik nu niet meer naar wedstrijden kan gaan, maar ik wil iedereen laten weten dat ik geen racist ben." ![]()
![]() |
![]() |
#84 link |
Senior Member
|
Hazard is al elke match sinds Benitez er is gewisseld.
Edit: 2-1 aiai Chelsea
![]() |
#87 link |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
#89 link |
wadist
|
Fellaini baas
edit: En inderdaad, Benitez moet niet zo veel van Hazard hebben, dat is ondertussen al een publiek geheim. Nugoed, niet zo veel zorgen maken, Benitez was nooit welkom bij Chelsea en als hij nog een paar keer verliest is hij al even snel weg als hij gekomen is. Last edited by Ferrex; 01-12-2012 at 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Senior Member
|
Wow reading-manu staat al 3-2 na 25min.
Edit: 3-3
![]() |
|
Thread Tools | |
|