Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 11-07-2018, 00:05   #7161   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Te veel veranderd in ene keer en te veel respect voor die Fransen en die zijn blijkbaar master in Street Fighter turtlen, ik vermoed dat ze er WK wel mee gaan winnen, maar mooi is het niet bepaald. Beetje jammer voor de kijker, hopelijk durven ze in finale leuker te spelen tegen Engeland, want die zijn beter in corners en slechter in voetbal.
Old 11-07-2018, 00:06   #7162   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Als je met deze kern gaat verlangen om tegen Zweden te spelen, dan ben je toch verkeerd bezig.
Guru is online now   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 00:18   #7163   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ach ja

domme tactische zetten vandaag (Dembele zijn eerste match en direct op links lol) en gebrek aan strategisch plan (mmmm laat ons anders tegen BraziliŽ en Frankrijk spelen ipv Zweden en KroatiŽ lmao) doen de RD de das om

gepakt op maturiteit, tja

wist ge op voorhand dat die favoriet waren, kunt ge niet klagen dat ze de match naar hun hand zetten. eerste helft kansen genoeg, tweede helft was BelgiŽ nergens.
Twas te peizen dat er een debiel ging aanhalen dat we beter in de andere tabel waren beland. Ik had gewoon niet verwacht dat gij het ging zijn
Old 11-07-2018, 00:32   #7164   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
(mmmm laat ons anders tegen BraziliŽ en Frankrijk spelen ipv Zweden en KroatiŽ lmao) doen de RD de das om
Old 11-07-2018, 00:47   #7165   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

"De ontgoocheling is van de gezichten af te lezen", zegt kapitein Eden Hazard. "Persoonlijk verlies ik nog liever met 5-0 en na een slechte match dan op deze manier. Wij waren beter dan Frankrijk, al zijn zij achterin natuurlijk heel sterk."

"Ik ben trots op deze ploeg. We hebben alles gegeven, maar verloren en dat zorgt voor ontgoocheling. We hebben perfect gespeeld en kregen dan een goal binnen op een stilstaande fase. Zelf hadden we er misschien ook eentje kunnen maken. Helaas hebben we geen oplossing gevonden."

"Of ik graag bij dit Frankrijk zou spelen? Frankrijk is een ploeg die wint en als speler wil je altijd winnen. Het is de trainer die de speelwijze bepaalt. Ik verkies toch om met BelgiŽ te verliezen dan te winnen met Frankrijk. Wij spelen mooier voetbal en dat is meer mijn stijl."

Old 11-07-2018, 01:25   #7166   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Eden
Old 11-07-2018, 01:43   #7167   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

aangezien ik sowieso chronische insomnia heb en na zo'n wedstrijd (zeker zonder alcohol) ik zťker niet kan maffen ben ik een nachtwandeling gaan maken, om wat af te koelen

het is nog fucking druk hier in't centrum en de hoeveelheid mensen dat nog gewoon straight up aan't bleiten waren en mekaar aant knuffelen waren heeft mij zelf helegans emotioneel gemaakt heb zelf ff 5 minuten tegen een muurke gezeten en wat voor mij uit liggen staren en zelfs nen knuffel gekregen van nen rando. nuja, hij was ongelooflijk zat en letterlijk aan iedereen knuffels aant geven die dat wou. was nogal moeilijk om te negeren

maar toch, god bless. ik ga nog nen goeie slechte film zien en hopenlijk val ik in slaap tegen een uur of 4.
Old 11-07-2018, 01:53   #7168   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ahja, als mijn saltyness verdwenen is ga ik toch supporteren voor frankrijk in de finale

akkoord, hun systeem vandaag was triestig maar een team speelt nu eenmaal naar de krachten van hun tegenstander en frankrijk heeft duidelijk erkend dat wij sterker waren dus hebben ze gegokt op counters en stilstaande fases, wetende dat wij bat shit sterk zijn als we voorstaan maar dat achterstanden tegen verdedigende teams voor ons het grootste minpunt is, samen met de counters als de aanvallers top niveau zijn. de enigste reden waarom we tegen japan terugkomen van een 0-2 is omdat japan gewoon bleef aanvallen of toch op zijn minst in hetzelfde systeem bleef steken en ze ons ding gewoon lieten doen.

waar ik wel aids van krijg is die "lol waarom hebt ge deze kant van de poules gekozen". zoals onze gent supporter al heeft gezegd, da's toch iets wat ik niet had verwacht van jaak. meeste van zijn punten zijn valid maar dat is ťcht zo'n ongelooflijk kut argument, komaan bruh, ge kunt meer gracious in winst zijn dan dat want dat trekt echt op geen hol. beide teams hebben toen letterlijk hun b-team opgesteld en ons b-team heeft toen gewonnen. wat verwacht ge anders? dat we letterlijk throwen? ge weet toch dat dat vervalsing is en we dan er al direct uit lagen en we waarschijnlijk een ban krijgen voor een paar jaar?

ik snap het, het is gemakkelijk dat ge proclaimed om roots te hebben in negenduizend verschillende landen en regio's en dan als er ťťn van wint, er keihard voor te gaan. (italiŽ! belgiŽ! frankrijk! ik mis er waarschijnlijk nog een paar) maar gebruik argumenten die kloppen en laat de bullshit gewoon.
Old 11-07-2018, 04:13   #7169   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
en hopenlijk val ik in slaap tegen een uur of 4.
Old 11-07-2018, 04:50   #7170   link
rooz
siii

rooz's Avatar

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rijk~ab346829/

lol typisch
wel trots dat ge op de foto ziet dat nen allahu akbar tegengehouden wordt door zijn maat om niet op die zwarte zijn muil te kloppen
Old 11-07-2018, 06:09   #7171   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

dus diene mens mag niet voor zijn favo ploeg supporteren

mooi
Old 11-07-2018, 08:09   #7172   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

FAK JOE LUKAKU

WA DE NEUK MOET IK NU NOG FRETTEN VANDEWEEK

alsook

feeling for the week

ďWE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 10:30   #7173   link
andu

andu's Avatar

Sadness.
andu is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 10:47   #7174   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

meh, KroatiŽ heeft nu mijn voorkeur voor deze wereld beker te winnen. M'n interesse is ook wel weg na het verlies van BelgiŽ.

Best match van dit WK was: Spanje-Portugal en BraziliŽ-BelgiŽ. Veel andere matchen waren meeh en ik kan alleen maar hopen dat Frankrijk geen wereldkampioen wordt met die afbraak voetbal zoals in 98.
Old 11-07-2018, 10:57   #7175   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Guru View Post
meh, KroatiŽ heeft nu mijn voorkeur voor deze wereld beker te winnen. M'n interesse is ook wel weg na het verlies van BelgiŽ
Insgelijks Kga wel nog met een half oog volgen. Kvond het wel een leuker WK dan het laatste en het EK; maar ik kijk wel uit naar het EK van binnen 2 jaar.

Hopelijk wordt het geen finale Engeland - Frankrijk. Dat wordt gewoon met 11 op ieder zijne kant blijven en den bal over en weer shotten totdat het penalties zijn.

En voor mij hebben de Belgen over de hele lijn wel goed gespeeld. Diene eerste helft tegen Japan was echt hatelijk, maar die ganse comeback was wel fantastisch.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 11:04   #7176   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

BelgiŽ heeft goed gespeeld op dit WK, we mogen trots zijn op onze ploeg.

Spijtig dat we de finale mislopen na zo'n wedstrijd, de deur stond letterlijk een paar keer open bij de Fransen en we hebben niet kunnen profiteren. Hier zat veel meer in.
Old 11-07-2018, 11:52   #7177   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Liever zo verliezen dan winnen als Frankrijk is wel dikke zever imo.

Ik had echt geen hol gecared en zwaar uit mijn dak gegaan moesten we op de Frankrijk manier in de finale gestaan hebben.
Old 11-07-2018, 14:31   #7178   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Liever zo verliezen dan winnen als Frankrijk is wel dikke zever imo.

Ik had echt geen hol gecared en zwaar uit mijn dak gegaan moesten we op de Frankrijk manier in de finale gestaan hebben.
Da is. Maar ja, tis mss ook Hazard zijn manier van spelen niet. Hij is ewa salty. We zijn verloren omdat we niet goed genoeg waren om die franse muur te breken. Meer valt daar niet van te zeggen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 19:29   #7179   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Dat ze toch nog maar hun best wat doen in die kleine finale, gewoon om officieel beter te doen dan ploeg van '86 en hey, Romelu kan nog altijd topscorer worden, ik gun het hem wel na zijn fantastische prestatie zonder goals tegen Japan en nog meer tegen BraziliŽ en al helemaal na zijn kutmatch zonder bal tegen de Fransen.
Old 13-07-2018, 17:38   #7180   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules