![]() |
![]() |
#25 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Neemt niet weg dat zo'n zaken behoorlijk wat tijd vragen om bugvrij werkende te krijgen en daar wringt het schoentje meestal. Zo'n zaken worden vaak als eerste op de achterbank geschoven als er een deadline aan zit te komen, want als puntje bij paaltje komt, zijn advanced behaviours maar bijkomstig. Heel leuk om te hebben, maar niet per sé noodzakelijk om het spel speelbaar te krijgen. Neemt niet weg dat de technologie nooit stil staat en ze gerust een manier kunnen gevonden hebben om alles sneller in orde te krijgen. Ik zou het alvast niet direct afschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Senior Member
|
Ondertussen zijn we bijna 4 jaar verder en komt het spel binennkort uit. Ik ben benieuwd, maar voorzichtig. Met mijn enorme backlog kan ik comfortabel andere dingen spelen tot de reviews binnen zijn.
![]() |
#30 link |
Integrated Amplifier
|
Ik kijk er echt naar uit. Als dit goed wordt, dan is het gewoon iets waar ik al jaren op zit te wachten. Als het slecht wordt, dan is het weer jammer en wachten op de volgende die het probeert.
![]() |
#32 link |
You ain't seen me, aight!
|
Hetzelfde gevoel hier. De filmpjes na het backen hebben mij nooit echt kunnen overtuigen. Rare gameplay, rare characters en de wereld ziet er zelfs wat saai uit als je door het gebladerte heen kijkt.
Maar goed, positief blijven. We zullen wel zien, wie weet is het een verborgen parel. Hebben het destijds gebacked, dus we kunnen het maar een kans geven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Senior Member
|
De nieuwe trailer ziet er toch proper uit imo.
Ik vind het spel vooral interessant omdat ik wil zien wat ze doen met het "historisch accurate" RPG concept, aka geen magie of speciale skills.
![]() |
#35 link |
Integrated Amplifier
|
Yup. Zit ik ook écht op te wachten. Ben absurd gefascineerd door die periode (op vakantie gaan wij ook altijd musea, ruïnes, kastelen, etc.. bezoeken), dus gewoon al rondlopen in een vrij realistisch period-piece zou ik geweldig vinden.
![]() |
#39 link |
Una
|
Dat vele laden tijdens conversaties steekt toch wel tegen. En dat savesysteem zorgt ervoor dat ik het spel niet opstart, want wie weet wanneer ik de volgende keer kan saven.
Het spel zelf dan is voorlopig echt wel de moeite.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|