Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 30-09-2014, 20:49   #41   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

22€ op Nuuvem momenteel.

http://www.nuuvem.com.br/produto/206...adow-of-mordor
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2014, 21:44   #42   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Noobvraag over die nuuvem, is dat dan in't Portugees? (Zie daar gelijk zo iets staan van 'beschikbaar in Portugees') Of krijgt ge gewoon in de setup keuze van taal?

En is dat instant in mail, zonder dat ze u moeten bellen op uw telefoon en zo van die smerige toestanden?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2014, 21:44   #43   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Is die site te betrouwen? Ik spreek al geen Portugees om te beginnen. Ik sta er toch enigszins sceptisch tegenover.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2014, 21:57   #44   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Heb mijn key via Nuuvem gekocht, geen enkel probleem mee gehad.

6 uur gespeeld ondertussen, vree leuk. Assassin's Creed met Batman combat zoals ge overal wel hoort.

Pleun, doe maar snel enkele main missies, want die introduceren nieuwe mechanics (vooral inzake het nemesis systeem) en andere soort vijanden.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2014, 22:06   #45   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

En gekocht... installing. 't Vlees is zwak. Maar goed, 't is AC meets Batman, mijn favoriete gamestijl, dus hij kwam sowieso op termijn wel binnen.

Last edited by HeLLBirD; 30-09-2014 at 22:10.
Old 30-09-2014, 22:39   #46   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik heb een account op Nuuvem aangemaakt maar ik kan niet inloggen. Sturen ze normaal geen mail om uw account te activeren? Ik heb die nog altijd niet gekregen. Zou handig zijn moest je dat in het Engels kunnen zetten ...
Old 30-09-2014, 22:41   #47   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ja, ze sturen mail om account te activeren. Die was er bij mij bijna direct, maar zat wel in m'n spamfolder.
Old 30-09-2014, 23:02   #48   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik had zo te zien niet goed gekeken, het zat in mijn spamfolder. Downloading

Twijfelde nog tussen de PC en de PS4 versie, maar voor dit prijsverschil ...
Old 30-09-2014, 23:10   #49   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Mja, prijzen zijn echt wel zot. Beyond Earth staat er ook voor 27 euro. Dus BE samen met Middle Earth voor de prijs waarvoor ik eigenlijk Beyond Earth alleen ging kopen. Wel gezien dat er bijvoorbeeld bij Alien: Isolation "region locked, enkel voor Zuid-Amerika" staat, ook al is het met steam. Klinkt niet echt veelbelovend voor de toekomst (al versta ik uitgevers hier wel in).

Soit, 't is maar dat die download zo gigantisch is, anders zou ik hier niet zitten lullen. 'k Vrees dat het toch voor morgen zal zijn.
Old 30-09-2014, 23:15   #50   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

34GB
Dat is denk ik een record voor mij voor 1 spel.
Old 01-10-2014, 00:22   #51   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Zal ik dat meester zijn met met een Gtx 770?!

Ps: Is de tijd om up te graden terug aangebroken?
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 00:38   #52   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
GTX 760 hier, np.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 00:58   #53   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pleun View Post
GTX 760 hier, np.
Bedankt Pleun.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 08:33   #54   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Op welke resolutie speel jij dat je vreest dat een 770 niet meer zou volstaan? Of waan je je nog in het begin van vorig decennium
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 10:14   #55   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Mijn 560Ti kan nog alles perfect aan. Wie maakt er zich tegenwoordig nog zorgen over een grafische kaart ( zonder 4K of triple setup te hebben ).
Old 01-10-2014, 11:31   #56   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Enige vereiste hier is locked 60 fps, rest kan me niet zo schelen. Maar zelfs dat is al wreed moeilijk met bijvoorbeeld een Black Flag. Wat een crappy engine maat.
Old 01-10-2014, 14:08   #57   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Goed. Even tijd om wat meer neer te schrijven.

Nemesis systeem is echt cool. In het begin zijn alle orcs wat veel om te onthouden, maar na enkele aanvaringen weet je wel met wie je te maken hebt. Zo had ik 1 ork, Urg The Friendly, die me een keer had afgemaakt en daardoor gepromoveerd werd tot captain, waardoor hij sterker wordt. Wat later kwam ik hem opnieuw tegen, en slaagde ik er opnieuw niet in hem af te maken, maar vond hij me te min om nog te doden, en vernederde hij me door me gewoon te laten leven. Dit is nadien nog 2 keer gebeurd, waardoor die eikel steeds sterker werd.
Wat later in het spel, kwam ik een missie tegen waarbij een captain Urg wou ambushen om hem te doden en zelf te promoveren. Leek me ideaal om met Urg komaf te maken, dus heb ik vanop afstand Urg zijn mannen vermoord, waarna Urg, die ondertussen mijn Nemesis was geworden, door de ambushers werd afgemaakt. Dropte ook nog een mooie rune (want die wordt beter naarmate je tegenstander sterker wordt, en je krijgt bonussen als het een revenge kill is, of de vijand je nemesis is) en daarmee was mijn vete met Urg afgelopen.
Dacht ik, want een uurtje later, kwam ik plots een tot dan toe onbekende captain tegen die me wel heel bekend voorkwam. Plots stond Urg daar terug voor mijn neus, taunts a la "You left me for dead, I won't make the same mistake with you" naar mijn kop te smijten.

Dat is dan mijn relatie met 1 van de 16-20 named orks in het spel. Sommige maak je zonder problemen af en hoor je nooit meer terug, anderen boezemen je echt vrees in als je ze voor de 4de keer tegenkomt na er al drie keer tegen verloren te hebben.

Nu, dit gezegd zijnde, Nemesis systeem is echt wel het grote plusplunt van het spel. Zonder dat was het gewoon een leuk actiespel. De combat voelt vreselijk goed aan, wijze executions en moves, maar je hebt het allemaal wel al eens gezien in een Assassin's Creed of een Batman. Hetzelfde met de sidequests: collectibles die wat lore bieden, of gevangenen bevrijden of een toren beklimmen om een nieuw fast travel point te unlocken. Maar het doet die dingen allemaal wel goed.
Enige serieuze minpunt voor mij tot nu toe: de wereld. Alles lijkt een beetje op elkaar. Je hebt wel strongholds met elk een specifieke stijl (de ene een verlaten ruine, de andere een tentenkamp), maar ze zien er allemaal donker en bruin uit. Ok, je zit wel in Mordor, maar soms ben je echt blij dat de zon eindelijk nog eens schijnt en je wat licht en kleurtjes ziet.

Haja, terzijde, voor de mensen die nog niet begonnen zijn: doe niet zoals ik en denk dat je de story missions even laat zitten om alles te verkennen. De eerste 2-3 story missions introduceren een heleboel nieuwe mechanics voor het Nemesis systeem (bijvoorbeeld onderlinge powerstruggles en extra sidemissies die je moet dwarsbomen). Ik heb de eerste 2 uur gespeeld zonder een story mission te doen, en op den duur was ik gewoon de ene captain na de andere aan het elimineren zonder dat het Nemesis systeem ooit eens interessant werd.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 17:35   #58   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Spel klinkt echt wel cool. Mijn laptop kan het toch niet draaien, dus 't zal zijn voor eind dit jaar ofzo als ik een nieuwe console koop. Maar dan nog vrees ik wat dat het repetitief wordt. Soit, tegen dan is dat spel toch al een pak goedkoper.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 19:00   #59   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Je moet blijkbaar een aparte texture pack downloaden als je een 6GB kaart hebt.
Dit is Digital Foundry's analyse van de pack:

Eyes-on with PC Shadow of Mordor's 6GB ultra-HD textures
=> http://www.eurogamer.net/articles/di...s-6gb-textures
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2014, 19:05   #60   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Heus geen 6GB nodig, draait hier probleemloos op 4.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules