Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 01-10-2014, 19:43   #61   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

DF registreert een gebruik van 5.4GB a 5.6GB op ultra, maar in hoever dat ook maar iets oplevert is vrij onbeduidend of zeg maar onbestaande. Het voordeel van dat video memory gebruik lijkt te stoppen met de headlines die het oplevert voor pr/marketing.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 02:44   #62   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Zwaar hooked, zotte game. Zit op map 1, bijna letterlijk alles gecleared en bezig van 6 uur savonds.

Het is half 4 snachts. Woops.
Old 02-10-2014, 08:57   #63   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Lang geleden dat ik een spel echt nog eens op officieel mijn verlanglijst heb geknald. Alle recensies en ervaringen zijn zeer tot overwegend positief en als sucker voor het hele Middle Earth universum ga ik mij hier ongetwijfeld hard mee amuseren. Een aankoop zit er evenwel niet direct in, net €2000 aan rekeningen moeten betalen, weg reserve voor oktober.
Old 02-10-2014, 10:10   #64   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Hoewel ik ook niet goed kan uitstellen (zie deze aankoop): 't spel zal volgende maand net even lekker spelen als nu. En er is geen multiplayer, voor zover ik weet, dus ge moet geen schrik hebben om als noob tussen een hoop endlevels toe te komen.

Voor de rest, ik amuseer me wel. Combat zit goed in elkaar en voelt vloeiend aan. Ik merk ook dat ik van nature de verschillende kill-mogelijkheden gebruik. In veel games kies ik vaak gewoon de manier die me het meest ligt, maar hier dus niet. En het is inderdaad eerst nodig een aantal story mission te doen, zeker tot aan de eerste warchief, om zo het nemesis-systeem volledig open te stellen. Als je dat niet doet, zit je eigenlijk doelloos captains af te maken.

Het intelsysteem is ook wel leuk in combinatie met de verschillende bosses. Die hebben zeer gevarieerde sterkte en zwaktes en je zal ze zeker niet allemaal zonder intel kunnen neerhalen. Maar het had wel wat ingewikkelder mogen zijn... Bijvoorbeeld: Veel minder intel, en een bepaalde minion weet veel meer over zijn eigen warchief dan over een ander. Aan jou om te kiezen of je voor veel intel gaat, of toch eerder dat beetje over een target naar keuze, in de hoop dat het voldoende is. Nu is het wat te straight-forward, zoek de intel-peet, pak vast, win. Nuja, dat is dan voor een vervolg.

Zoals iemand anders ook aanhaalde, hoop ik wel dat het landschap wat verandert in de loop van het spel. Voorlopig is het allemaal wat te grauw naar mijn goesting. Leuk voor even, maar niet heel de tijd. Maar aangezien dat begingebied niet écht groot is, hoop ik dat we na een bepaalde missie mordor eens kunnen verlaten.

Maar dat zijn maar kleine puntjes. Ik vind het een heel goed spel. Je voelt overduidelijk waar ze de mosterd gehaald hebben, maar als het goed afgewerkt is, hoeft dat zeker geen minpunt te zijn.

Last edited by HeLLBirD; 02-10-2014 at 20:24.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 13:44   #65   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

iemand de PS3 versie ?

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 19:16   #66   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Bam, impulsaankoop, en gisterenavond 3.5 uur gespeeld aan 1 stuk door, zonder dat ik het door had. Goed begin, simpele opzet, maar de setting, de sfeer en de polish maken het direct supercool.
Old 02-10-2014, 22:11   #67   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Jeej, 100%. Het is al gedaan. =(

Voor zover mijn eerste game marathon sinds... lang.
Old 02-10-2014, 22:16   #68   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Voelde het goed ? azo nekeer goe nolifen.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 22:26   #69   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Cava wel.

Eindigt trouwens op een cliffhanger en komt dus zeer zeker meer content. Einde sucked wel beetje (allerlaatste "battle) maar bon voor de rest toch een goei 15-20 uur nodig gehad voor 100%. Veel beter dan veel games tegenwoordig.
Old 02-10-2014, 22:33   #70   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ik snap wel niet dat ik vroeger elke dag uren aan een stuk kon WoW'en/Day of Defeat/CS'en. Ik heb nu gedaan wat vroeger een gemiddeld weekend of woensdag was en ik ben écht helegans vaag en dit heb ik dan jaren gedaan. Wat.

Ik zit nog altijd veel achter pc maar actief gamen is blijkbaar echt nog wel totaal iets anders. Damn.
Old 02-10-2014, 22:42   #71   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
iemand de PS3 versie ?
Komt pas eind november uit...
Old 02-10-2014, 23:11   #72   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Hoelang heb je erover gedaan?
Robin is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 23:11   #73   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Komt pas eind november uit...
Met een dumbed down nemesis systeem blijkbaar.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2014, 23:13   #74   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Hoelang heb je erover gedaan?
17 uur en half. Combat in dit spel is zalig satisfying, geraakt het gewoon niet beu. En visueel is het ook ongelooflijk inorde, ik draai alles op high en
Old 03-10-2014, 07:10   #75   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Komt er ooit iets anders dan grijze ruines en grauwe rotsen?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 07:36   #76   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ambetante hypers, allé bon, waar is het goedkoopst online?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 08:17   #77   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Straks de PS4 versie halen. Dit wordt een avondje zetel en de weergoden zitten ook gunstig voor dit weekend.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 08:26   #78   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ik geraak gewoon niet meer aan gamen toe. Destiny amper lvl 10, heb gisteren nog eens halfuurtje Metro kunnen spelen en voor de rest ligt Diablo ook weer stof te vangen. En dan spreek ik nog niet van de zeven miljoen games op pc en Vita. Ben het misschien wat ontgroeid of zo, dunno...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 09:28   #79   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Ambetante hypers, allé bon, waar is het goedkoopst online?
http://www.nuuvem.com.br/produto/206...adow-of-mordor
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 09:35   #80   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Koopt het dan nog niet als je nog zoveel backlog hebt. Binnen 6maand ofzo pik je het eens op voor 10 euro.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules