Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 03-10-2014, 10:13   #81   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Dat doe ik momenteel. Ipv alles onmiddellijk te proberen kopen, leg ik een todo lijst aan. Tegen dat Divinity OS ooit uitgespeeld is kies ik een volgende uit die lijst, tegen dan aan een fractie vd prijs.

En op die manier heb je nog iets aan de steam sales, anders heb je altijd alles al.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 11:12   #82   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Ik geraak gewoon niet meer aan gamen toe. Destiny amper lvl 10, heb gisteren nog eens halfuurtje Metro kunnen spelen en voor de rest ligt Diablo ook weer stof te vangen. En dan spreek ik nog niet van de zeven miljoen games op pc en Vita. Ben het misschien wat ontgroeid of zo, dunno...
Hier zowat hetzelfde. Ik snap ook niet dat ik vroeger precies zoveel tijd had.
En dan zijn er nog geen kinderen in huis!
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 12:53   #83   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Dat doe ik momenteel. Ipv alles onmiddellijk te proberen kopen, leg ik een todo lijst aan. Tegen dat Divinity OS ooit uitgespeeld is kies ik een volgende uit die lijst, tegen dan aan een fractie vd prijs.

En op die manier heb je nog iets aan de steam sales, anders heb je altijd alles al.
Idd. Met als voordeel dat je dan ook de 'echte' goede games kan proberen en de overhypte/bugged teleurstellingen er uit filteren.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2014, 14:51   #84   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Idd. Met als voordeel dat je dan ook de 'echte' goede games kan proberen en de overhypte/bugged teleurstellingen er uit filteren.
Jep. In de helft van de 'todo' games heb je al geen interesse meer. Watch Dogs? Meh. Titanfall? Mmm. BF4? Pff.
Da's 120€ gespaard
Old 04-10-2014, 14:48   #85   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Van Neogaf:

I'm pretty impressed with DFs analysis this time around.

This is now one of the few games where we know pretty exactly for each console the equivalent PC settings used:

Code:
	     |    PS4 |    XB1
Resolution   |   1080 |    900
Vegetation   | medium |    low 
Textures     |   high |   high
LOD distance | medium | medium
Shadows      |   high | medium
AO           |   high |   high
With the highest PC option being ultra for most of those. It would be interesting to do benchmarks at PS4 and XB1 equivalent settings.
Old 05-10-2014, 12:59   #86   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

next-gen
CSM is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2014, 15:26   #87   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

damn hypers, kheb het net gekocht

rapper downloaden dedju!
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2014, 18:39   #88   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Ook gekocht, had nog wat bonnen liggen van game mania Morgen eens spelen
Old 06-10-2014, 20:18   #89   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Uit de RPS review:

Quote:
To me, it feels like the unofficial follow-up to the woefully under-rated and doom-ridden Kingdoms Of Amalur: Reckoning. And that’s high praise.
Ok, morgen koop ik het ook.
Old 06-10-2014, 20:26   #90   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Voor 25 euro moet je het zeker niet laten liggen.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2014, 20:32   #91   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Rare site, vertrouw dat precies niet

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2014, 20:34   #92   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Site is legit, gewoon Braziliaans.
edit: Is ook quasi altijd de eerste hit op http://istheranydeal.com maar grotendeels is er ook restrictie van welke landen kunnen kopen.
Old 06-10-2014, 20:39   #93   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Nuuvem is betrouwbaar.

Heb daar al enkele games gekocht voor een spotprijs, werkt altijd.
DM is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2014, 20:39   #94   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

En het is instant, ik had mijn key direct.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2014, 20:40   #95   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Ik snap in de verste verte de vergelijking met Amalur niet. Maar goed .
Robin is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2014, 10:06   #96   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Ondertussen 20 uur ver, een 65-70% completion. Ik doe het wel op mijn gemak, sidequests tussendoor en afwisselen met storymissions. Amuseer me er vreselijk mee, alhoewel sommige punten wel anders hadden gemogen van mij. Ik heb al een aantal uur alle upgrade-tiers unlocked, dus power bijkrijgen is nogal nutteloos voor mij. Daardoor worden een aantal missies overbodig (vendetta's bv). Eens je ver alles geupgradet hebt, ben je ook wel overdreven sterk. Ik ga geregeld nog eens dood, maar vooral omdat ik dan tegen 30 uruks en 3 captains tegelijk vecht en niet echt oplet. Sommige skills zijn nogal overpowered (vault-stunlock blijkbaar, een die ik toevallig heb overgeslaan omdat ik dacht dat het wat te makkelijk ging worden daardoor, blijkbaar wel dus).
Voor de rest maakt het weinig uit welk level een captain nog is, als ze onder de 10 zijn, stellen ze niets meer voor, daarboven moet je af en toe wat meer tactics gebruiken. Jammer, want ze bieden net enorm veel mogelijkheden via het Nemesis systeem om komaf te maken met captains. Net wanneer heel het systeem openbloeit, wordt het een beetje triviaal. Ok, ik kan een Warchief een death threat geven, waardoor hij level 20 wordt en een posse krijgt, zijn bodyguards elimineren of overnemen zodat ze voor mij werken tijdens het gevecht, een riot initiëren om zijn bodyguards de mogelijkheid te geven hem te verraden, maar ik kan evengoed hem opzoeken en hem oneshotten met een stealth kill. Als je het zelf wat interessant wil maken, en heel die weg afleggen om een episch moment te beleven, is dat allemaal goed mogelijk, maar het hoeft helemaal niet. Daardoor dat je er volgens mij ook best snel doorheen kan zijn. Ik vind het nu eenmaal super om een bepaalde uruk die er cool uitziet (een brandende ketel op zijn hoofd en dual flame weapons anyone?) vanuit het niets een warchief te laten worden.

Runes lijken ook iets dat ze er maar snel hebben bijgesmeten. Runes op uw wapens zetten om sterker te worden en wat aan te passen aan uw eigen speelstijl, klinkt vree wijs voor mij, maar in het spel is het ongelofelijk saai imo. "49% kans om een pijl terug te verdienen als je iemand combat brand" klinkt vree dwaas. Op den duur is het een excel spel waar je gewoon hogere nummertjes zoekt. Had liever wat interessantere en visuelere runes gehad, fire of poison damage, stuff like that. Het runemenu trekt ook op niets en is vreselijk lastig om runes te vergelijken met elkaar.

Grafisch heb ik geen commentaar. Spel ziet er erg mooi uit, uruks en captains zien er schitterend uit en lijken echt nooit op elkaar. De tweede map is iets groener en levendiger, maar je hebt het al snel gezien. De strongholds hebben telkens wel een uniek karakter vond ik, en die houden de omgeving interessant.

Repetitief zal het voor sommigen zeker worden. De missies om slaven te bevrijden zijn altijd hetzelfde (3 slaven bevrijden), maar de bonus objectives (meestal x aantal orks op een bepaalde manier afmaken) zorgen ervoor dat je niet exact hetzelfde moet doen (tenzij je ervoor kiest die te negeren). Collectibles kan je links laten liggen, maar ze hebben hun best gedaan om ze interessant te maken. Leuke lore als dat uw ding is. Verschillende challenges (stealth, boog en zwaard) zijn mijns inziens iets te makkelijk, maar telkens wel divers genoeg om ze allemaal te doen (10 per challenge).

Nu, zoals gezegd, het spel leeft met het Nemesis systeem, en dat blijft schitterend na 20 uur. Ik had in de eerste map een nieuwe Nemesis (Falgrom Sword Master), die ik maar niet doodkreeg en die me bleef achtervolgen en afmaken of weglopen als ik hem net niet kon vermoorden. Een uur of 6-7 na onze eerste kennismaking heb ik hem dan eindelijk neergekregen en met een execution kunnen onthoofden (zeker zijnde dat hij niet terug zou komen), en ik voelde me echt even droef omdat ik hem nooit meer ging tegenkomen . Arme Falgrom.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2014, 10:29   #97   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Ik heb nog altijd niet gevoel dat ik echt aan het spel kan beginnen. Ik doe nu gewoon enkel main missions tot alle nemesis features unlocked zijn.
Old 07-10-2014, 10:31   #98   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Ik bemerk dat ik toch wel redelijk dikwijls het loodje leg. Vooral tegen enkele orcs die ik om een of andere reden zowat non-stop blijf tegenkomen op eender welk stuk van de map.
Op zich niet erg, maar de grens tussen OP en UP is nogal dun. Met momenten haal je hele bendes neer en dan krijg je ineens een andere orc tegen die je hoofd in slaat. Ik zie het meer als een pluspunt eigenlijk.

Of ik heb iets gemist, of de leercurve is redelijk stijl vanaf het eerste moment? Of ik heb teveel Assasin's Creed gespeeld?
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2014, 10:41   #99   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Beter de strenghts en weaknesses in het oog houden als ge tegen captains/warchiefs vecht, helpt al een heel pak. Een vijand die tegen alles resistent is, en dus héél sterk, heeft dan bijvoorbeeld een 'fear of fire'. Dan moet je die weakness gewoon exploiten, en dan is hij even gemakkelijk neer te kregen als een gewone orc.

't Is inderdaad moeilijker dan Assassin's Creed, maar dat vind ik op zich niet slecht. Van mij mag AC gerust meer deze richting uit gaan - en ze hebben toch beloofd iets te doen aan de moeilijkheidsgraad/stealth in AC:U.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2014, 13:22   #100   link
Rufus
PimpMeister

Dus dat is een steamkey die je dan krijgt?

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules