![]() |
![]() |
#21 link |
soy ninja
|
Veel mensen krijgen "Game Executable has stopped responding" errors
Fix: - Drivers updaten - https://www.bungie.net/en-us/Forums/...?sort=0&page=0
![]() |
#22 link |
You ain't seen me, aight!
|
Begin eens doorgespeeld. Ziet er inderdaad prachtig uit en speelt hier zot vlot op highest settings (rx580). Epic stuff ook wel.
Of ik lang endgame en pvp zal volhouden, betwijfel ik. Daarvoor zijn er binnenkort weer teveel nieuwe games en te weinig tijd. Maar het gaat me tot dan alvast voldoende uren bezig houden denk ik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 link |
You ain't seen me, aight!
|
Wat me vooral stoort is dat het precies veel te gemakkelijk is. Misschien omdat alles gemaakt is voor controller en het bijgevolg met muis/keyboard veel te vlot gaat. Ofzo, 'k weet het niet. Voelt gewoon zo aan. Hopelijk wordt dat nog wat bijgesleuteld, wat misschien een verklaring kan zijn voor verschil in release tussen console en pc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link |
Tiger Riding Samurai
|
Heel veel details en beauty maar er is amper iets interactief aan. Ik snap wel wat mensen zien in de upgrade-grind-molen hier maar Destiny 2 is, net als Borderlands 2 trouwens, nog steeds niet de gedroomde Diablo-FPS imo. Puilt uit van de cliché's ook.
Bungie dat weeral te laat op het PC-feestje komt? Denket wel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
wadist
|
ik heb mij laten vangen aan the division, zowel qua pvp als pve (ook al was dat 3rd en nu 1st) dus ga nu gewoon wachten op wat de mensen zeggen bij launch. een goei loot grind spel met fps mechanics klinkt als muziek in de oren voor iemand als mij maar tis gelijk ryuken zegt, borderlands was da ook en ik heb da spel redelijk snel afgezet. the division was ook een loot en aim spel en heb ik langer gespeeld maar uiteindelijk ook gefrustreerd weggesmeten
dat het goed loopt is nu algemeen bekend en das bueno, zo da het nie één of andere shitty port wordt die straight up retarded is maar dat is voorlopig ook het enigste dat ik er van hoor. ahja, in iets mindere mate positief: de pvp zou redelijk plezant zijn en goed lopen (netcode, hitreg) maar 't zou saai worden na paar uur
![]() |
#31 link |
wadist
|
pubg is nu wel super ongeoptimaliseerde brol op't vlak van performance, zijn mensen met titan x pascal die maar 40 fps halen in steden zoals yasnaya met momenten
maar ja, overwatch is het beste voorbeeld. die zever loopt zo vlotjes op praktich elk systeem da geen potato is, vraag mij af hoe ze het daar doen
![]() |
#32 link |
soy ninja
|
Alles zal afhangen van de hoeveelheid content die er is en hoeveel ze toevoegen aan extra's. Als ze het houden op enkele uren singleplayer/coop en de rest pvp-arena's dan zal het snel saai zijn.
The Division is daardoor volledige gefaald (voor mij toch). Misschien doen ze het hier beter.
![]() |
#33 link |
Senior Member
|
Ik ben alleszins van plan om het kapot te spelen op PS4.
Heb dringend mijn loot based game fix nodig ![]()
![]() |
#35 link |
Senior Member
|
Moest er iemand een clan weten op PS4 die ik kan joinen, zeg maar.
Tis wel plezant, zie mij dit wel voor een lange tijd spelen. Al schrok ik er wel een beetje van hoe snel ik max level was. Nu goed, het begint pas echt dan eigelijk. Gisteren ook die raid wat zitten bekijken en fucking hell, het gaat maanden duren voor ik nog maar moet beginnen denken om dat te doen want ik suck gigantisch ![]()
![]() |
#36 link |
Senior Member
|
Titan is al 291 en hunter 290 lock nog aant levelen
Eerste dag in de raid tot pleasure gardens geraakt en gisteren dan verder gedaan en tot laatste boss geraakt. Vanavond zal die wel neer gaan. Onder de raid is gigantisch doolhof met 9 Secret chest toch al 3 kunnen opendoen met sleutels dat we gekregen hadden. Trials was gigantische flop lol maar ene win kunnen halen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|