![]() |
![]() |
#41 link |
is mij er eentje
|
Agreed, de eerste vond ik waanzinnig, of toch in het begin. Maar destiny2 vond ik al snel bagger en heb ik na een week niet meer opgezet. Dan nog eens geprobeerd met Osirisdinges maar nee, voor mij hoeft het niet meer. Zonde, zo'n potentieel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Senior Member
|
ik zou het kopen als ge het nog niet gespeeld hebt. sinds laatste dlc is er wel vooruitgang maar nog niet op het niveau van D1. Pas met de september update zou het terug op niveau zijn als de de verschillende streamers moogt geloven. Die zijn allemaal uitgenodigd om feedback te geven op nieuwe ontwikkelingen etc zoals ze bij the division gedaan hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
The division, hoogste verwachtingen ooit bij gehad, recht evenredig met de teleurstelling. Hadden ze dat open world gemaakt met een ietwat levendigere omgeving en world events zonder instanced gezeik dan kon het mijn goto game geworden zijn. Blijf nog altijd vasthangen in wow als main game.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link |
Pro-shrimper
|
Eerst gratis bij Playstation Plus, nu gratis bij Blizzard.
Aankondiging van Destiny 3 ligt om de hoek te wachten... Hoe hard is dit geflopt?
![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#51 link |
wadist
|
ik ben blizzcon nie aan't volgen ma ik veronderstel de base game dus
zelfs gratis hard pass de saving grace van destiny 2 was de laatste expansion die relatief gezien tot al de andere content, redelijk werd onthaald, mede door overhauls en deftige content. de base game was absolute trash, geen idee waarom ik dat ik zou willen spelen. zeker omdat de effectieve userbase allemaal op forsaken zit
![]() |
#52 link | |
Senior Member
|
Idd alleen Base game. Met grote reclame nu in Battlenet voor de expansions.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#53 link |
Senior Member
|
Als dat "the biggest announcement at BlizzCon" gaat zijn ben ik klaar om alles dat ik heb van Blizzard door de ruit te smijten.
Diablo nieuws binnen 20min hype
![]() |
#59 link |
Senior Member
|
Gisterenavond eens met m'n broer gespeeld op pc, was de bedoeling één missie samen te doen, we zijn op de één of andere manier blijven doorspelen tot een gat in de nacht. Was eigenlijk wel leuk, als je het met een kameraad speelt en er wat bij kan zeveren. Anders gaat het zeer vlug vervelen (zoals toen ik het alleen speelde op xbox). Graphics zijn wel super, en een pak beter nog dan de xbox one x op 4k moet ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|