Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 04-06-2015, 11:07   #41   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Fallout 3 en New vegas zien er nu echt wel gedateerd uit, maar dan nog kan ik die perfect spelen zonder mij een seconde aan de graphics te ergeren. Nu nog altijd zijn dat bijzonder sfeervolle werelden waar ik volledig in kan opgaan.

*edit.

Zie die trailer nu eens goed vanaf 1.37. Die graphics zijn er echt pakken op vooruit gegaan. Ik vind het er echt enorm goed en sfeervol uitzien.
of op 1.43. Ziet er echt zoveel beter uit dan F3 en pakken meer detail.

Ben behoorlijk hyped.

Last edited by Dj El Marriachi; 04-06-2015 at 11:11.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 11:48   #42   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Vergelijken met een game van 7 jaar geleden en dan de graphics verdedigen. Sterk.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 12:03   #43   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Inhoud en graad van buggyness gaan het belangrijkste zijn. Trailer is zeker niet wereldschokkend, ik prefereer echter een spel dat werkt vanaf day 1, iets waar Bethesda (maar ook CD Projekt) wel wat problemen mee heeft. New Vegas was een beter Fallout-spel dan Fallout 3, hopelijk hebben ze dat bij Bethesda nu ook door.

Op 14 juni (Bethesda persconferentie) zal er wel veel meer onthuld worden.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 13:30   #44   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
http://www.gamersyde.com/download_fa...-34774_en.html

Een uncompressed trailer.
DM is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 16:57   #45   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

F3vsF4

en fallout3 verkoop schiet de lucht in:
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 17:42   #46   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Vergelijken met een game van 7 jaar geleden en dan de graphics verdedigen. Sterk.
Zucht.

Niet elk spel moet grafisch zoals The Witcher 3 zijn en in de context van Fallout en wat ze willen bereiken, is het een aangename stap vooruit. In zijn context. Elke gamer ziet ook wel dat de het grafisch niet top is maar dat is niet het punt van Fallout. Dat is het enigste dat hij zegt, hij zit letterlijk niets te verdedigen, gewoon zijn visie op Fallout 4.

Ik haat de mentaliteit van veel gamers dat elk spel een zotte CGI video moet hebben om het te hypen om dan bij het grote deel van de games teleurgesteld te moeten zijn als ze eindelijk ingame footage zien. Dit was duidelijk ingame footage en gebruikte de engine en op die manier weet je direct waar je voor staat: een spel dat waarschijnlijk focus gaat leggen op veel quests en sidestory's en minder op het grafische (ook al is het contextueel gezien een pak beter dan de vorige) maar tegelijkertijd veel ruimte laat voor mods. Gameplay telt ook nog voor iets hé mannen. Kweeni. Als dit spel meer van hetzelfde is zoals de vorige twee dan laat het grafische gedeelte mij eigenlijk koud. Ik kan nu New Vegas opstarten en mij nog altijd rot amuseren.

Last edited by Ferrex; 04-06-2015 at 17:47.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 19:09   #47   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Graphics kunnen mij de ballen schelen maar de engine waarop Fallout 3/New Vegas draaide had wel bijzonder stroef lopende combat, wat een beetje spijtig is gezien het feit dat dat op dat vlak gewoon middelmatige FPS-en waren. In die mate zelfs dat ik moeite had om alleen daarom New Vegas uit te spelen terwijl dat nochtans voor de rest een uitstekend spel is.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2015, 19:11   #48   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Maar we weten nog niets van de engine en hoe hij speelt/draait, alleen hoe hij er uit ziet in een filmpje van 3 minuten. Nu al (halve) conclusies trekken, zoals sommige hier doen, is redelijk idioot.
Old 04-06-2015, 19:49   #49   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Euh excuseer. Er waren er hier die zeiden dat de trailer strontlelijk was en het nog altijd dezelfde engine is als toen. Vandaar "mijn vergelijk met een zeven jaar oude game"
Old 04-06-2015, 19:50   #50   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Laten we het hebben waar het eigenlijk om gaat. German Shepherd Dog. First day buy.
Old 04-06-2015, 22:16   #51   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Euh excuseer. Er waren er hier die zeiden dat de trailer strontlelijk was en het nog altijd dezelfde engine is als toen. Vandaar "mijn vergelijk met een zeven jaar oude game"
Dwaas argument dan voor degenen die dat zeiden. Maar vergelijk het eens met games van een jaar of twee geleden...

Maar ik val in herhaling. Dit is één trailer en ik ben er quasi zeker van dat ze die graphics zwaar gaan upgraden. Kan niet anders.
Ik kijk erg uit naar een nieuwe degelijke fallout. Wasteland II was maar meh in ieder geval. Alhoewel nu niet meer vergelijkbaar.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2015, 13:20   #52   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by DeathKnight View Post
En welk marketing genie gebruikt er anno 2015 NOG eens "war never changes"? Mijn goesting was al over na die lijn.
Hmmmz wat is nu mis mee ?

Ay Caramba, D'oh gaan toch ook al jaren mee
Cid zit in enkel Final Fantasy
Al Bundy steekt zijn hand altijd in zijn broek
Iron maiden speelt number of the beast
Motorhead speelt ace of spades
Moonspell speelt Full Moon Madness
...

Don't fix what ain't broken.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2015, 16:39   #53   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Zucht.

Ik haat de mentaliteit van veel gamers dat elk spel een zotte CGI video moet hebben om het te hypen om dan bij het grote deel van de games teleurgesteld te moeten zijn als ze eindelijk ingame footage zien. Dit was duidelijk ingame footage en gebruikte de engine en op die manier weet je direct waar je voor staat: een spel dat waarschijnlijk focus gaat leggen op veel quests en sidestory's en minder op het grafische (ook al is het contextueel gezien een pak beter dan de vorige) maar tegelijkertijd veel ruimte laat voor mods. Gameplay telt ook nog voor iets hé mannen. Kweeni. Als dit spel meer van hetzelfde is zoals de vorige twee dan laat het grafische gedeelte mij eigenlijk koud. Ik kan nu New Vegas opstarten en mij nog altijd rot amuseren.
Ze hebben natuurlijk nog geen gameplay of quests of sidestory's getoond hé.
Ze hebben alleen graphics getoond.
En die vallen alvast (licht) tegen.

Last edited by ExReey; 05-06-2015 at 16:43.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2015, 19:38   #54   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by DeathKnight View Post
En welk marketing genie gebruikt er anno 2015 NOG eens "war never changes"? Mijn goesting was al over na die lijn.
Die zin hoort bij de cultstatus van Fallout 1 imo, gelukkig dat ze heb gebruiken zou ik zeggen.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2015, 04:59   #55   link
Blowiieh.
Senior Member

Ook nog niks van soundtracks gehoord.
Als die in dezelfde lijn liggen als die van New Vegas, instant buy gewoon daarvoor.
Blowiieh. is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2015, 08:12   #56   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
10 november 2015 is de releasedatum.
Old 15-06-2015, 10:18   #57   link
Era
Senior Member

Era's Avatar

Send a message via MSN to Era
Old 15-06-2015, 11:16   #58   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

1.46 d'r zitten jetpacks in!

Crafting

Basebuilding is zo cool.

Last edited by Dj El Marriachi; 15-06-2015 at 11:20.
Old 15-06-2015, 11:38   #59   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Ik krijg er terug goesting in. Animaties zijn beter (maar ook niet super-duper), al de rest ziet er echt ferm uit. Dialoogwiel overtuigt me wel niet echt dat Bethesda op dit vlak even interessant uit de hoek kan komen als Obsidian bvb..

Een mens zou bijna terug Fallout 3 gaan spelen (stond de laatste tijd in de top Steam sales zelfs met al de F4-hype). Spijtig genoeg zijn de CTD-bugs daar nog lang niet uitgehaald, de manier waarop er ook volledig op de community wordt vertrouwd om het spel nog maar aan de praat krijgen (Games for Windows Live is er immers niet meer) is er vlakaf over. Hopelijk hebben de makers meer respect voor wie Fallout 4 op PC koopt dan de manier waarop ze hun voorbije titels behandelen.

Ik begin stilaan door te hebben waarom Fallout volledig van GoG is verwijderd, ze snappen nog niet goed bij Bethesda wat net de bedoeling is van die site.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2015, 12:14   #60   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Settlement building, fuck yeah.
DM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules