Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 30-01-2018, 23:26   #17861   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

- Nieuwe races zijn beschikbaar zodra je pre purchase koopt, je moet niet wachten tot nieuwe expansion live gaat.
- Nieuwe races starten op lvl 20 en krijgen unique armor als je deze naar max lvl brengt
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2018, 14:31   #17862   link
Anulin
Lingering Voices

Anulin's Avatar

Wel nog geen dark iron dwarves
Anulin is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2018, 14:38   #17863   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
En je moet exalted zijn bij factions om er mee te kunnen beginnen.
Old 31-01-2018, 15:32   #17864   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Plus bepaalde storylines afwerken (bv. Suramar voor de Nightborne: Insurrection).
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2018, 16:53   #17865   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
En je moet exalted zijn bij factions om er mee te kunnen beginnen.
Lion 'the exalted'
Lion is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2018, 18:25   #17866   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

best wel cool

then again, weer 44 EUR voor nen xpac van een spel waar ge al elke maand 12 eur voor dokt... blegh
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 31-01-2018, 20:41   #17867   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Lion 'the exalted'
Het is blijkbaar wel allemaal cross-server. Met achievements/rep van mijn alliance characters kan ik op een andere server met mijn horde character de nieuwe races unlocken.
Old 27-02-2018, 17:00   #17868   link
black
Senior Member

black's Avatar

Bijna nieuwe expansion, ideaal dus om mains klaar te stomen om de nieuwe uitbreiding aan te vangen.
En laat die keuze mij nu het meest stress bezorgen ooit.
Na alle classes te hebben geleveled en gegeared op beide factions heb ik dus op dit moment nog 2 kandidaten over.
Demon hunter (havoc main, vengeance off) - death knight (frost main, blood off).

Beide classes zijn voor mij tof, gameplay gewijs absoluut voordeel voor mobiliteit van demon hunter, wat het eigenlijk de maks maakt om open world content te rushen, voordeel van dat is ook niet te onderschatten in mythic+ timed runs etc... Dat is wat mij ook tegenhoud om death knight op dit moment als absolute main te noemen. Maar, deathknight - zowel frost als blood, zijn voor mij echt topspecs qua niet in slaap vallen in raid situaties. De reactieve in plaats van proactieve speelstijl van blood tegenover vengeance, het gevoel van frost, ook al heb ik daar minder ilvl dan m'n demon hunter dps spec, is dat het echt een machine is. Maar dan blijf ik er wel wat op m'n honger zitten qua snelheid.
Moest dk op dit moment een speedbuff zoals andere classes (monk, demon hunter, rogue, priest met feathers oid), dan was de keuze enorm eenvoudig.
The classic Arthas or Illidan choice met andere woorden!

De vraag aan jullie, wat zal jullie main worden? Waarom? Wat is jullie gevoel naar dk vs dh in mijn geval? Laat jullie gaan! Alsook, let's get the nerd talk going!
black is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2018, 17:14   #17869   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Main? Wasda? Een wat variatie is toch veel leuker.
Old 27-02-2018, 17:29   #17870   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

mijn warrior, want dat is al sinds vanilla mijn main. Al de rest zijn alts en die komen later aan bod.

sup

Aarshaar best haar

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2018, 17:42   #17871   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Main? Wasda? Een wat variatie is toch veel leuker.
Variatie is leuker én ik ben al altijd een altoholic geweest, maar nu mythic+ progression dungeons er zijn wil ik echt meedoen met de top. Om met een character op dit moment naar mythic+25 te klimmen zie ik de klim niet meer zitten, en in het begin meezijn is echt een must daarvoor (zeker als ik in een mythic+ boostteam wil raken om zo goud binnen te halen). Voor raiden (laat staan hardcore raiden) heb ik sinds m'n zoon echt geen tijd genoeg, maar dagelijks een mythic+ uurtje inlassen lukt nog net. De bedoeling is dan ook daar mijn dagelijkse portie wow daaraan op te souperen.
Old 27-02-2018, 19:22   #17872   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

hier zal het monk of pala worden
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2018, 20:06   #17873   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Bijna nieuwe expansion, ideaal dus om mains klaar te stomen om de nieuwe uitbreiding aan te vangen.
En laat die keuze mij nu het meest stress bezorgen ooit.
Na alle classes te hebben geleveled en gegeared op beide factions heb ik dus op dit moment nog 2 kandidaten over.
Demon hunter (havoc main, vengeance off) - death knight (frost main, blood off).

Beide classes zijn voor mij tof, gameplay gewijs absoluut voordeel voor mobiliteit van demon hunter, wat het eigenlijk de maks maakt om open world content te rushen, voordeel van dat is ook niet te onderschatten in mythic+ timed runs etc... Dat is wat mij ook tegenhoud om death knight op dit moment als absolute main te noemen. Maar, deathknight - zowel frost als blood, zijn voor mij echt topspecs qua niet in slaap vallen in raid situaties. De reactieve in plaats van proactieve speelstijl van blood tegenover vengeance, het gevoel van frost, ook al heb ik daar minder ilvl dan m'n demon hunter dps spec, is dat het echt een machine is. Maar dan blijf ik er wel wat op m'n honger zitten qua snelheid.
Moest dk op dit moment een speedbuff zoals andere classes (monk, demon hunter, rogue, priest met feathers oid), dan was de keuze enorm eenvoudig.
The classic Arthas or Illidan choice met andere woorden!

De vraag aan jullie, wat zal jullie main worden? Waarom? Wat is jullie gevoel naar dk vs dh in mijn geval? Laat jullie gaan! Alsook, let's get the nerd talk going!
Fuck movement, DK all the way.

Ik twijfel ook ze, affliction zou weer oldskool worden. Maar een class spelen die beperkt is tot 1 roll, meh.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2018, 09:17   #17874   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Ik blijf ook bij m'n DK. Vooral nu 2h frost weer in beeld gaat komen.

Ben nog bezig met alle class mounts te unlocken en wat mage tower challenges.
Ik hoop wel dat ze iets gaan doen aan het feit dat een main char geen main char meer is. Ze smijten nieuwe races je kant uit met heritage armor als beloning om ze naar 110 te brengen, maar houden er geen rekening mee dat bepaalde mensen niet willen switchen omdat ze teveel jaren in een main gestoken hebben.
Old 28-02-2018, 10:01   #17875   link
Anulin
Lingering Voices

Anulin's Avatar

Zandalari troll druid represent. Die nieuwe forms zien er zalig uit en druid als enige class nog nooit deftig gespeeld.
Anulin is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2018, 11:36   #17876   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Druid sinds Wrath, Druid zal het blijven. In Classic en TBC speelde ik hunter, maar in Legion zijn dat toch wel retesaaie specs geworden. Hopelijk betert dit wat in BfA. Ik mis mijn hunter wat.

Maar verder ben ik toch wel een altoholic, dus ik beperk me niet echt tot 1 class.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2018, 11:46   #17877   link
black
Senior Member

black's Avatar

Gisterenavond nog eens een feat of strength gehaald, alle legion class campaigns completen. Laatste was dus met de DK. Bij het spelen van dk ben ik wel meer en meer geļnteresseerd geraakt in mijn dk, niet meer naar andere classen omgekeken. Zal dus sowieso dk worden als main naar BfA toe, en ik hoop dat ik ook niet meer in oude gewoonten herval van eens een nieuwe class uit te proberen, waardoor ik altijd op gemiddelde ilvls blijf steken.
Gisteren ook bedacht dat legion echt een top uitbreiding was, qua speeluren evenaart het TBC, wat een heel pak is. Zou graag nog eens de volledige questlijnen doorlopen in MOP content, hoor daar altijd veel positieve dingen over, maar heb zelf maar 1 of 2 van de zones gezien in mop, in die volledige uitbreiding heb ik het minst speeluren (als het al uren zullen zijn). Ook nooit de raids allemaal gedaan.
Soit, suramar nog eens volledig doen met de dk en dan tegen dan ben ik volledig klaar in legion met de voorbereidingen naar BfA toe. Veel geluk gehad met het gearen van mijn dk wel, 940 ilvl (vorige week nog 870), zonder normal of hc/mythic raids te doen. Hoogste mythic+ was 6, en dat heb ik getankt grotendeels zonder healer.
Ongelooflijk blij dus met de performance van dk, zowel frost als blood zijn echt solide specs. Hoop wel voor een grondige herziening van die pimple popping unholy spec, dps komt te traag op gang, weinig tot geen burst, aoe is goed maar traag in mythic dungeons dus niet echt bruikbaar of ik doe iets fout.
Old 08-03-2018, 13:16   #17878   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Praktisch alles geskipt bij Legion en toch es een maandje genomen als casual om te kijken.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2018, 23:28   #17879   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

...you've been selected to participate in the alpha test of World of Warcraft: Battle for Azeroth!

Eens checken.
Old 31-03-2018, 15:29   #17880   link
black
Senior Member

black's Avatar

Lucky prump is lucky!
Prump, kijk eens wat de spriest dmg output is, als het competitief is met lock, mage Dan zou ik dat nemen als main in bfa. Anders dk, veilige keuze. Doel blijft vooral mythic dungeons.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules