Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-11-2017, 08:08   #1   link
Lycas
Senior Member

Total War Saga / Historical Total war

Yo,

Aangezien het niet veel had te zien met Total WarHammer en er nog wel wat beweging is op de historical total war series, dacht ik van: We maken er een thread van.
Ik weet niet of hier veel volk deze games spelen, ik ben er allesinds serieus aan verkocht en heb ze wijt allemaal kapot gespeeld. Ik speel enkel de historische titels omdat de fanatasy mij niets zegt in dit genre en ik geen kloten ken van Warhammer.

CA heeft een paar weken terug al een DLC uitgegeven voor RTW2:
http://store.steampowered.com/app/69...mpire_Divided/

En dan dit:

https://www.totalwar.com/blog/a-tota...-announce-blog

Als je het leest is het wel duidelijk dat ze 2 historical total wars aan het voorbereiden zijn, deze en nog een andere.
Ik hoop echt op MTW3.

Laten we wel hopen dat hij iets beter geoptimaliseerd is dan Atilla Total War, want die draait zelfs op een 1060GTX niet super haha.

Last edited by Lycas; 20-11-2017 at 08:11.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2017, 08:32   #2   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ik kijk er wel naar uit, leuk om nog eens een historische Total War te hebben.
Kingdoms was echt plezant, hopelijk helpt dit systeem met kleine maar gedetailleerde maps om het spel interessant te houden.
DM is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2017, 15:15   #3   link
tragezot
Senior Member

De reden dat ik ooit nog eens een goede pc zou kopen, is om Total War te spelen. Indertijd Rome en Medieval II kapot gespeeld. Ik viel toen in slaap denkende welke tactiek ik zou kunnen gebruiken om de volgende invasie tot een goed einde te brengen .
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2017, 17:22   #4   link
Lycas
Senior Member

Jup

Ik ben al aan het kijken voor curved scherm en een dikke grafische kaart. Op naam van de zaak kopen .

Zodat ik echt kan genieten van dat spel.
Old 20-11-2017, 20:35   #5   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken. Het is een interessante regio en periode, dus als ze het allemaal netjes kunnen laten werken kan het wel een toffe game worden.
Er staat ook wat meer info over de keuze voor deze periode op hun blog: https://www.totalwar.com/blog/throne...itannia-878-ad

Lycas, als de Warhammer titels ooit in de solden staan op Steam zou ik er toch eens naar kijken
Old 12-12-2017, 13:03   #6   link
Lycas
Senior Member

Voor de mensen die nog Rome 2 spelen:

Lionheartx heeft een serie uit nu van de nieuwe DLC: Empire Divided. TL DR: Het hele politieke systeem heeft een overhaul gehad (eindelijk).
Er zitten wel toffe dingen in.

Wat mij wel stoort: Waarom zat die politieke verandering niet in de gehele Rome 2 game, want terug gaan naar het oud systeem is echt tering. Waarom niet een volledige overhaul CA?
Old 27-12-2017, 12:03   #7   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Lycas View Post
Voor de mensen die nog Rome 2 spelen:

Lionheartx heeft een serie uit nu van de nieuwe DLC: Empire Divided. TL DR: Het hele politieke systeem heeft een overhaul gehad (eindelijk).
Er zitten wel toffe dingen in.

Wat mij wel stoort: Waarom zat die politieke verandering niet in de gehele Rome 2 game, want terug gaan naar het oud systeem is echt tering. Waarom niet een volledige overhaul CA?
Ga tijdens het verlof deze week nog eens herbeginnen aan RTW I met de nieuwste Rome Total Realism mod. PC trekt de nieuwere Total War games al lang niet meer, maar dat zal me worst wezen.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2018, 08:52   #8   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM

CA, please
DM is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2018, 12:44   #9   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

oh gawd instabuy
Moer is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2018, 16:17   #10   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik ben benieuwd, het is een periode en locatie waar ik weinig van af weet maar op het eerste zicht wel interessant. Ik vrees wel een beetje voor beperkte verschillen tussen de fracties, net zoals bij Shogun. Dat haalt voor mij de herspeelbaarheid fel naar beneden.
Old 18-01-2018, 21:06   #11   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Spreekt me alvast weinig tot niet aan. Waarschijnlijk eentje om te skippen, naast de vele Shoguns.

Maar ze doen maar, zo weet je dat een Medieval3, Rome3, of desnoods een Empire2 er nóg beter zal uitzien.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules