Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 15-08-2008, 14:31   #1   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Multiplatform is de naam!

In plaats van voor elk game eigen topic te maken of elk nieuwtje te zetten in specifieke consoletopic van uw keuze of in alle relevante topics of de console bashing thread vol te zetten met bash-onwaardig gezever...

Doe dit alles en meer hier!

Niet-exclusieve games, krijg hier de liefde die je zoekt!

Zal topic de leegheid besparen: nog nooit een Midnight Club gespeeld, maar worden meestal toch vrij positief onthaald en NFS'en na Most Wanted konden m'n guilty pleasure van de virtuele stoere straatracemongool uit te hangen niet bevredigen... Hey, het kan niet alle dagen Mushroom Kingdom bevrijden zijn...

Ziet er best goed uit, GTA IV-engine, vrije stad, muscle cars, tuners, exotics en luxekarren... Nog moto's ook, lijkt mij wel fijntje te kunnen worden.

De site. Begin oktober op 360, PS3 en remix voor PSP.

Last edited by Awoujol; 11-11-2010 at 16:01.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 14:41   #2   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Maar ik heb graag meer topics Al heb ik wel een beetje tegen dat principe gezondigd.

Instead, laten we over het principe multiplatform discussiŽren!
Leuk voor de gamers, of potentieel van de consoles negeren?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 14:43   #3   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ik heb ook graag meer topics maar zie jij ze gemaakt worden?

Ik zoek gewoon een reden om niet meer in de 360-topic te moeten komen loeren.
Old 15-08-2008, 16:15   #4   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Als dit het wii volk uit die topic houdt dan is dit inderdaad een goed idee!
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 16:28   #5   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Oh, zo bitter.
Old 15-08-2008, 16:53   #6   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Bionic Commando Rearmed werd gereleased voor PC, PS3 en X360. Het krijgt een nette 81% op gamerankings.

Het is een remake van een NES klassieker. Blitse 3d graphics plus degelijke oldschool gameplay.

IGN Video Review

Hier te downloaden voor PC voor $15, het is op PSN en XBLA verkrijgbaar rond de $10 dacht ik.

Last edited by Freddie Wasbak; 15-08-2008 at 17:19.
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2008, 17:25   #7   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Multiplatform games spelen een grotere rol dan ooit te voren. Nu de PS3 naast de x360 een volwassen product is geworden, mogen we niet klagen betreft multiplatform titels. Ze zijn vaak heel goed gedaan op de beide platformen. De keuze draait dan gelukkig meestal rond andere aspecten dan het puur technische millimeter verschil.

Exclusieve games vind ik wel belangrijk, maar tegelijk zorgt de dalende tendens omtrent exclusieve games van third party uitgevers voor het feit dat console fabrikanten zich dienen te differentiŽren op andere vlakken. En dat is goed.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2008, 11:20   #8   link
minion
beefcake!

minion's Avatar

Speciaal voor Nieker: Skate 2 trailer http://www.shacknews.com/onearticle.x/54586
minion is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2008, 11:22   #9   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

En ikke!
Skate was een prachtig spel, maar was vatbaar voor verschillende verbeteringen. Verdenk EA er zelfs van ze die er express uitgelaten te hebben voor een sequel

Handplants, off-skateboard, multiple waypoints... Tzal er nu wel inzitten zekers.
Ik kijk er al naar uit.

Edit: En inderdaad http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3169104
Quote:
Those basic mechanics are wisely unchanged in Skate 2, though the development team has expanded the move set with a couple of choice additions. You can now perform foot plants and hippie jumps (letting the board go underneath a rail while you jump over it to land back on) by taking one or both of your feet off of the board while in the air, and you can now pull off handplants by grabbing the top edges of skate-able bowled surfaces. While hippie jumps are tons of fun (and allow for some of the most painful bails yet), lifting your skater's feet with the A and X buttons on the 360 controller presents a new problem. In the first Skate, I would press A before landing to start pushing off as early as possible, but doing so in Skate 2 just makes me bail with one foot off the board as soon as I hit the ground. These new moves, the combinations they allow (like grab grinds), and their variations double Skate's bag of tricks to over 200. Skaters and fans of the original will certainly appreciate the specific additions, but they seem more tailored toward refining and adding layers to the first game's formula than to tangibly expanding it
Quote:
The biggest change in navigation and environment interaction, though, is the ability to get off of your board with the tap of a button. Stepping up onto a curb is no longer a trying ordeal when you lack momentum, and being able to easily ascend a flight of stairs makes a big difference in the way you relate to the geometry around you. To further take advantage of being away from your board, you can also use the new Grab the World button (it's on the right bumper, and it's also used for handplants) to drag around movable objects -- benches, mailboxes, or anything else that isn't too heavy or otherwise bolted to the ground.
Cool zelf banken ed verzetten.
Quote:
A few other curious items sprang up later in the demonstration, including something called Slappy's Blog (Slappy ran a skate shop in Skate) and a "Use Phone" option in the session marker menu -- a session marker allows you to easily retry a run by transporting you straight to your chosen location. The idea of being able to set multiple session markers around the city came up during our presentation, and a phone would seem like a pretty good way to go about it
Dit wordt een pre order denkik

Last edited by Turtle; 05-09-2008 at 11:32.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2008, 19:17   #10   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik kijk hier echt zo hard naar uit, stiekem hoop ik zelfs dat ze dit spel ook zo gaan uitmelken alsof het fifa is Heel leuk dat ze naar de klachten van de fans geluisterd hebben en bijna alles verbeterd hebben in de nieuwe skate. (van je bord stappen, zaken verschuiven, meerdere session markers, handplants,...).

Minder leuk dat we nog een half jaar moeten wachten.

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Verdenk EA er zelfs van ze die er express uitgelaten te hebben voor een sequel
Zou kunnen, hoewel ik denk dat de originele skate eerder een 'test' was. Kijken of de controls aanslaan en hoe het spel verkoopt naast THPS.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 13:31   #11   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Filmpje van Bayonetta.
Old 09-10-2008, 22:45   #12   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Skate2 klinkt echt schitterend

Die Bionic Commando Rearmed is trouwens dolle pret.
DM is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2008, 12:20   #13   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Dead Space ziet er massaal hard goed uit. Wegens nog geen HDTV geen Day One aankoop, maar ik wil dat ooit toch wel spelen. God dat spel lijkt volledig mijn ding te zijn.

http://xbox360.ign.com/dor/objects/8...ev_101108.html

(Review voor x360, maar dat maakt niets uit)
Old 22-11-2008, 20:13   #14   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Afro Samurai.
Old 02-12-2008, 22:16   #15   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

The Witcher: Rise of the White Wolf
Old 03-12-2008, 00:02   #16   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Fuck yeah The Witcher. Is blijkbaar nieuwe build met andere combat system/engine en shit voor console maar zelfde verhaal en assets. Als 'em goed is koop ik em opnieuw voor xbawks
Alex is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2008, 00:56   #17   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Idem. Niet verder gespeeld op pc, aangezien het op laagste instellingen al niet zo vlot loopt, maar als ik het in al zijn pracht kan spelen, komt die er zeker bij...
Robin is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2008, 19:38   #18   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Dead Space ziet er massaal hard goed uit. Wegens nog geen HDTV geen Day One aankoop, maar ik wil dat ooit toch wel spelen. God dat spel lijkt volledig mijn ding te zijn.

http://xbox360.ign.com/dor/objects/8...ev_101108.html

(Review voor x360, maar dat maakt niets uit)
eergisteren vlak voor het slapen die trailer gekeken. en nee, ik vond hem niet eng, maar ik heb die nacht een serieus freaky droom gehad ŗ la aliens.
blijft er een zalig spel uitzien. binnenkort heb ik hem weleens.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2008, 10:34   #19   link
I and I
Junior Member

I and I's Avatar

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Idem. Niet verder gespeeld op pc, aangezien het op laagste instellingen al niet zo vlot loopt, maar als ik het in al zijn pracht kan spelen, komt die er zeker bij...
dat is het grote voordeel van consoles... hoe oud of geavanceerd het spel ook is, je kunt het altijd spelen (tenzij het spel of je console stuk is uiteraard )
daarom dat ik een stuk liever speel op console dan op pc (vooral mijn point&click adventures en mijn rpgs ^^ )

- Ikaryas
I and I is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2008, 02:04   #20   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Borstjes in Afro Samurai.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules