Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 03-05-2019, 11:15   #8221   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

@Nieker: Ik ben van Destelbergen heb nog een OP3 liggen (ttz: ligt bij broer, maar die houdt vast aan zijn iphone 4, vanwege formaat). Wat zou je er voor geven?

Ik vind wel niet direct terug of dat dual-sim / 64gb is, maar ga daar wel van uit. Originele prijs was 400 euro.
Old 04-05-2019, 17:20   #8222   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Roswell View Post
@Nieker: Ik ben van Destelbergen heb nog een OP3 liggen (ttz: ligt bij broer, maar die houdt vast aan zijn iphone 4, vanwege formaat). Wat zou je er voor geven?

Ik vind wel niet direct terug of dat dual-sim / 64gb is, maar ga daar wel van uit. Originele prijs was 400 euro.
Oneplus 3 was sowieso 64GB en dual sim
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2019, 22:23   #8223   link
vAmP
Seņor

vAmP's Avatar

Wie heeft hier ervaring met fitness trackers en consoorten? Ik dacht mij zo'n ding aan te schaffen om wat betrouwbaardere data te verzamelen over mijn casual joggen. Ik dacht ook dat ik dat spul wilde laten syncen met google fit en dat dat maar beter waterdicht kon zijn. En dat de data een beetje betrouwbaar moet verzameld worden.

Blijkt dat dat een belachelijk moeilijk verlanglijstje is. Elke hardwaremaker heeft zijn eigen app, waarvoor je een (betalende) 2de app moet gebruiken om de data naar app 3, google fit, over te zetten...

Dan is er de Fitbit Charge 3 die een SpO2 sensor heeft die na een half jaar nog steeds niet eens gebruikt wordt. En Runkeeper gebruiken ipv Strava is ook al moeilijk.

Enfin. Wat gebruiken jullie?

Last edited by vAmP; 04-05-2019 at 22:27.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2019, 06:15   #8224   link
Bonbon
Senior Member

Bonbon's Avatar

ik heb een tijdje geleden dezelfde gekocht voor mijn vrouw

xiaomi redmi 6a 32 gb

+- 82 euro

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/x...version-101539

EU shipping ofzoiets kiezen , ze verzenden dat bij banggood opnieuw vanuit nederland , geen douanekosten gehad

ok geen toptoestel maar prijs kwaliteit wel dik de moeite
Bonbon is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2019, 09:48   #8225   link
Horla
Senior Member

Ik heb mij een vivoactive 3 gekocht, kan alles wat je wil en is nog een smartwatch ook 170 betaald op de Engelse amazon
Horla is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2019, 17:18   #8226   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Idem hier, vivoactive 3 Music. 209 betaald op Duitse Amazon tijdje terug. Tevreden van.
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2019, 06:43   #8227   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Ik heb een Garmin Forerunner 235. Perfect voor casual joggen, inclusief data om je prestaties te verbeteren indien je deze wilt bekijken.
Heeft ook smartwatch functie en mogelijkheid om spotify te bedienen.

Heel tevreden van.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2019, 15:45   #8228   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Roswell View Post

Oeps over gelezen. Ik zie dat ze online nog voor 150 gaan, dat is mij wat teveel voor een tijdelijke oplossing. Had eerlijk gezegd verwacht dat die nog maar aan 75 gingen of zo Ik ga nog een 2tal weekjes op de tanden bijten en voor de op7 gaan denk ik. Tenzij die nieuwe pixel iets wordt vanavond, maar dat betwijfel ik.

Merci alvast!
Nieker is online now   Reply With Quote
Old 08-05-2019, 20:28   #8229   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Fitbit 3 hier, heel content van.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2019, 00:15   #8230   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik ook de charge 3, enige nadeel tot nu toe is dat de zwem tracker niet echt precies is. Tenzij ik effectief 4km zwem op 1 uur, maar dan zou ik wel heel slecht moeten zijn in lengtes tellen.
Old 09-05-2019, 00:15   #8231   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ok dat laatste is niet geheel onrealistisch
Old 19-05-2019, 22:37   #8232   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
https://www.reuters.com/article/us-h...rce=reddit.com

What the fucking fuck

Quote:
Huawei will immediately lose access to updates to the Android operating system, and the next version of its smartphones outside of China will also lose access to popular applications and services including the Google Play Store and Gmail app.

Google will stop providing any technical support and collaboration for Android and Google services to Huawei going forward.
k wil gene nieuwe telefoon kopen fuck you Trump

Last edited by DM; 19-05-2019 at 22:53.
DM is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 04:43   #8233   link
rooz
#samengenk

rooz's Avatar

Oke das erover

Fuck Trump
Old 20-05-2019, 09:08   #8234   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

rekt
Guru is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 10:26   #8235   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Waarom gaat Google hier zo gemakkelijk in mee? Ik zou denken dat dit negatief is voor hen.
kar is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 10:36   #8236   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Amerikaanse wetgeving zeker? Doen ze dat nu echt op vraag van Trump, of kunnen ze de vermoedens van spionage hard maken?

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 11:10   #8237   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

't Is niet alleen Google, ook Intel, Xilink, Broadcom, Qualcomm. Dat gaat hun meer pijn doen dan hun smartphone business. Ah well, Amerika schiet zichzelf in de voet hiermee.

@kar: in een handelsverbod hebt ge weinig keuze.

-edit-
Toch even hun cijfers opgezocht, hun consumer gedeelte is groter dan ik dacht, 48% van hun omzet. Amerika (als continent) is 20% van de totale omzet.

Op zich is het dan nog niet zo'n groot drama. Ze kunnen android blijven gebruiken (de opensource variant) en voor de chinse markt zal de play store en gmail toch al niet belangrijk zijn (vermoed ik).

Last edited by Blade; 20-05-2019 at 11:16.
Blade is online now   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 14:25   #8238   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blade View Post
't Is niet alleen Google, ook Intel, Xilink, Broadcom, Qualcomm. Dat gaat hun meer pijn doen dan hun smartphone business. Ah well, Amerika schiet zichzelf in de voet hiermee.

@kar: in een handelsverbod hebt ge weinig keuze.

-edit-
Toch even hun cijfers opgezocht, hun consumer gedeelte is groter dan ik dacht, 48% van hun omzet. Amerika (als continent) is 20% van de totale omzet.

Op zich is het dan nog niet zo'n groot drama. Ze kunnen android blijven gebruiken (de opensource variant) en voor de chinse markt zal de play store en gmail toch al niet belangrijk zijn (vermoed ik).
Die opensource variant is maar mager hoor. Geen default google maps, YouTube, Gmail.... Wie buiten China wil dit nog aanschaffen?

ZTE is op een gelijkaardige manier gekraakt door de VS.
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 14:43   #8239   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

't zal er van afhangen hoe goed(koop) hun eigen (chinese) store zal zijn

ZTE gekraakt? Hun koers is nog nooit zo hoog geweest.

Last edited by Blade; 20-05-2019 at 14:47.
Blade is online now   Reply With Quote
Old 20-05-2019, 15:55   #8240   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Jazeker. ZTE werd gekraakt in 2018 met een boete van 1 miljard dollar + 400 miljoen voorwaardelijk. (leveringen aan N-Korea en Iran + erover gelogen nadien) ZTE heeft een grote knieval gedaan naar de VS en staat onder verhoogd Amerikaans toezicht. Hun koers is ondertussen hersteld, maar ze zijn diep gegaan.

Last edited by Bourgi; 20-05-2019 at 16:22.
Bourgi is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules