Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 05-12-2010, 18:48   #3361   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Staat ook zo op de Telemeter. Dus zal idd wel zo zijn neem ik aan . Alright, 20 gig bij per maand.
Old 22-12-2010, 08:39   #3362   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Dommel laat nu betaling op jaarbasis toe. Volgens die formule bespaar ik 116€. Goed idee of zijn er addertjes die ze niet vermelden?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2010, 17:59   #3363   link
BlaCkBirD
Senior Member

BlaCkBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Dommel laat nu betaling op jaarbasis toe. Volgens die formule bespaar ik 116Ä. Goed idee of zijn er addertjes die ze niet vermelden?
enige addertje is dat je vast zit.
switchen tussen providers is veel beter, meeste zijn toch kwalitatief genoeg en het verschil zal al snel 116 euro zijn. (bv bij mij was skynet 3 mnd gratis, abo van 54 euro)
Old 22-12-2010, 18:58   #3364   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Nah, ik heb geen zin in downtime enal. Dommel abbo is wreed goed. Deftige speed, 500gb, usenetabbo. Voor €35.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2010, 03:05   #3365   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

^ook aan't overwegen dat jaarabonnement. Vraag me wel af wat een provider doet beslissen zoiets te doen. Snel veel cash nodig hebben?
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2010, 05:53   #3366   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Ze hebben in 1 keer hun geld en moeten maandelijks geen herinneringen sturen. En kans op wanbetalers is ook iets kleiner, aangezien ze hun geld in 1 keer hebben.
Old 23-12-2010, 07:57   #3367   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Originally Posted by BlaCkBirD View Post
switchen tussen providers is veel beter, meeste zijn toch kwalitatief genoeg en het verschil zal al snel 116 euro zijn. (bv bij mij was skynet 3 mnd gratis, abo van 54 euro)
Komt uiteindelijk bijna op hetzelfde neer. 3mnd gratis, met een contract van 12 maanden of direct Ä116 korting op het bedrag van 1 jaar.
Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Ze hebben in 1 keer hun geld en moeten maandelijks geen herinneringen sturen. En kans op wanbetalers is ook iets kleiner, aangezien ze hun geld in 1 keer hebben.
+ ze zijn zo goed als 100% zeker dat je gedurende dat jaar niet veranderd en als je toch zou veranderen, maakt het geen verschil aangezien ze toch al je geld hebben.
Old 23-12-2010, 13:36   #3368   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Kan je dan wettelijk nog veranderen en deel van uw geld terugkrijgen? Nee zeker?
Nuja, sinds ik in september exact 4 weken downtime heb gehad van Dommel, ga ik dat niet doen.

"Nee meneer, 't moet aan uw router liggen"
"Die router die tot een week geleden perfect werkte en die ik ben gaan testen met dezelfde settings bij vrienden die ook Dommel (zelfde abbo) hebben en die daar perfect werkte?"
"Ja, meneer, 't zal toch aan u liggen"
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2010, 07:40   #3369   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
"Nee meneer, 't moet aan uw router liggen"
"Die router die tot een week geleden perfect werkte en die ik ben gaan testen met dezelfde settings bij vrienden die ook Dommel (zelfde abbo) hebben en die daar perfect werkte?"
"Ja, meneer, 't zal toch aan u liggen"
Ik moet niet meer weten van die kleine providers om exact die reden. Werkt allemaal vlot en tis cheap enzo, maar kunt beter hopen dat ge geen problemen voor hebt of dat ge iets wilt aanpassen. Dan kan de miserie beginnen.
Zowel Scarlet als Dommel gehad en beide niets dan problemen als ge hulp nodig hebt. Nu Telenet en dat gaat allemaal vlot (niet dat ik ga zeggen dat die hun support zo schitterend is, maar tis wel beter)
Talos is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2010, 13:22   #3370   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Toch geen klagen van de support van Telenet. Altijd correct en snel geholpen eigenlijk.
Old 24-12-2010, 23:57   #3371   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Ik moet niet meer weten van die kleine providers om exact die reden. Werkt allemaal vlot en tis cheap enzo, maar kunt beter hopen dat ge geen problemen voor hebt of dat ge iets wilt aanpassen. Dan kan de miserie beginnen.
Zowel Scarlet als Dommel gehad en beide niets dan problemen als ge hulp nodig hebt. Nu Telenet en dat gaat allemaal vlot (niet dat ik ga zeggen dat die hun support zo schitterend is, maar tis wel beter)
Mjah, het schrijnendste was wel dat mijn ticket pas na 3 weken op "hoogste prioriteit" werd gezet. Dit nadat het van de klantendienst naar de technische dienst naar de systeembeheerder naar de technische dienst naar de klantendienst naar de (mysterieuze) "manager" was gegaan.
Ze wouden wel niet zeggen wat of wie die manager was.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2010, 16:16   #3372   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Het ongelimiteerd downloaden bij telenet. Hoeveel kan je zo binnenhalen? Want ik kan eventueel een business abonnement nemen waar er wel een limiet opzit maar van 1TB. Dan loop ik tenminste niet het risico op smallband gesmeten te worden.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2010, 17:16   #3373   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Je moet toch al vrij vies doen om op smallband te komen hoor.

Ik zit er nu 3 maand op rij op na een goeie 2TB, de 2e keer na 700-800GB en de derde keer na een gb of 500.

De laatste zonder rekening met tijd te houden.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2010, 17:24   #3374   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Heb maar 2 maand DDWRT draaien:

November 2010 (Incoming: 761873 MB / Outgoing: 92994 MB)
December 2010 (Incoming: 285489 MB / Outgoing: 94646 MB) en nu ligt telemeter plat dus kan het niet nakijken.
Old 27-12-2010, 18:42   #3375   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Quote:
Originally Posted by BlaCkBirD View Post
je zit toch altijd "vast" voor een jaar, in die zin dat je boetes moet betalen als je je contract voortijdig opzegt?

anyway, keer e-mail sturen om te informeren, 100 euro besparen op een jaar is niet niks.
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 28-12-2010, 09:20   #3376   link
BlaCkBirD
Senior Member

BlaCkBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by CyberMonkey View Post
je zit toch altijd "vast" voor een jaar, in die zin dat je boetes moet betalen als je je contract voortijdig opzegt?

anyway, keer e-mail sturen om te informeren, 100 euro besparen op een jaar is niet niks.
point taken, maar ik denk dat mijn abo net iets beter is dan het abo in kwestie van dommel.

+ ik dan liever een vastcontract heb bij een "grootmacht" dan bij een kleine provider
Old 28-12-2010, 09:28   #3377   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Je moet toch al vrij vies doen om op smallband te komen hoor.

Ik zit er nu 3 maand op rij op na een goeie 2TB, de 2e keer na 700-800GB en de derde keer na een gb of 500.

De laatste zonder rekening met tijd te houden.
Business abonnement blijkt even duur dus neem ik dat wel. 1TB download zonder 'schrik' te moeten hebben van smallband is meer dan voldoende. Ik veronderstel dat nachttarief ook nog geldt en dan is 2TB/maand al belachelijk veel.
Old 28-12-2010, 16:55   #3378   link
Alter Ego
Senior Member

Op de site staan prijzen van de business abonnementen altijd vermeld exclusief btw, hou daar rekening mee...

Volgens de pdf op de telenet solutions site is nachtsurfen nog steeds van toepassing.
Alter Ego is offline   Reply With Quote
Old 29-12-2010, 06:44   #3379   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alter Ego View Post
Op de site staan prijzen van de business abonnementen altijd vermeld exclusief btw, hou daar rekening mee...

Volgens de pdf op de telenet solutions site is nachtsurfen nog steeds van toepassing.
Uiteraard excl. Incl boeit niet echt voor je boekhouding.
Old 02-01-2011, 01:30   #3380   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

En wťťr op smallband! Dit keer na nog geen 500gb in off peak periodes.

December 2010 (Incoming: 351516 MB / Outgoing: 133705 MB)
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules