![]() |
![]() |
#15844 link |
Senior Member
|
Op de vlucht naar hier 4 films erdoor kunnen draaien, dat was ook al een eeuwigheid geleden.
The Commuter - Leuke vondst qua plot, maar al bij al vrij voorspelbaar wie de eigenlijke bad guy is. Geostorm - Godja, rampenfilm dus verstand op 0. Toffe special effects, personages van karton, maar er zitten weinig saaie momenten in alleszins. The Foreigner - Geen idee wat Jackie Chan in deze film loopt te doen. Haal zijn personage weg en de film is krak hetzelfde. Op zich wel geen slecht verhaal. The Hitman's Bodyguard - Langdradig met momenten en Samuel L. Jackson die, welja, knal hetzelfde personage speelt als in bijna al zijn films. Op zich wel een aantal leuke actie-scenes in Amsterdam, maar niet echt een aanrader.
![]() |
#15845 link |
wadist
|
ready player one
nen film die in principe bestaat uit een hele hoop referenties naar andere film/games/popcultuur met daar rond een idioot verhaal. saai, dom en gaf me goesting om de shit die ze refereerden terug te kijken of te spelen. terwijl de film nog bezig was. deze kom't op einde van't jaar in mijne shit tier list
![]() |
#15846 link |
Filmnerd
|
Vorige week dinsdag 'Deadpool 2' gezien.
Meer van hetzelfde. Afhankelijk of je de eerste kon smaken is dat goed of ergerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15851 link |
Integrated Amplifier
|
Waar gezien? Hoe? Tell me. Tell me nowwww!
![]() |
#15853 link | |
the king of the divan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15854 link |
Filmnerd
|
Dinsdag gezien: 'Jurassic World: fallen kingdom'
Ik heb er mij nog verrassend goed mee geamuseerd, maar een zesde deel hoeft echt niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15855 link |
Filmnerd
|
Dinsdag 'Ocean's eight' bekeken.
Film van het #metoo tijdperk. Veel madammen, veel gekakel, te weinig fun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15857 link |
Senior Member
|
Drie ontdekkingen op Il Cinema Ritrovato
Divorzio all'italiana: groteske komedie met een bezwete Mastroianni die zijn besnorde vrouw met unibrow volgens de Siciliaanse eremoraal wil mollen zodat hij in de broek van zijn zestienjarig nichtje kan zitten. ![]() ![]() La Réligieuse: Anna Karina als zestienjarig meisje dat tegen haar wil in een klooster wordt gestoken - meesterwerk ![]() ![]() Detour: een B-noir die op de een of andere manier ongelofelijk meeslepend is, ondanks en dankzij een totaal over the top vuilgebekte femme fatale ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15858 link |
Boris
|
Ready player one: leuk, niks bijzonders.
Last edited by TheLegacy; 09-07-2018 at 09:35. Reason: shit :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15859 link |
Filmnerd
|
Vorige week donderdag gezien: 'Hereditary'
Schitterende huiverprent, een van de beste films van het jaar. En wat een vertolking van Toni Collette. Fenomenaal! Absolute aanrader! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15860 link | |
Serious Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |