Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 15-10-2018, 22:33   #21101   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Blij dat de verkiezingen gedaan zijn. Nu kan het eindelijk terug over deze echt belangrijke dingen in het leven gaan.
Old 15-10-2018, 22:42   #21102   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 00:20   #21103   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Mooi random artikels van shit dat al jaren dag bekend is.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 10:23   #21104   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

He mad cause WE HATE SPORTING

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 11:55   #21105   link
rooz
siii

rooz's Avatar

lol m'n neefke z'n makelaar ook opgepakt
Old 16-10-2018, 12:56   #21106   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Mooi random artikels van shit dat al jaren dag bekend is.
In Anderlecht kringen mss.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 13:12   #21107   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Geschorste scheidsrechter Delferière wil opnieuw fluiten: “Wist niet dat Veljkovic makelaar was
Allé gast :’)
Old 16-10-2018, 13:31   #21108   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Jackske man

Het begint stilletjes aan een beetje zielig te worden.
Old 16-10-2018, 14:15   #21109   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Scheidsrechter Boucaut bijt de spits af in eerste klasse
Na de interlandbreak wordt er vrijdag in onze competitie weer gevoetbald. Ongetwijfeld een interessante speeldag na het hele onderzoek rond fraude en matchfixing in het Belgisch voetbal waarbij ook scheidsrechters Bart Vertenten en Sebastien Delferière betrokken raakten. Zij werden geschorst en dan ook niet aangeduid om dit weekend een wedstrijd te fluiten. Dat is wel het geval bij Alexandre Boucaut. Hij is de eerste ref die na de hele heisa in actie moet komen. Boucaut werd namelijk aangeduid om Club Brugge - Waasland-Beveren in goede banen te leiden.

AWOERT

MAUVEN BOND

FUCKING BOUCAUT VINT

“WE HATE SPORTING"

Old 16-10-2018, 21:26   #21110   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

haha

Boucaut is een god. rofl

diskwalificatie voor die fraude ploegen
Old 17-10-2018, 13:28   #21111   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Nieuwe baas snoeihard voor voetbalbond: “Normvervaging, belangenvermenging en meer politiek dan voetbal”

Peter Bossaert, de nieuwe CEO van de Belgische voetbalbond, heeft op zijn eerste persconferentie meteen keihard uitgehaald naar zijn werkgever. De beschuldigingen: normvervaging en vriendjespolitiek die nog maar weinig met voetbal te maken heeft. “Een oude bedrijfscultuur”, “weinig focus op voetbal”, “een aangetaste autoriteit”, “te weinig zelfkritiek”… de tackle die Bossaert inzette na zijn eerste evaluatie, was loeihard.
Het discours van Bossaert bij zijn eerste perspraatje was op zijn minst opmerkelijk te noemen. De nieuwe CEO van de Belgische voetbalbond maakte duidelijk dat de vaststellingen die hij gedaan had na een eerste evaluatie aan de Houba De Strooperlaan onthutsend waren. “Ik heb vastgesteld dat de voetbalbond complex is en met een aangetaste autoriteit kampt. Er heerst een oude bedrijfscultuur en er is weinig focus op voetbal, wel op politiek.”
“Er heerst veel onduidelijkheid: bij de KBVB is er een gebrek aan effectieve regelgeving, men weet niet wie wat doet, de discussies over de licenties keren altijd terug en er is geen uniformiteit bij disciplinaire beslissingen”, ging hij door. Bossaert zegt naar de voetbalbond gekomen te zijn om bezig te zijn met de toekomst van het voetbal, maar dat valt tegen. “In werkelijkheid moest ik me vaker bezighouden met mandaten en commissies. Taken waar een jurist beter voor zou zijn, geen CEO met mijn profiel.”

Afscheid van Bart Verhaeghe?

De grootste uppercut had de nieuwe sterke man van de voetbalbond tot het laatste bewaard. “Er heerst normvervaging en belangenvermenging bij de KBVB”, zei hij, daarmee duidelijk doelend op leden die dubbele petjes dragen. “Ik vind het ook frappant dat er zo weinig zelfkritiek is. Je moet in de spiegel durven kijken.” Bossaert wil revolutie bij de voetbalbond. “Er is sprake van een niet-executieve Raad van Bestuur en een operatief management. We moeten aantonen dat dit kan werken.”

Op de vraag of Club Brugge-voorzitter Bart Verhaeghe dan moet stoppen als voorzitter van de technische commissie van de voetbalbond, gaf hij geen expliciet antwoord. “Die functie bestond nooit echt. Hij heeft me letterlijk gezegd: ‘Hier zijn de sleutels: het is aan jou.’ Maar ik zal gebruik blijven maken van de kennis die we hebben.”
Old 17-10-2018, 13:37   #21112   link
rooz
siii

rooz's Avatar

WE HATE CLUB
Old 17-10-2018, 15:14   #21113   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Opkuisen die handel.

Behalve alst Anderlecht is, please onder de mat schuiven dan.
Ik heb nog met menne copain Herman gebeld en ze gaan ervoor zorgen dat alleen club brugge slecht komt uit de jarenlange corruptie van Anderlecht. Tis in orde; BV en VM den bak in

Last edited by Guru; 17-10-2018 at 15:27.
Old 17-10-2018, 15:50   #21114   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

IK KAK OP UW VUILE ROLEX

“WE HATE SPORTING"

Old 17-10-2018, 16:45   #21115   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Waarschijnlijk liggen er bij Club een paar rolex facturen in het schuifje geklasseerd, Nancy zal vergeten te stempelen zijn.

Dat zal wel het probleem zijn, ff nancy bellen om het schuifje open te maken.
Old 17-10-2018, 17:40   #21116   link
rooz
siii

rooz's Avatar

hadden we maar een cultuur van matchfixing & fraude, dan zouden het gewoon niet uitgekomen zijn
Old 17-10-2018, 19:06   #21117   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Fyi, de boekhoudster van Club Brugge heet Veroniek,dus ge liegt.
Old 17-10-2018, 19:50   #21118   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

https://www.vi.nl/pro/overig/een-bli...daal-in-belgie

Als je een account aanmaakt, kan je het gratis lezen. Echt onbegrijpelijk hoe het voetbalwereldje on elkaar steekt en dat iedereen dat maar blijft slikken. Wraakroepend dat die spelersmakelaars gewoon hun goesting mogen doen en er 0 reglementering is.

Edit>
Quote:
Een praktijk die Bayat gebruikt, is verschillende contracten op te stellen die een commissie claimen voor een en dezelfde speler. Bijvoorbeeld: één contract op naam van Monsieur Arnaud (Mogi) Bayat voor de overgang van een speler. Een andere overeenkomst staat op naam van Creative Management (bedrijf van Mogi Bayat) dat de betaling vraagt voor bewezen diensten voor het opvolgen van de voetballer gedurende de contractduur. Het derde contract bepaalt een percentage op een nog af te sluiten volgende transfer van diezelfde speler.

Als nieuwe beheerders besluiten zich te verzetten tegen die afspraken en de contractueel vastgelegde commissies niet meer willen betalen, stelt Bayat voor het bedrag waarop hij meent recht te hebben te compenseren door een andere speler uit zijn makelaarsportefeuille aan te brengen.

Last edited by Bjorn; 17-10-2018 at 19:55.
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 17-10-2018, 20:02   #21119   link
rooz
siii

rooz's Avatar

scum of the earth..
Old 17-10-2018, 20:36   #21120   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
hadden we maar een cultuur van matchfixing & fraude, dan zouden het gewoon niet uitgekomen zijn
mad cuz bad
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules