Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 18-10-2018, 17:52   #21141   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

met het verschil dat itt toch club fans de meeste mensen niet constant bezig waren over de mauven bond, dat alles gefixed was ten voordele van anderlecht en met vooral club fans die op het minste dat verdacht leek erop sprongen lijk nen cokeverslaafde op zijne crack

ma nu toch blijkt dat iedereen zijne vinger in de pot choco heeft gestoken, ook al is het "maar" fraude en witwassen, zijn diezelfde club fans ineens de nuance zelf.
Old 18-10-2018, 17:53   #21142   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

idd, laat ons nu ff alles KAPOT RELATIVEREN
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 17:56   #21143   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

het hilarische wat natuurlijk uit heel deze affaire is gekomen is dat vanaf nu afkomen met "mauven bond", terwijl het duidelijk is dat club even veel aandeel heeft in de smeerlapperij qua boekhouding, interne machtspolitiek en dergelijke, zo goed als onmogelijk is. tenzij ge echt gelijk nen mentaal gehandicapte wilt overkomen
Old 18-10-2018, 17:56   #21144   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

wat dus nog altijd minstens den helft van de club fans zijn
Old 18-10-2018, 18:19   #21145   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Met het verschil dat er 1 van beide clubs effectief een verleden qua matchfixing heeft.

Dusja.

Mauven bond.
Old 18-10-2018, 18:20   #21146   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Of moogt ge geen Mauven bond meer zeggen omdat een trainer van club een dubieuze factuur heeft van voor hij bij club zat lol

WE HATE LOGICA
Old 18-10-2018, 18:23   #21147   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Zegt de juve fan
Old 18-10-2018, 18:24   #21148   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Zegt de juve fan
:')
Old 18-10-2018, 18:35   #21149   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Zegt de juve fan
Verklaar u nader aub.
Of weet je eigenlijk niets over Calciopoli en ben je uit je nek aan het lullen?
Old 18-10-2018, 18:45   #21150   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Of moogt ge geen Mauven bond meer zeggen omdat een trainer van club een dubieuze factuur heeft van voor hij bij club zat lol

WE HATE LOGICA
het feit dat club fans zoveel jaren na datum nog altijd zo ongelooflijk obsessief bezig zijn met die periode (midden jaren 80 zeker?) is op zich al enorm vreemd om mee te nemen naar het moderne voetbal, zeker komende van iemand zoals u die eerst nog anderlecht supporter is geweest. riep ge toen ook al mauven bond of zijt ge gewoon hypocriet mee beginnen roepen de moment dat ge zijt overgelopen?

in ieder geval, ik denk dat er ondertussen tijd genoeg is gegaan tussen het matchfixing feit en de huidige datum om te zeggen dat anderlecht niet echt meer nen recidivist is geweest. de illusie dat die schuimbekkers hebben dat hun clubje volledig onschuldig is en constant naar beneden wordt geduwd door het grote boze anderlecht is de ultieme calimero, iets waar ze ironisch genoeg dan weer constant een andere ploeg van beschuldigen. begrijpen wie begrijpen kan.

en neen, het zijn niet alleen dubieuze factuurkes van onze leko hé. de club zelf is ook genoemd in het web van al die makelaars en verdachte papierkes, het is niet omdat ze op hun website hebben gezet "wij hebben da nie gedaan we denkte wel" (maar dan in pr stijl, net zoals al de andere genoemde ploegen) dat het dan maar ineens gedaan is.

Last edited by Ferrex; 18-10-2018 at 18:48.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 18:48   #21151   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

waarmee ik trouwens in het huidig onderzoek de andere ploegen niet vrij spreek, waaronder anderlecht en herman hun gezamenlijk verleden

maar die complete omslag en nuance en het relativeren met "owla owla gasten dat mag hier geen heksenjacht worden" terwijl ze jaren zelf niets anders hebben gedaan, toch zeker naar anderlecht toe, fucking hell :')

Last edited by Ferrex; 18-10-2018 at 18:51.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 18:53   #21152   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Ik heb geen probleem hoor om alles wat bewezen wordt te aanvaarden.
Mauve bond is een meme, net zoals altijd alleen Juventus genoemd wordt als het over Calciopoli gaat. Terwijl er clubs waren die veel meer hebben mispeuterd maar Juventus is het zwaarst gestraft.
Old 18-10-2018, 18:57   #21153   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ik heb geen probleem hoor om alles wat bewezen wordt te aanvaarden.
Mauve bond is een meme
ik weet dat het hier een meme is, mijn fucking tag in cod br is we hate sporting

maar spijtig genoeg spreken we dan eerder over zaken zoals sn3 en een grote hoop "gewone" club supporters (waar ge zelf vaak over klaagt) die da wel degelijk 100% geloven. in de isolatie van shrimp stelt da natuurlijk geen hol voor maar in de wereld van de voetbalsupporters leeft da wel degelijk en het is daar dat de realiteit zich afspeelt. kweeni, als ik die posts lees op twitter en de club fora, da is soms tot op het randje van psychopathie bij de meest courante zaken lijk een gelijkspel.

wat we nu zien bij deze affaire is een cognitieve dissonantie die zo zwaar weegt dat ik ervan ben verschoten dat er spontaan geen zwart gat is ontstaan
Old 18-10-2018, 19:25   #21154   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Ivan leko: Er zijn twee zaken belangrijk in mijn leven. Mijn familie, en mijn tweede familie. Club Brugge.

Brolove

IVAN LEKO BRUGES ARMY

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 19:28   #21155   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Als je Football Manager speelt, had je al lang door dat dat standaard clausules zijn van een makelaar. Agent fee, % on future sale, ...
Daar gaat het mij niet om. Wel dat er bij 1 transfer meerdere facturen worden opgesteld op verschillende namen en bedrijven om zijn commissie op te drijven, met daaraan gelinkt nog een resem achterpoortjes om zoveel mogelijk belastingen te ontwijken. En dan heb ik het nog niet over "als ge mijn commissie niet volledig betaalt, stel ik voor dat ge een andere speler uit mijn portefeuille binnenpakt".

Denk niet dat zo een constructies gangbaar zijn in Football Manager, maar ik kan mij vergissen.
Old 18-10-2018, 19:55   #21156   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
het hilarische wat natuurlijk uit heel deze affaire is gekomen is dat vanaf nu afkomen met "mauven bond", terwijl het duidelijk is dat club even veel aandeel heeft in de smeerlapperij qua boekhouding, interne machtspolitiek en dergelijke, zo goed als onmogelijk is. tenzij ge echt gelijk nen mentaal gehandicapte wilt overkomen

Mauve bond ontkennen is ontkennen dat de zon schijnt.

WE HATE SPORTING.

En voor de duidelijkheid... als blijkt dat club bewust met makelaars heeft samengewerkt voor financiële constructies op te zetten rond transfers mogen ze daar serieus voor beboet worden en de gevolgen dragen.

“WE HATE SPORTING"

Old 18-10-2018, 22:33   #21157   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Wesley komt morgen nog eens voor ... voor de ellepijptik van ergens in augustus rond speeldag 3. Mss nog 4 speeldagen schorsing dus. Heeft ondertussen maar 2 maand geduurd. Belgique pls

VUILE MAUVEN BOND

“WE HATE SPORTING"

Last edited by aksm; 18-10-2018 at 22:39.
Old 18-10-2018, 22:36   #21158   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Mannaert wordt keihard aangepakt: "Chantage en criminele activiteiten"

Obbi Oulare maakte in 2015 een transfer van Club Brugge naar Watford. Mogi Bayat was de grote bezieler achter die transfer, tot groot ongenoegen van zijn toenmalige makelaars Daniel Kimoni en Stijn Haeldermans.

Kimoni vindt dat hij samen met Haeldermans en de ouders van Oulare recht had op een deel van de transfersom. "Mannaert liet die aan Bayat verstaan dat hij ervoor moest zorgen dat de beloofde 20 procent van de transfersom die naar Haeldermans, de ouders van Obbi en mezelf zou gaan, moest ingetrokken worden. Chantage en criminele activiteiten noem ik zoiets", vertelt hij in Le Soir.

Kimoni moest uiteindelijk met een lager bedrag genoemen nemen. "Obbi’s ouders hadden recht op 800.000 euro, terwijl Stijn en ik normaliter 400.000 euro zouden krijgen. Uiteindelijk deed Watford een geste. De club betaalde Stijn en mij 250.000 euro. Ook Bayat ontving hetzelfde bedrag. Wat er met die beruchte 20 procent is gebeurd? Ik weet het niet. Volgens mij is dat bedrag in de schatkist van Club Brugge belandt.”

Club Brugge is niet onder de indruk van de beschuldigingen, klinkt het in een reactie. "Bij de transfer van Obbi Oulare was Mogi Bayat de enige vertegenwoordiger namens Watford. Hij beschikte toen over een mandaat van meneer Pozzo, de eigenaar van de club. En dus liet Vincent Mannaert Bayat de onderhandelingen voeren."
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 22:44   #21159   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

VUILE VINCENT AWOERT

“WE HATE SPORTING"

Old 18-10-2018, 22:45   #21160   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Allez ja kweet het niet feitelijk. Maar kwil mij indekken.

“WE HATE SPORTING"

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules