Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 12-10-2018, 08:38   #20921   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Als je op dagen zoals deze zelfs niet nog maar een klein beetje emotioneel geraakt als Clubsupporter, sorry maar dan scheelt er wat met u en ken ik u liever niet dan wel. Net plannen gemaakt om met mijn beste maat en ook Clubsupporter morgen naar de training te rijden vanuit Grimbergen. Waarom? Al is het om te zingen, te applaudisseren voor Leko, onder het gezelschap van mede Clubsupporters te zijn, de aanwezige pers smalend in de camera te kijken en mijn fucking middenvinger op te steken,... I don't care but I'll be there godverdoeme. WE ARE BRUGES, SUPER BRUGES, WE ARE FUCKING WONDERFUL
ge zijt vergeten [quote]-tekens toe te voegen en een verwijzing naar sn3

op deze manier lijkt het dat gij zelf ne marginaal zijt
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2018, 08:52   #20922   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Siljanoski net opgepakt (makelaar Leko)

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181012_03831528

en SANTINI LOL ANDERLEKT HANGT
Old 12-10-2018, 08:53   #20923   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Vraag mij nu eerlijk gezegd af hoe ze gaan bewijzen dat facturen van die Veljkovic over ongeleverde prestaties gaan. Ze spreken van verdoken betalingen. Maar die peet factureert open en bloot.

Stel, club X wil Olivier Deschacht. Belt naar zijn Makelaar Veljkovic. Die zegt ok. Ik kan u die speler behalen. Hij kost 1.1M euro en mijn commision fee is 250 000.

Club X gaat akkoord, Zijn ploeg maakt factuur op voor de transfer, Veljkovic zijn factuur van de commision fee. Club X betaalt transfer fee en commision fee, want die zijn gefactureerd.

Mis ik iets? Want ofdat die Veljkovic nu één factuur opmaakt of verschillende, zolang hij en club X correct factureren en de afgesproken prijs betalen zie ik niet in hoe zo iets verdoken kan zijn.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2018, 08:56   #20924   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ge zijt vergeten quote-tekens toe te voegen en een verwijzing naar sn3

op deze manier lijkt het dat gij zelf ne marginaal zijt
Quote:
Re: Dossier: Matchfixing en witwas
Unread postby bart322 » Thu 11 Oct 2018, 17:29

Ik stel voor om in een enveloppe te kakken en deze aan elke nieuwsdienst te bezorgen die Leko en onze Club's imago hebben besmeurd.
zo doet ge dat dus Jack Carver

Last edited by Jaak; 12-10-2018 at 09:00.
Old 12-10-2018, 09:09   #20925   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Vraag mij nu eerlijk gezegd af hoe ze gaan bewijzen dat facturen van die Veljkovic over ongeleverde prestaties gaan. Ze spreken van verdoken betalingen. Maar die peet factureert open en bloot.

Stel, club X wil Olivier Deschacht. Belt naar zijn Makelaar Veljkovic. Die zegt ok. Ik kan u die speler behalen. Hij kost 1.1M euro en mijn commision fee is 250 000.

Club X gaat akkoord, Zijn ploeg maakt factuur op voor de transfer, Veljkovic zijn factuur van de commision fee. Club X betaalt transfer fee en commision fee, want die zijn gefactureerd.

Mis ik iets? Want ofdat die Veljkovic nu één factuur opmaakt of verschillende, zolang hij en club X correct factureren en de afgesproken prijs betalen zie ik niet in hoe zo iets verdoken kan zijn.
Het gaat erom dat dat niet 1 factuur was aan Veljkovic BVBA in Belgie, dat zou idd geen probleem zijn.
Wat wel een probleem is, is dat het niet om 1 factuur ging, maar meerdere. En die facturen waren tgv rechtspersonen in belastingparadijzen (Cyprus en Luxemburg) of landen waar de EU geen controle over heeft (Servie).

Ben geen expert terzake, maar bij intracommunautaire transacties moet de schuleiser ook geen BTW betalen (zoals bij binnenlandse betalingen), maar kan die de BTW verleggen naar de betaler. Volgens wat ik in die persconferentie heb opgemaakt, knelt daar het schoentje peis 'k. Meer details wilden ze daar (voorlopig - begrijpelijk) niet over kwijt.
Maar verder geen idee hoe criminelen juust te werk gaan meneer de polies want ik ben nen braven

Vandaar dat de EC deze week dit heeft gepubliceerd:
Quote:
The common Value Added Tax (VAT) system plays an important role in Europe's Single Market. VAT is a major and growing source of revenue in the EU, raising over €1 trillion in 2015, which corresponds to 7% of EU GDP. One of the EU's own resources is also based on VAT. Recent studies have indicated that around €150 billion in VAT revenues goes missing every year due to problems with VAT collection and VAT fraud.

The measures agreed today follow up on the VAT Action Plan towards a single EU VAT area presented in April 2016 and the Commission's proposals for a deep reform of the EU VAT system presented in October 2017.

Member States should now move forward and agree as soon as possible on the much broader reform to cut down on VAT fraud in the EU's system, as proposed last year by the Commission. The reboot would improve and modernise the system for governments and businesses alike, making the system more robust and simpler to use for companies.
En hier wat meer kadering.
Old 12-10-2018, 09:13   #20926   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ale seg, hoe paars-wit kan dat parket wel niet zijn. Herman wordt beticht van BTW fraude maar het parket laat hem vrij na dag 1. Leko heeft ocharme in 2015 een factuurtje dat verdwenen is en wordt 2 dagen vastgehouden en in verdenking gesteld.

Paars wit parket imo.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2018, 09:15   #20927   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Unread postby MaxJack » Thu 11 Oct 2018, 19:11

In minuut 18 een gigantische ILBA?

18 was zijn rugnummer bij ons.
:')

Quote:
Unread postby Timo888 » Thu 11 Oct 2018, 19:57

Moest ik speler zijn zou ik Ivan morgen eens vastpakken. Tikje op Ivan zijn kaak geven en in zijn ogen kijken en zeggen: " Coach, we gaan ze pakken, pakken godverdomme!Komaan!"
coach KOMAAN we gaan ze PAKKEN :@

Last edited by Jaak; 12-10-2018 at 09:19.
Old 12-10-2018, 09:21   #20928   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Unread postby Tornado » Thu 11 Oct 2018, 19:36

Onderzoeksrechter Joris Raskin...
Wanneer ik naam in Google intik —> rsca
Is dat diezelfde man? Anders mag er wel dekseltje opengedaan worden van dat stinkende potje...
compleet gaga

effectief willen checken: https://www.hln.be/sport/voetbal/man...rter~a15544e4/

zware fixatie precies :') tis godverdomme Waze zijn nonkel
Old 12-10-2018, 09:37   #20929   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

DE HARDE WAARHEID

LIVE: IVAN LEKO IS VRIJ zonder voorwaarden

Eens opsommen omtrent Anderlecht om alles wat beter in perspectief te zetten gezien de pers weigert een neutrale kijk te geven.

Mogi Bayat makelaar van: Kums, Trebel, Kara, Teodorczyck, Vanhaezebrouck is hoofdverdachte -> opgepakt en spilfiguur
Laurent Denis is voormalig huisadvocaat van Anderlecht -> opgepakt
Herman Van Holsbeeck voormalig td van Anderlecht -> opgepakt en weer vrijgelaten
Duchatelet verkondigt dat er in 2014 matchen met Anderlecht zijn gefixed

WE HATE SPORTING

“WE HATE SPORTING"

Old 12-10-2018, 09:43   #20930   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Nice try AK 11/10
Old 12-10-2018, 09:47   #20931   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

was de banner op SN3 voor 5 minuten :') alweer weggenomen.

BENDE PUSSYS

WE HATE SPORTING

“WE HATE SPORTING"

Old 12-10-2018, 09:52   #20932   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ale ze hebben de Duchatelet ook van onder zenne steen kunnen trekken.
Old 12-10-2018, 10:38   #20933   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Quote:
Garagist vertelt niet alles
Wat de garagist zich naar eigen zeggen niet meer herinnert- en het onderzoek nochtans leert - is dat Delferière en Veljkovic nog meer zaakjes deden via hem. Uit het onderzoek blijkt dat de ref zijn oude wagen tegen een opvallend hoog bedrag aan de garagist verkocht, die op zijn beurt de wagen enkele dagen later doorverkocht aan de schoonzus van Veljkovic. Nog een bewijs dat de twee er een wel heel vriendschappelijke band op nahielden en er met geld gegoocheld werd[/font]
Het houdt niet op. Sjoemelende voorzitters, een brave doelman verhoord, een trainer die beweert dat het een misverstand is en een corrupte garagist. Dit verhaal komt me bekend voor.

[/spoiler]

lol

(uiteraard niet van sn3 deze post)
Old 12-10-2018, 10:50   #20934   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Het gaat erom dat dat niet 1 factuur was aan Veljkovic BVBA in Belgie, dat zou idd geen probleem zijn.
Wat wel een probleem is, is dat het niet om 1 factuur ging, maar meerdere. En die facturen waren tgv rechtspersonen in belastingparadijzen (Cyprus en Luxemburg) of landen waar de EU geen controle over heeft (Servie).

Ben geen expert terzake, maar bij intracommunautaire transacties moet de schuleiser ook geen BTW betalen (zoals bij binnenlandse betalingen), maar kan die de BTW verleggen naar de betaler. Volgens wat ik in die persconferentie heb opgemaakt, knelt daar het schoentje peis 'k. Meer details wilden ze daar (voorlopig - begrijpelijk) niet over kwijt.
Maar verder geen idee hoe criminelen juust te werk gaan meneer de polies want ik ben nen braven

Vandaar dat de EC deze week dit heeft gepubliceerd:

En hier wat meer kadering.
Quote:
Het gerecht heeft aanwijzingen dat zeker vijf clubs, waaronder Club Brugge, betrokken waren bij de dubieuze financiële constructies die makelaar Dejan Veljkovic opzette.
De dubieuze constructies gebeurden ‘in samenspraak’ met KV Mechelen, Racing Genk, Lokeren, Club Brugge en Standard, was gisteren te horen op een persconferentie van het federaal parket. Dat betekent volgens onze informatie dat de constructies deel uitmaakten van de deals die de clubs sloten rond spelers om bepaalde lonen en vergoedingen, waarop je belastingen moet betalen, verborgen te houden.
Veljkovic mocht van de clubs overeenkomsten en facturen laten toezenden vanuit het buitenland. Die zouden de clubs betalen. In de facturen stonden algemene vermeldingen als ‘scouting’, ‘consulting’, ‘commission fees’, ‘provisions’ of ‘extra costs’. Terwijl die diensten niet werden geleverd, menen de speurders.
Het was een manier om zichzelf als makelaar verdoken commissielonen uit te betalen en om spelers en coaches voor wie Veljkovic optreedt verdoken verloningen en vergoedingen te bezorgen. De geldstromen vloeiden via vennootschappen in Cyprus, Montenegro en Servië. Ze stonden onder leiding van familieleden en de entourage van Veljkovic.
Alle vijf clubs benadrukten gisteren dat ze alles volgens het boekje hebben gedaan. De speurders hebben daar duidelijk een andere kijk op. Voor alle vijf, KV Mechelen, KRC Genk, Sporting Lokeren, Club Brugge en Standard Luik, menen de speurders frappante aanwijzingen te hebben dat de clubs zelf meestapten in de constructies.
Dat van die clubs, met uitzondering van Mechelen, nog geen bestuurders zijn opgepakt, wil niets zeggen. De operatie van deze week was gericht op het verzamelen van bewijzen, om alle stukken in handen te hebben en te zorgen dat geen documenten verdwijnen. In een latere fase kunnen er extra verhoren en verdenkingen van clubbestuurders aan worden gekoppeld.
De Tijd

wacht dus misschien nog efkes met uwe hoempapa, want Bartje en Vinnie kunnen ook nog met de combi naar Hasselt :')
Old 12-10-2018, 10:53   #20935   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Huiszoeking bij Bayat.

rip Anderlecht
wete nog toen rooz dit postte

pepperridge farm remembers
Old 12-10-2018, 11:02   #20936   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Dus uiteindelijk zijn de afgelopen paar dagen gewoon de verklaringen van betrokken personen die direct uit het oog sprongen.

Onderzoek naar de clubs zelf gaat nog moeten starten/verhoren opstarten.

Jawadde...
Old 12-10-2018, 11:05   #20937   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

MY AGNUS IS READY

“WE HATE SPORTING"

Old 12-10-2018, 11:11   #20938   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Re: Dossier 2: Ivan Leko in de pers
Berichtdoor gekapte » Vr 12 Okt 2018, 07:08

Net kwade telefoon gedaan naar gejank van limburg met de vraag: wat is er nu feitelijk begonnen voor ivan leko in een genks bankkantoor? Want hij staat op frontpagina wanneer hij cel verlaat met die titel erop. Dat is nu dag drie en nog altijd wordt ivan leko als spilfiguur uitgehangen. Heb hun gevraagd of ze enig benul hebben van het gewicht van deze zaak en hoe personen due er niets mee te maken hebben als spilfiguur worden afgeschilderd
lol

die gekapte heeft dus echt gewoon naar de gazet gebeld en uitleg gevraagd
gezien er geen antwoord bijstaat, vermoed ik dat ze daar gewoon opgehangen hebben

Quote:
Hoe lang wordt Rsca nog beschermd in Belgie?
Ongelezen berichtdoor Mister cruz » Vr 12 Okt 2018, 08:21

Wanneer gaat het potje van Anderlecht eindelijk is opengetrokken worden?
Wanneer valt hun lijk is uit de kast?
Dit kan toch niet uitblijven !!!
hebben daarvoor dus apart topic geopend
de waanzin voorbij
Old 12-10-2018, 11:22   #20939   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Haha :D

Dat potje is samen met de Roger op pensioen vertrokken, just op tijd ahzo.
Old 12-10-2018, 11:40   #20940   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

DEN BEERPUT MOET OPEN

“WE HATE SPORTING"

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools