Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 27-09-2018, 09:23   #861   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

En het is met David Harbour, de sheriff van Stranger Things, wat mij een ideale keuze lijkt.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2018, 10:08   #862   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Tiens, ik zie hier net dat er volgend jaar een nieuwe 'Hellboy' uitkomt, van de hand van Neil Marshall. Niet speciaal fan van het personage, maar Marshall heeft mij met zijn over the top B-stijl wel altijd kunnen plezieren.

Ik besef dat ik waarschijnlijk een minderheid ben, maar ik vond 'Centurion' en 'Doomsday' echt toffe, hersenloze flicks. En 'The descent' is een kickass horrorfilmpje.

Interessante keuze, ben benieuwd!
Ben er heel benieuwd naar, was een mini-hetze in het begin met het feit dat Ron Perlman & Del Toro niet gingen terugkomen maar dat was te verwachten. Wil ook wel zien hoe iemand anders het aanpakt.
Disabled is online now   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 21:52   #863   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2018, 13:07   #864   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Shit, wat een cast. Bale lijkt er griezelig goed op, en Carell straalt ook 100% Rumsfeld uit.

Sold. Wordt bijna zeker een serieuze kandidaat voor de Oscars in de acteurscategorieën. De academy is dol op zo'n vertolkingen en films.

Last edited by Maniac; 04-10-2018 at 13:13.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 18:21   #865   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Venom krijgt belachelijk slechte reviews that's not it chief
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 18:54   #866   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik haat sowieso de standaard superhero movies maar als ge een een antihero movie wilt maken, waarom de fuck gaat ge dan voor een PG13 rating? zeker in de handen van sony, good lord, over een trainwreck waiting to happen gesproken

spijtige zaak want hardy is waarschijnlijk het enigste goede in heel deze film, ook al heb ik hem nog niet gezien
Old 05-10-2018, 19:22   #867   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

die pg13 rating zal impact hebben op de box office sales, sure, maar zou voor de kwaliteit van de film op zich toch niks mogen betekenen? of snap ik dat systeem verkeerd?

tis idd voor Tom Hardy dat ik het spijtig vind, want daarom wilde ik hem wel zien.
Old 05-10-2018, 21:22   #868   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
die pg13 rating zal impact hebben op de box office sales, sure, maar zou voor de kwaliteit van de film op zich toch niks mogen betekenen? of snap ik dat systeem verkeerd?

tis idd voor Tom Hardy dat ik het spijtig vind, want daarom wilde ik hem wel zien.
als ge een antihero film wilt maken zou je geen restricties mogen hebben, kijk naar type deadpool (ook al is dat meer donkere humor dan serieus, de R rating maakt die film. maak een deadpool met pg13 en het is dikke brol, nee toch? waar de fuck moet je anders uw deftige content nog halen?). in ieder geval, pg13 maakt automatisch venom toegankelijk voor een pak meer volk en dat is ook het waar ze op mikken bij sony voor die cash money maar geeft tegelijkertijd enorm veel limieten in wat ze mogen doen op het scherm. (pre)tieners zullen die shit wel plezant vinden maar onze generatie? hell no

venom zou donker en luguber moeten zijn maar naar wat ik lees hebben ze al de edge er van gehaald speciaal voor die rating, waardoor je de zoveelste bland sony superhero movie hebt. nu, een superhero movie die bland is, dat zijn we ondertussen al gewoon. maar als je speciaal een antihero movie gaat maken en die is even neutraal als de rest van de brol die ge om de paar maand uitschijt, dan krijg je dikke problemen. zelfs bij de fanbase.

ik had al mijn hoop gezet op deze film als één van de superhero movies dat ik nog eens goed ging vinden, vooral door hardy maar de moment dat ik hoorde dat die shit pg13 ging zijn wist ik dat het gedaan was. en zie, paar maanden later, overal tegen de 30%. yikes.
Old 05-10-2018, 21:31   #869   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en om dan te weten dat de superhero movies die ik sowieso maar stront vind over't algemeen super deftige reviews krijgen van dezelfde critics, lijk iron man en avengers en wa is dien brol allemaal (ik haal den helft van den tijd dc en marvel door elkaar omdat het voor mij meestal allemaal op elkaar trekt)

awel die mensen die mij zouden haten omdat ik het verschil nie ken, die zijn zelfs venom aan het shittalken

kweeni, dan heb ik precies nie zo veel goesting om daar geld en tijd in te steken
Old 05-10-2018, 21:34   #870   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

gij typt wel echt graag eh
Old 05-10-2018, 21:37   #871   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

amai da hebt ge nu ontdekt na mij obsessief dagelijks (met tussenpauzes) een decennium lang te zien typen op dit forum

we maken progress

kunt misschien ook zeggen dat als de zon schijnt de lucht blauw is

Last edited by Ferrex; 05-10-2018 at 21:40.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 22:14   #872   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Old 05-10-2018, 22:33   #873   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ayoo
Old 05-10-2018, 22:45   #874   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Venom krijgt belachelijk slechte reviews that's not it chief
Dat was toch te verwachten? Zelfs die trailer is brol.
Old 05-10-2018, 23:17   #875   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

niks van gevolgd

maar kben fan van tom hardy

snif
Old 07-10-2018, 10:12   #876   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Over het algemeen gewoon middelmatig maar nog altijd beter dan de DC shit.

Ze maakten van Venom zelf wel iets met teveel grappen.
End credits waren wel mooi
DM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules