Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 07-09-2020, 07:40   #41   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

En hij is er. Wat een geweldig hondje. Van bij het thuiskomen dikke vrienden met de kinderen en wou hij ook direct spelen met één van onze twee katten. De kat wou dit echter niet, dus hij heeft ook al een eerste klauw in zijn wezen gekregen. Maar wat een dotje. 'k Ben op slag verliefd. Op één dag al direct lid van de familie.

Eerste nacht is ook vrij goed gelukt. In zijn bench wou hij niet slapen. Hij begon te janken vanaf het deurtje dicht ging, ook al kent hij dat en gaat hij daar voor de rest van de dag vrijwillig in liggen (behalve 's avonds dus), dus heeft mijn vrouw zich opgeofferd om de eerste nacht op de zetel te slapen. Zo heeft hij, zonder gejank, heel de nacht aan haar voeten geslapen. Dus voor een eerste nacht viel dat wel mee, denk ik.

Zijn behoefte doet hij tot nu toe mooi in de tuin. Misschien moet ik hem wel nog aanleren om altijd dezelfde hoek uit te kiezen, want nu lijkt het me wel wat in het wilde weg te zijn. Maar ik ben al blij dat hij precies al weet dat dat buiten moet gebeuren (ging bij het thuis komen zelf direct de tuin in om te plassen, toeval of niet, ik weet het niet, maar daar heeft hij toch een snoepje voor gekregen).

En ook het blaffen valt tot nu toe heel goed mee. Een paar keer naar de katten, maar na een 'tis goed jongen' was dat direct gedaan. En ook eens toen we met de bal aan het spelen waren, dus dat was uit opwinding, denk ik. Voor de rest hebben de buren al goed lawaai gemaakt in hun tuinen (vrienden/familie op bezoek) en hij heeft zich daar niets van aangetrokken. Hopelijk blijft dat zo.

Last edited by HeLLBirD; 07-09-2020 at 07:43.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2020, 08:08   #42   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Nen hond zijn behoefte laten doen in uwen tuin, bweirk.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2020, 11:34   #43   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Normaal is dat maar voor even hoor. Als kleine pup kan/mag hij nog niet echt gaan wandelen. Bovendien moet hij zelfs nog leren om een halsband en een leiband aan te hebben. Dus de tuin is een goed begin. Alles beter dan in huis. (Y)

Binnen de week zal dat wel al anders zijn.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules