Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 09-09-2020, 09:50   #2641   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Standaard Opel
Guru is online now   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 10:07   #2642   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Bij skoda ook zo iets voorgehad. Duidelijk fabricagefout in een darm van de koeling (een belletje in de plastiek). Sorry meneer, enkel op draaiende onderdelen.
kar is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 13:29   #2643   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Binnenkort ID.3 en ik denk dat ik daar heel blij mee ga zijn. Dat ding gaat optrekken, 400 km rijbereik, nooit meer tanken - en ze installeren een laadpaal thuis
Hopelijk zonder al teveel kinderziektes dan. Lijkt me toch een risico.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 16:25   #2644   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

mijn aanwinst sinds vorige week

momenteel de enige electrische auto waarmee je wilt rijden, IMO. de anderen zijn nog te zwak qua batterij of te traditioneel (inefficient) qua design
Polestar 2 of Lucid kan ook nog iets worden. ID.3 weet ik nog niet, lijkt me inderdaad erg vroeg. Heb ook 2 jaar gewacht tot ik voor Model 3 ging. Had liever Model Y gehad, maar de productie start in Europa pas in 2021

Btw, hiermee rijden is zoals de eerste keer je thuis een console hebt, de eerste keer je internet hebt via telefoon of kabel, en de eerste keer een smartphone. Je beseft ineens dat de wereld anders is en de grenzen zijn verlegd. Het vaagt compleet het traditionele rijden weg. Bedoel maar, het ding rijdt zichzelf gewoon op grote banen. Het is allemaal op te volgen via een app (waar ie staat, het laden, ontgrendelen, beveiligen, voorverwarmen/afkoelen). Er is geen concept van sleutel. Er is maar 1 pedaal die je nodig hebt want remmem zit erin vervat. Er is geen enkele knop buiten pinkers, ruitenwissers, vooruit, achteruit. volume en hoofdlichten. Het scherm geeft info en statistieken over vanalles.
Er is spotify, youtube, netflix etc. De kaart is gigantisch en gewoon via voice als je wilt, en dat werkt ook. Kan blijven gaan

Oh er is automatische opname van alles rond u tijdens het rijden, of als je geparkeerd bent. Via 3 cameras. En t doet 500km, waarvoor ik eigenlijk maar 1 keer per week ga laden op t werk. Laadpaal thuis is er nog niet, maar heb ik ook niet meteen nodig
En die doet 0-100kmu in een 4s. Heb nog niet eens t snelste geprobeerd. Is raar om zo met een 'simpele' auto te rijden tussen dikke klasbakken en te weten dat ze zo duur zijn en toch gedateerd dat ze u nergens in kunnen bijhouden ook al zouden ze willen. Want beide acceleratie, topsnelheid en handling zijn ver boven eender wat er nu op de weg is. Is een beetje lachen met alle andere auto's als je ermee rijdt. Mensen die nu 50.000 euro of meer aan een naft geven gooien hun geld weg aan traditie alsof ze een Blackberry of Nokia kopen terwijl er iPhone is.
Niet dat t moet, maar t kan

Last edited by acku; 09-09-2020 at 16:37.
acku is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 16:27   #2645   link
Ja-Rune
Hij/hun/cis/non-poc

Ja-Rune's Avatar

Goed gedaan, dat!

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 18:16   #2646   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Blijft wel gatlelijk, ondanks alle toeters en bellen.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 18:46   #2647   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Mijn Id.3 komt over enkele weken aan, ik zal u weten te zeggen hoe hij is .
Karel is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 19:18   #2648   link
Ja-Rune
Hij/hun/cis/non-poc

Ja-Rune's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blade View Post
Vind je dat echt? Dat is toch best een sierlijk model, neen?

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 19:46   #2649   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blade View Post
Ben er van kop tot teen verliefd op, buiten de neus. Dat snap ik niet, alsof ze daar een stuk vergeten zijn. Gewoon een recht vlak met niets. Het is iets beter met een nummerplaat, maar het blijft me opvallen dat er gewoon een stuk niets is.
Nortmaal gezien zit daar de grille, voor lucht, en aangezien het een echte EV is is dat niet nodig, de afkoeling is een pak minder nodig, en gebeurt uit rooster iets lager uit t zicht. En dus willen ze de lucht maximaal laten rondgaan, en niet afremmen met een rooster. Fijn! Maar het blijft een vreemde keuze dat zo te doen, en niet gewoon wat afgerond ofzo?
Alle Tesla's hebben dat vreemde kenmerk vooraan.

De rest is echt heel mooi hoor, erg sportief. Vooral deze velgen doen wat vind ik, de standaard velgen zijn vies.
acku is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 20:00   #2650   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Vind je dat echt? Dat is toch best een sierlijk model, neen?
Ik vind dat echt. Vind de meeste Tesla modellen tegenvallen. Ik vind veel auto's lelijk

Die voorkant, dat klopt gewoon niet. Er onbtreekt iets wat de lijn breekt. Is gewoon wat platgedrukt plastiek nu. Achterkant is ok. Interieur moet ge voor zijn, ik vind echt dat het op niets trekt. De knopjes/wieltjes op het stuur. Het ontbreken van een tellerpartij/hud.

Niet mijn ding.

De velgen op acku's auto zijn daarentegen best wel mooi.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2020, 20:11   #2651   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Vorten Opel maat
Mijn stuur is paar weken geleden beginnen afbladeren, vandaag op onderhoud maar blijkbaar is zoiets geen garantie??
Auto is 2 jaar oud ofzo, en tis niet dak bouwvakkershanden heb.
Eens proberen van je oren maken op Twitter. Niet exact zelfde, maar de zool van mijn werkschoenen was ťnkel in het midden volledig afgestorven. Nooit in chemicaliŽn ofzo gestaan. Ermee naar winkel, de vertegenwoordiger zei "da's normaal, ouderdom". Vorige week even op Twitter van mijn oren gemaakt dat ik dat niet normaal vind en vandaag paar nieuwe ontvangen...

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules