Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 13-11-2019, 11:29   #2341   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Kweeni. Sinds ik terug ben van verlof, heb ik dat ding amper opgezet. Als home console vind ik het vrij meh. Die gfx zijn zo bleh en ik mis een progressiesysteem; Kheb spijt dat ik Divinity op Switch heb gekocht. Schitterend spel, maar dat had beter tot z'n recht gekomen op de One X ofzo.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2019, 11:57   #2342   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Dit jaar mag ik niet klagen, zeker vanaf de zomer heeft die toch redelijk wat uren staan draaien met fire emblem, astral chain, daemon x machina, links awakening, stardew valley en luigi's mansion na elkaar.

Ps4 is quasi volledig stilgevallen tot dit weekend met death stranding.

Multiplatform koop ik wel zo goed als niet op de Switch, daar gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar gamepass for pc, gevolgd door ps4.

Last edited by Fallschirmjaeger; 13-11-2019 at 12:51.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2019, 12:21   #2343   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

yup idem

Switch veruit meest aan gestaan, gevolgd door PC en pas dan PS4
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2019, 09:14   #2344   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Nog niemand aan de nieuwe Pokémon bezig? Nieuwe 'wild area' is een leuke toevoeging.

De moeilijkheidsgraad is echter behoorlijk teruggeschroefd. Op weg naar de eerste gym heb ik mijn A-ploeg in een box gestoken omdat ze allemaal level 20 bereikt hadden, inclusief een Gyarados met leftovers. Toegegeven, single player Pokémon stond nooit bekend voor zijn uitdaging, maar ik herinner me toch nog dat bepaalde stukken spannend waren, al was het maar omdat de PP van je moves opraakten. Nu wordt er letterlijk met revives rond je oren gesmeten.
operator is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2019, 09:44   #2345   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Zit daar nu al een leuk verhaal in, of is het eigenlijk nog altijd gewoon van trainer naar trainer stappen?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 22-11-2019, 09:45   #2346   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Mij al kostelijk geamuseerd met Luigi's Mansion dit weekend. Enige minpuntje is dat als je met 2 speelt, diegene die Luigi bestuurt dikwijls met zijn vingers zit te draaien, althans, toch in het eerste stuk.

Maar voor de rest, leuke sfeer, plezante puzzels en geen al te hoge moeilijkheidsgraad, maar toch uitdagend genoeg om het plezant te houden.
Bijna uitgespeeld (zit vlak voor King Boo) en moet toegeven dat er een aantal dingen inzitten die mij serieus irriteren. Vooral het kunstmatig rekken met polterkitty heeft mij op de zenuwen gewerkt. Ook begrijp ik niet zo goed waarom die Super Suction upgrade erin zit, aangezien je dat amper gebruikt. Daar hadden ze imo toch veel meer mee kunnen doen.
Old 24-11-2019, 19:40   #2347   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Het is momenteel mega sale op de eShop, en was eens aant zien voor een spelletje voor de kids (1ste leerjaar).

Er zijn 3 games die me iets lijken, maar waar ik eigenlijk niks van ken:
- 1-2 Switch: onnozele collectie minigames, maar is misschien wel tof voor de kleintjes, iemand ervaring?
- Just Dance 2020: klopt het dat je eerst 59 euro moet betalen om daarna nog eens een maandelijks abbo te moeten betalen van 25 euro per jaar???
- Overcooked: zou dat niet te moeilijk zijn voor 1ste leerjaar? Kan je dat met meer dan 2 spelen? Is Overcooked 2 beter? (Momenteel wel 4 keer duurder dan den 1)
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 24-11-2019, 19:53   #2348   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Het is momenteel mega sale op de eShop, en was eens aant zien voor een spelletje voor de kids (1ste leerjaar).

- 1-2 Switch: onnozele collectie minigames, maar is misschien wel tof voor de kleintjes, iemand ervaring?
- Just Dance 2020: klopt het dat je eerst 59 euro moet betalen om daarna nog eens een maandelijks abbo te moeten betalen van 25 euro per jaar???
- Overcooked: zou dat niet te moeilijk zijn voor 1ste leerjaar? Kan je dat met meer dan 2 spelen? Is Overcooked 2 beter? (Momenteel wel 4 keer duurder dan den 1)
Overcooked kan je met meerdere (4 in totaal). Het is leuker met meerdere, maar het is ook enorm hectisch. Ik kan het persoonlijk niet langer dan een half uur spelen aan 1 stuk, want dan word ik zot. Of het niet te moeilijk is voor 1e leerjaar weet ik niet, ik kan dat moeilijk inschatten .
Old 25-11-2019, 15:19   #2349   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post

Overcooked gaan ze normaal wel aankunnen, dat spel is ervoor gemaakt dat je tijdens het spelen commando's aan elkaar geeft. Wel hectisch en frustrerend

Ik denk niet dat je voor Just Dance een abonnement moet nemen. Just Dance is altijd een winner met kinderen. Dochter van mijn collega heeft dezelfde leeftijd als jouw kind, en die is er zot van.

1-2 Switch is naar wat ik hoor heel snel afgezaagd.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 25-11-2019, 15:24   #2350   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Trouwens, Smash Bros Ultimate lijkt me ook wel een aanrader (maar staat niet in sale). Niet moeilijk om te snappen, en is gewoon plezant om wat mee rond te klooien.

Last edited by Maniac; 27-11-2019 at 07:16.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 25-11-2019, 16:49   #2351   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by operator View Post
Nog niemand aan de nieuwe Pokémon bezig? Nieuwe 'wild area' is een leuke toevoeging.

De moeilijkheidsgraad is echter behoorlijk teruggeschroefd. Op weg naar de eerste gym heb ik mijn A-ploeg in een box gestoken omdat ze allemaal level 20 bereikt hadden, inclusief een Gyarados met leftovers. Toegegeven, single player Pokémon stond nooit bekend voor zijn uitdaging, maar ik herinner me toch nog dat bepaalde stukken spannend waren, al was het maar omdat de PP van je moves opraakten. Nu wordt er letterlijk met revives rond je oren gesmeten.
Ben er uiteraard ook mee bezig.

Dat je Pokémans al zo'n lvl hebben voor eerste gym ligt toch vooral aan jezelf, je kan er ook veel sneller staan, door die wild area grotendeels te skippen vooral, maar ja, mensen die daarvoor kiezen, spelen misschien beter iets anders dan Pokémon, dat dan weer wel.

Ik vind het tot dusver (zit nog maar in wild area na derde gym) best geslaagd voor een eerste echte console Pokémon.
Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Trouwens, Smash Bros Melee lijkt me ook wel een aanrader (maar staat niet in sale). Niet moeilijk om te snappen, en is gewoon plezant om wat mee rond te klooien.
Gaat wel beetje duwen zijn om zo'n Gamecube disc in Switch geramd te krijgen.
Old 10-12-2019, 18:40   #2352   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Ja, mannen. Het is van dat, vandaag een Lite gekocht en Breath of the Wild.
Ik zit elke dag +- 50 minuten op de metro dus kan ik beter wat nuttigs doen. Zover heb ik wat bomen omgekapt en wat gekookt. Love it

Last edited by Cage; 10-12-2019 at 18:44.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2019, 06:27   #2353   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

ik ben verslaafd
Old 13-12-2019, 11:28   #2354   link
Ryder
straight busta

Ryder's Avatar

en terecht uiteraard
Ryder is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2019, 11:31   #2355   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
em heeft het gewoon nooodig

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2019, 14:58   #2356   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Ja, mannen. Het is van dat, vandaag een Lite gekocht en Breath of the Wild.
Ik zit elke dag +- 50 minuten op de metro dus kan ik beter wat nuttigs doen. Zover heb ik wat bomen omgekapt en wat gekookt. Love it

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
damn aksm, je doet dat hier goed. zelf nog nooit met een nintendo console gespeeld maar deze thread doet mij wel twijfelen om er eentje aan te schaffen en dit spel te spelen.

waarom de fok hebde bijna 2 jaar gewacht FUAAARK

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2019, 15:52   #2357   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ook een Lite gekocht vorige week. Heerlijk toestel

Warframe waddafak zo mooi op dat ding. Schitterend hoe ze die graphics er uit persen.
DM is online now   Reply With Quote
Old 14-12-2019, 19:23   #2358   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
waarom de fok hebde bijna 2 jaar gewacht FUAAARK
Om mezelf te beschermen, denk ik. ik heb vandaag 6 uur gespeeld waarvan twee uur in bad en ik weet een shrine liggen in de verte die ik nog moet doen. en dan schijnt er ergens een gigantisch paard te zijn die ik moet temmen. En ik ben nog maar juist van de plateau en ben nog niet eens in de buurt van de eerste quest gekomen.

Ik heb het gewoon nodig ak.
Old 15-12-2019, 00:00   #2359   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
em heeft het gewoon nooodig
Schelleken esp
black is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2019, 12:26   #2360   link