Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 12-06-2020, 16:40   #21   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Toch een vrolijk baasje he gij .

Wij gaan naar een kleine camping ergens tegen Dinant. Uurtje met de trein, en dan daar een week niksen. Perrrfect.
Sorry maar ik werk liever dan op een camping of strand te zitten met wat Vlamingen en hun gespuis.
Zal wel wat verlengde weekends nemen ofzo, maar in eigen land op reis zie ik echt niet gebeuren.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2020, 16:58   #22   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Vooral niet als letterlijk iedereen dat doet. Half mei met vrienden een huis huren cava tis er ni mis, maar inde zomer.

Enfin ben er ook wel in 10 jaar niet meer geweest. Maar ik veronderstel nog altijd kayakken op de lesse met dan overal stenen en campings met Hollanders in keirevens die sjus oranches bestellen.

Hopelijk valt Zeelandse kust beetje mee.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 12-06-2020, 17:28   #23   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

tis juni, dus zeker tot en met donderdag gaat zoiets ommes wree hard meevallen. ik peis dat ge momenteel zo just na de versoepeling alleen gejost zijt als ge voor een weekend gaat maar bvb al onze geplande shit is voor in de week zelf, zaterdag en zondag zijn exclusief voor opfikken in de sauna en bier zuipen in't water

ma peizen dat een reis in eigen land echt alleen voor achterlijk marginale die alleen benidorm en gran canaria in't buitenland kennen is, da is toch onrealistisch beeld

bestemmingen genoeg waar ge perfect niemand tegenkomt als ge wilt, zelfs in populaire regio's. ardennen wilt nie zeggen dat ge naar een camping in malmedy of durbuy moet hé

y'all motherfuckers are crazy

Last edited by Ferrex; 12-06-2020 at 17:33.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2020, 17:31   #24   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en op zich niets mis met campings, één van de beste shrimpmeets/weekends was die aan de zee anno mid 2000's. een aflevering van wittekerke gecombineerd met de marginaliteit van een film van felix van groeningen was er niets tege- weet ge wa, misschien is da nie het beste voorbeeld om rooz te counteren

Old 12-06-2020, 18:19   #25   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

related: meest cringy shrimpmeet was waarschijnlijk toch wel de lucide drugsmeeting

was er niet bij, maar die verhalen die ik van faneel heb gehoord waren redelijk lollig
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2020, 18:27   #26   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

op de camping meeting was een deel van de groep er in geslaagd om ambras te maken na wat, een half uur? der zijn daar in totaal 2 of 3 shrimpers met slaande deuren (enfin tentflaps) vertrokken, respawner was den eerste.

cr is ook vertrokken, net als hitch denk ik maar die is nog wel dag langer gebleven. was toen nog te jong (15?) om mee te doen aan al die zever, ik was op mijn gemaksken pintjes zuipen en jointjes smoren terwijl ik was aan't observeren en strijk was aan't gaan

uiteindelijk meest geamuseerd en terug naar huis gekomen met yoshi en kermit. teki en smurfin waren toen aan't vossen trouwens hehe

Old 12-06-2020, 18:28   #27   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

smurfin anno 2003 beste wijveke ooit

mijn eerste shrimpmeet was pukkelpop 2002 met garnaal, mira, vulk, mrblack, the kamikaze squirrel en nog een paar.
heeft jaren geduurd tot ik door had dat er nen black en ne mrblack was, en dat dat dus niet dezelfde was. :')
Old 12-06-2020, 19:14   #28   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post

bestemmingen genoeg waar ge perfect niemand tegenkomt als ge wilt, zelfs in populaire regio's. ardennen wilt nie zeggen dat ge naar een camping in malmedy of durbuy moet hé
Misschien ben ik iets minder antisociaal dan de gemiddelde shrimper, maar ik hoef nu ook niet per se niemand tegen te komen. Voor mijn dochter vind ik het alvast een aangenaam idee dat er nog andere kinders zijn in de plaatselijke zandbak, en voor mezelf ga ik er geen depressie aan overhouden als ik tijdens het barbecuen nog andere menselijke wezens in mijn ooghoek zie.
Old 13-06-2020, 09:45   #29   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

was maar een antwoord op rooz he, mij maakt het nagenoeg niets uit

zolang ik maar niet 't zelfde gevoel heb als hier in antwerpen (enfin waar ge woont) qua volk, denk dat meeste shrimpers die mindset wel hebben

Old 13-06-2020, 10:20   #30   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

Voor mensen met kinderen perfect te begrijpen.
Enja, vakantie is voor mij een beetje ontsnappen en in mijn hoofd gaat dat moeilijk als ik fucking Vlamingen hoor praten over Corona en BLM.
Old 13-06-2020, 10:28   #31   link
Kurkhoer
Raadvragend

Kurkhoer's Avatar

Probleem met thuis blijven is dat je dan natuurlijk ook nog altijd tussen de Vlamen zit
He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God.
Kurkhoer is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 10:29   #32   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Voor mensen met kinderen perfect te begrijpen.
Enja, vakantie is voor mij een beetje ontsnappen en in mijn hoofd gaat dat moeilijk als ik fucking Vlamingen hoor praten over Corona en BLM.
ja ej mateke zijde nu pro-vlaanderen of anti wa ist
Old 13-06-2020, 10:33   #33   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

pro sommige delen van West-Vlaanderen da ist zowa
Old 13-06-2020, 10:44   #34   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Vakantie in de Westhoek?
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 18:47   #35   link
Horla
Senior Member

Het is al meer dan 7 jaar geleden dat wij nog eens op reis zijn gegaan. De afgelopen jaren de ene dag een uitstap doen afgewisseld met een dag thuisblijven. Ook zijn we al jaren aan het investeren in de tuin en huis en hebben zandbak, springkasteel, buitenkeuken en een zwembad.

Als ik op vakantie moet koken, dan blijf ik liever thuis waar ik al mijn gerief bij de hand heb en weet liggen. Ik ben momenteel te gierig om te betalen voor een all-in-vakantie. Als ik bedenk wat ik met dat geld allemaal kan doen in en rond het huis...
Horla is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 19:00   #36   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik vind vakantie in het buitenland ook wel belangrijk voor de kinderen. Eens een ander beeld dan onze standaard steden en omgevingen. Ik ga liever niet in eigen land op vakantie.
Een zwembad is leuk natuurlijk, men vraagt mij allang waarom ik er geen laat plaatsen maar mijn kinderen kunnen nog niet zwemmen en buiten mijn vrouw is er eigenlijk niemand die het graag doet. Ik zou dan liever een tennisveld zetten.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 19:02   #37   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Goh, hangt wat af van hun leeftijd zeker?
Of mijn kinderen in Nieuwpoort of in Spanje aan de zee zitten, gaat die imo echt niet uit maken. Om cultuur op te snuiven zijn ze nog niet oud genoeg, dus wij hebben voldoende aan een zwembad, een speeltuin en mss wat nieuwe pretparken en dierentuinen om te bezoeken.

Last edited by Turtle; 13-06-2020 at 19:14.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 19:12   #38   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Tja, cultuur is veel gezegd maar als ik mijn jongste van 5 haar uiterste best hoorde doen om bij de bakker in Italië 'quattro panini per favore" te zeggen dan ben ik wel blij dat ze dat opnemen.
Eetcultuur in't algemeen zelfs. Ook het links rijden in GB, de bergen in Zwitserland, soeks in Marrakesh, de uniformiteit van de huizen in Italië etc... Ik noem maar wat op, zeg niet dat het allemaal superbelangrijk is maar ik denk toch dat het hun blik kan verruimen ook al blijft een speeltuin of parkje hetzelfde dan hier.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2020, 19:46   #39   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

hehe

misschien volgende keer de thread maken over reizen ver ver weg, dan begint shrimp over benelux en plaatsen vlak aan de grenzen

Old 13-06-2020, 20:10   #40   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Ben altijd blij als ik naar Zeeland kan. Wat wandelen over de duinen ergens tussen Vlissingen en Westkapelle. Het uitzicht langs ene kant de zee, met af en toe een containerschip, en langs de andere kant de vlakke polders met tarwevelden waarbij ge alle torens van de dorpen van Walcheren kunt spotten, zonder dat lintbebouwing een spelbreker is.

En anders met de Mountainbike richting Noord-beveland voor een lange omweg langs het Veerse meer, of serieus intensief in de duinen van Westenschouwen.

En dan op mega warme dagen, 's nachts op het strand van Oranjezon, in uwe pure wat spetteren om zeevonk te wekken.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules