![]() |
![]() |
#42 link |
Man of Science
|
acku gij zijt zo verschrikkelijk dom hé.
Soms moet dat toch eens gezegd worden. "Hmmm, ik lees hier net dat de bitcoinhype volledig in elkaar gezakt is, misschien moet ik daar maar eens mee beginnen, GE WEET NOOIT." Alé, wie in godsnaam redeneert er nu zo. Dat ge de huidige economie maar slappe kak vindt, çava, kan ik best inkomen ook al ga ik er niet mee akkoord (toch niet zo extreem). Maar ge gaat nu toch niet met fucking bitcoins beginnen zeker, enfin :') |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Chairman of the bored
|
http://www.bitcoinspot.nl/Bitcoin-ui...s-vandaan.html Ok, makes sense. Maar als er geen betalingen meer zouden worden uitgevoerd in bitcoins, zou er dus ook niet meer kunnen worden gemined?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link |
lil carl hoefkens
|
Omdat die munt geen productieve basis en geen centraal bankensysteem heeft. We hebben het over een munt die afhankelijk is van de competentie (lees: hilarische incompetentie) van een paar mensen bij de Magic The Gathering Exchange.
“History,” writes Bokonon. “Read it and weep!” "It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!" - Upton Sinclair Last edited by Anton; 12-04-2013 at 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link | |
Unbanned
|
Quote:
Ben overigens nog niet vaak falikant fout geweest desondanks mijn onvermogen zaken te vatten; Het is niet alsof ik hierin ga beleggen, veeleer ermee spelen omdat het gewoon leuker is hiermee dan in een échte economie.
![]() |
![]() |
#49 link | |
Unbanned
|
Quote:
Je kan er niet vanuit gaan dat morgen alles beter is, of zelfs hetzelfde. De zekerheid en het vertrouwen is al een tijdje zoek in Europa.
![]() |
![]() |
#51 link | |
wadist
|
Quote:
![]() |
![]() |
#53 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
Executive
|
Uiteindelijk staan ze nu even hoog als waar ze 20 dagen geleden stonden, wat nog altijd hoger is dan toen ik inkocht. Als iedereen die het nog ziet zitten zijn boel verkoopt in het weekend eindigen we maandag weer op 20~30, 'k zou dan pas inkopen moest je het overwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link | ||
Man of Science
|
Quote:
Quote:
Het is een beetje hetzelfde als getuige zijn van een chemisch experiment dat net door half een laboratorium gevreten heeft, en dan zeggen "ik vraag mij af of dat goedje bijtend is, zal ik er eens dit briefje van 100 euro in deponeren om te zien wat er gebeurt?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Executive
|
Bwa, de prijs van een bitcoin kan maar 2 dingen doen: dalen of stijgen. Hij is nu behoorlijk laag, maar nog niet laag genoeg als investering imho. Momenteel zijn de transaction fees op MtGox wel 0% dus kan je een beetje traden aan de huidige prijzen en zo je kapitaal proberen te verhogen met spielerei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member
|
Yoo Bavo, als ge 100 euro op mijn rekening stort krijgt ge 1000 rancoins. Nu nog enorm goedkoop! Get them while they're hot!
Ik voorspel dat ze binnen 3 weken ongeveer het duizenvoudige waard gaan zijn! PM voor rekeningnummer.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|