Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-01-2018, 19:42   #1281   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Bon, twee 0-4'watch matches gisteren, die skip ik, maar nu VOD van best in the West tegen Seoul kijken en voor London vs Florida blijf ik wel op, plz don't be a stomp.
Old 11-01-2018, 19:53   #1282   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

die 4-0 van LA gladiators tegen de shanghai chintokken was echt triestig

ik wil best geloven dat er talent zit in china maar dan zit het alvast nie in dees team
Old 11-01-2018, 19:58   #1283   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Wel ze hebben nu uiteindelijk wel een coach van Miraculous Youngster gehaald dacht ik, maar euh ja, waarom niet de spelers? Tot dusver onverstaanbaar.
Old 11-01-2018, 20:21   #1284   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Wel een dope match Fuel vs Dynasty, ondanks of misschien eigenlijk dankzij Mercy meta... Bijna alle heroes krijgen play, cool.
Old 11-01-2018, 22:09   #1285   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Wel... Ik kijk.

Tviq Tracer mmmkay... Ok tot dusver misschien geniale zet, Logix noemde Tviq ooit één van de irritantste Tracers om tegen te spelen, sowieso heel andere stijl dan Logix en veel kans niet wat Londen verwacht had.

Aight gasten, nu al beter gedaan dan voorspellingen desk, keep it up!

Map 2, Profit: "hold my beer".

Last edited by oblo; 11-01-2018 at 22:43.
oblo is online now   Reply With Quote
Old 12-01-2018, 09:06   #1286   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Ik zou toch echt eens graag die Koreanen op hun bek zien gaan. Die mannen zijn echt niet normaal. Telkens opnieuw als je denkt dat ze een map aan het verliezen zijn, kunnen ze de situatie omkeren en terug naar hun hand zetten. Het alsof ze pas serieus beginnen te spelen als de zaak bijna verloren is. Een paar keer gezien tussen Florida en London

De eerste set gebruiken ze precies gewoon als opwarming. De laatste om de tegenstander af te slachten. Zowel bij Seoul als London was dit het geval. (Ik vind het trouwens nog altijd belachelijk dat een ploeg uit London bestaat uit enkel Koreanen).

Het is misschien te vroeg om al een voorspelling te maken, sinds de andere helft van de ploegen nog moet spelen, maar het ziet er naar uit dat Seoul de finale gaat winnen en dat London of Dallas de andere finalist zal worden.

San Francisco Shock lijkt met voorlopig het zwakste team maar zij wachten nog op 2 veelbelovende spelers om de groep te vervoegen. Ook IDDQD heeft nog niet gespeeld welke een van men favorieten is en waarvan ik denk dat het toch een van de betere hitscan dps'ers is in de League, jammer genoeg enkel (Mcree en Soldier). Ik denk dat zijn Tracer een beetje ondermaats gaat zijn vs de andere main tracer spelers maar daar hebben ze binnenkort Sinatraa voor.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2018, 16:35   #1287   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Denk dat Shanghai Dragons voorlopig met de "eer" van zwakste team gaat lopen... Heb eigenlijk het gevoel dat meeste teams dicht bij elkaar zitten, Seoul, London, NY & Dallas staan bovenaan in mijn voorlopige ranking maar daaronder zijn de verschillen precies niet zo groot, alleen maar goed voor beetje boeiende competitie te krijgen.

Wat je daar zegt van Koreanen die lijken te verliezen en het dan toch nog redden, ja, die control map van London tegen Florida was daar wel redelijk extreem voorbeeld van ja.
Old 13-01-2018, 01:22   #1288   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Deze match, djeez.
Old 13-01-2018, 13:57   #1289   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

|Ik zie net dat Dallas precies heeft verloren van Valiant. Toch een beetje een verassing.

Gisteren geen tijd gehad om een wedstrijd te zien.
Old 13-01-2018, 19:03   #1290   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Vandaag eens op beschaafd uur, beter.
Old 13-01-2018, 22:18   #1291   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Pfff die Koreanen toch. Weeral hetzelfde liedje.
1ste set een opwarming.
2de set hebben ze weeral een verliezende situatie op het einde weten te redden.
3de set hebben ze de tegenstander afgeslacht.
Doet me al niet meer veel hoop geven voor set 4.
Old 13-01-2018, 22:20   #1292   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Spree gaat zo te zien weeral geen speelkansen krijgen. Gaat waarschijnlijk enkel invallen als iemand ziek valt van de main roster. Ik ben benieuwd of we hem deze season in actie gaan zien.

Ik snap het nochtans niet, want hij is volgens mij een betere Diva dan Coolmatt.
Old 13-01-2018, 22:20   #1293   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Droggy View Post
Doet me al niet meer veel hoop geven voor set 4.
Zeker als ze Linkzr op de bank zetten.
Quote:
Originally Posted by Droggy View Post
Spree gaat zo te zien weeral geen speelkansen krijgen. Gaat waarschijnlijk enkel invallen als iemand ziek valt van de main roster. Ik ben benieuwd of we hem deze season in actie gaan zien.
Tegen z'n ex Faze DPS-duo mocht hij wel mee komen verliezen in tiebreaker. Dus ja, heeft wel al gespeeld.
Quote:
Ik snap het nochtans niet, want hij is volgens mij een betere Diva dan Coolmatt.
Zou ik niet zeggen, van niet-Koreanen zou ik eigenlijk enkel Poko misschien boven hem plaatsen.

Overigens wel de belangrijkste statistiek van OWL tot dusver: team met meeste Koreanen wint.

Last edited by oblo; 13-01-2018 at 22:30.
oblo is online now   Reply With Quote
Old 13-01-2018, 22:35   #1294   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Mja als je naar de gezichten keek van Outlaws voor de laatste set begon hadden ze er precies al niet veel geloof meer in.
Old 18-01-2018, 22:44   #1295   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Linkzr pls. Die kerel wordt precies enkel beter.

Dallas zijn een beetje hun synergie verloren.
Old 19-01-2018, 17:31   #1296   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Hold op point 1 Junkertown... Pijn-lijk.
Old 19-01-2018, 17:38   #1297   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

we mogen best of the west nu wel voor altijd laten vallen
Old 19-01-2018, 17:57   #1298   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Twee weken geleden geloofde ik dat nog zonder twijfelen... En vorige week overtuigde Outlaws nog niet, maar nu lijkt die titel mij voor hen. Fuel was met Effect sowieso al niet 100% zuiver West, maar goed, één Koreaan kon nog net, maar blijkbaar niet genoeg meer...

Sowieso fan van Houston hun aanpak: 100% Westerse spelers + coolste Koreaanse coach (& OW twitter personality).

Mayhem zou beter ook wat Koreaanse staff halen want uiteindelijk vond ik, ondanks dat ze algemeen als zwakste team buiten Dragons worden gezien, dat ze er uiteindelijk tot dusver nog beter uitkomen dan Fuel, grootste probleem is dat ze totaal niet weten wat gedaan als hun starting strat (die meestal best goed is eigenlijk) na eerste point/paar teamfights niet meer blijkt te werken... Wat Koreaanse tactics en discipline zou hun goed doen imho.
Old 20-01-2018, 11:54   #1299   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Volledig eens.

Outlaws hebben me echt verrast. Jake en Linkzr zijn een veel dodelijker en vooral veelzijdiger duo dan ik had verwacht. Jake had hoewel zijn visite kaartje al gegeven tijdens de World Cup tegen Korea. Zijn Junkrat is echt toptier. Maar de grootste verrassing is toch wel Linkzr. Ik wist dat hij goed was met Genji. Maar zijn Widow en Tracer zijn ook fenomenaal.
De tanks en healers zijn ook goed bezig en maken weinig fouten.

Dallas grootste teleurstelling op dit moment. Ik vind het toch een beetje raar. Zo goed spelen tegen Seoul, welke ik denk dat de beste team is van het moment. Maar de wedstrijden Seoul - London en Seoul - NY zullen dat pas duidelijk maken.

Ik ben benieuwd naar de wedstrijd Florida vs San Fran. Ik schat San Fran op dit moment ook niet heel hoog in.
Old 20-01-2018, 12:33   #1300   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Mayhem is alvast de entrance game aan het winnen.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules