![]() |
![]() |
#44 link | |
[b]1337[/b]
|
Quote:
Wat een film.
![]() |
![]() |
#46 link |
N°1 Music Spammer
|
I.D.
Film over 4 flikken die undercover gaan bij hooligans van een lokale club. Eén van de flikken verliest zijn eigen identiteit en verandert in de rol die hij speelt. Zeer goede en aangrijpende film. White Noise Paar keer goed verschoten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Banned
|
Gisteren 'A Clockwork Orange', beestig goed doordachte film.
Namiddag 'Reservoir Dogs' nog eens vanonder het stof gehaald. Zit ook ergens in die contreien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link |
Senior Member
|
Metropolis, de 1927 versie. Behoorlijk cool, maar nogal vreemd aandoend ook. Was een beetje als naar een toneelstuk kijken (veel overdreven mimiek en gebaren) met propjes in de oren (enkel muziek eronder, geen stemmen. Belangrijke tekst kwam ertussen), gigantische decors en een shitload aan acteurs (allemaal écht, geen cgi in die tijd).
Lange film (en dan is er naar schatting nog een kwart verloren van gegaan, die stukken werden kort verteld in tussen frames) met intrigerende architectuur en stijl. Interessant ding, maar niet voor "een avondje op't gemak een filmke kijken", want het vereist wel een inspanning van de hollywoodkijker ![]() Een van de coolste filmposters ooit, trouwens: ![]() Visuele effecten mochten er trouwens best wezen, voor een film van tachtig jaar oud. Morgen disc2 met extra's eens bekijken, ben benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link |
Senior Member
|
Is een geweldige film. Paar serieuze classic scenes ook wel: weet niet in hoeverre ze spoilen, dus op eigen risico. en zet het geluid maar af, ofzo...
http://nl.youtube.com/watch?v=Z-JwiN...eature=related Zelf Europa nog eens gezien. Ook best intrigerend at the count of ten, you will be in Europa Epidemic gaat binnenkort ook een volgen, echt sterk - absoluut een sluipend nachtmerriefilmpje dat enorm schokkend eindigt. ...like one hand was sticking out of the water, ansd she was very close, so she could see the hand. And it was only flesh, because all the skin was burned off already Die film is een dik uur recitatie van allerlei horror, in een bezwerende documentaire stijl, over de pest, oorlog, dood en verderf - twee scenaristen die een documentaire maken over het schrijven van een film over een epidemie (von Trier zelf, dus) en die eindigt in een medium dat 10 minuten lang in pure horror aan het gillen is nadat ze dat script gelezen heeft. Krijg kippevel als ik eraan denk.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Senior Member
|
Nog maar eens Donnie Darko gezien, de director's cut deze keer. Blijft echt een pracht van een film.
Elke keer dat ik de film zie probeer ik altijd een verklaring of beter gezegd een uitleg te zoeken waarover de film eigenlijk gaat en die is elke keer anders. De volgende keer dat ik hem ga zien zal ik de commentaar eens aanzetten van de regisseur. Wake up... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
is mij er eentje
|
!
En gisteren Jacky Legs op VT4. Vond dat voorwaar nog wel een leuke film. Bij momenten zelfs gelachen. Maar ook niet meer dan dat. Maar dat had u wel door, de film heet Jacky Legs en gaat over twee man op zoek naar een kangoeroe. Dusja ![]() Ben wel niet zeker dat de film wel Jacky Legs noemde eigenlijk ![]() edit: ben er zelfs vrij zeker dat hij níet zo heette. Gelukkig kan ik van hieruit weer niet op de site van vt4 dus even opzoeken is nogo ![]() Wetwel! Met dien dude van Sliders. SLIDERS! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|