Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 24-03-2019, 13:43   #16261   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Gezellige mens, gij.
Pakt u ook een stoel. En er is water als ge dorst hebt.
Old 24-03-2019, 16:18   #16262   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
tussen al die ranzige superhero movie bucht is het hartverwarmend dat zelfs in dat genre er parels tussen zitten

into the spider-verse is fucking geweldig, waarom kunnen ze niet meer van dat maken?

8.5/10. voor mij de beste superhero movie sinds, kweeni, 5 jaar ofzo? zelfs al zijt ge geen fan van dat type filmen, zie hem gewoon. beste pick voor after-cs film 'snachts in nen lange tijd.

Old 24-03-2019, 18:48   #16263   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Gezellige mens, gij.
yes, zonder dekentje en warme chocomelk kan het ook gezellig zijn. goed gezien.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is online now   Reply With Quote
Old 24-03-2019, 20:06   #16264   link
ToVoT
...

Us

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog na Get Out, maar de film had een hoog rommelgehalte. Het begon soms op een klucht te lijken wat hier totaal niet paste.
Eerste helft was dan ook gewoon echt niet goed, 2de werd het iets beter maar het heeft me toch niet kunnen overtuigen. Einde was wat artistieker en dat was dan ook kei goed. Maar veel te laat.

Soms had ik het gevoel om een film van M. Night te zien.
ToVoT is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2019, 21:02   #16265   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

The Favourite.

Had een saai kostuumdrama verwacht, maar had dan ook nog nooit van Lanthimos gehoord. Knappe film. Zeer knappe acteerprestaties van de dames en het continue doorbreken van de kostuumserieux met wat gevloek en zwarte humor.

Binnenkort eens naar "The killing of a sacred deer" kijken denkik
Old 24-03-2019, 22:21   #16266   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kijken naar alles vanaf dogtooth bedoelde

diene mens heeft nog geen enkele slechte film gemaakt
Old Yesterday, 11:06   #16267   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Quote:
Originally Posted by ToVoT View Post
Us

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog na Get Out, maar de film had een hoog rommelgehalte. Het begon soms op een klucht te lijken wat hier totaal niet paste.
Eerste helft was dan ook gewoon echt niet goed, 2de werd het iets beter maar het heeft me toch niet kunnen overtuigen. Einde was wat artistieker en dat was dan ook kei goed. Maar veel te laat.

Soms had ik het gevoel om een film van M. Night te zien.
Ik vond het in zijn totaliteit zeker niet slecht, maar het voelde inderdaad wat rommelig aan. Ik heb er wel van kunnen genieten. Meer ook niet.
Arne is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 11:47   #16268   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Mad Max: Fury Road nog eens gezien. Goed filmke. Khad mss wel zo wat meer uitdieping gewild van de wereld. Het is uiteindelijk één lange achtervolgingsscène. Schoon in beeld gebracht, maar ik wil meer!

blumcole is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 14:10   #16269   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Ik vond de film maar

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:58   #16270   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

ik vind het een goede keuze dat de uitdieping van de dystopie niet in deze film aan bod komt, het mysterieuze element blijft bewaard en het valt (mede daardoor) niet in het rijtje van standaard films. kan zich daardoor ook focussen op de essentie waardoor er echt een parel van een film is gemaakt. de actie en ook het verhaal (velen kunnen me niet serieus nemen als ik 'verhaal' zeg maar hebben ongelijk, me dunkt) worden erg sterk naar voor gebracht. een modern epos als ge het mij vraagt!

volgens mij ook een uitstekend feit dat George Miller wederom aan het roer zat. hopelijk komt er nu wel geen shitstorm aan sequels zoals bij andere franchises waardoor de magie compleet verloren gaat en m'n kiest voor kwantiteit ipv kwaliteit. laat zo een pracht rijpen, it pays off. (HL², TF², nieuw Tool album, ... en ook Fury Road zijn er het bewijs van)
had voor mij zeker wel een zevende oscar mogen winnen voor beste film trouwens. enige film die ik vijf keer in de bioscoop ben gaan kijken ook.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules