Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 22-05-2017, 13:44   #3361   link
Matthias
*snore*

Hmm, ga jij, rooz, nu beweren dat slaagkansen in het hoger onderwijs een graadmeter zijn voor intelligentie?

Hmm.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2017, 15:08   #3362   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Hmm, ga jij, rooz, nu beweren dat slaagkansen in het hoger onderwijs een graadmeter zijn voor intelligentie?

Hmm.
Intelligentie is 1 van de criteria die zorgt voor hogere slaagkansen, natuurlijk.
Maar het verschil tussen beide groepen hier zit duidelijk ook in de omkadering en ondersteuning van thuis uit.
Dus ik begrijp niet goed wat mijn stiefzus tracht aan te kaarten met haar wereldschokkende vaststelling, zeker omdat haar ouders ook laaggeschoold zijn.
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk, al is het vanzelfsprekend makkelijker als je de zoon bent van een dokter en omringd door academici, dan als je de zoon bent van een arbeider bij Volvo Trucks en omringd door marginalen.

Of versta ik iets niet?
Wat zou de oplossing zijn om die slaagpercentages dichter bij elkaar te krijgen?
Of kijken de profs stiekem naar de loonfiches van de leerlingen ofzo?
rooz is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2017, 15:37   #3363   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
als het nu nog niet voldoende bewezen is dat zij absoluut incompetent is op elke post zij krijgt, dan weet ik het ook niet meer. hoe de fuck blijft die posten krijgen?
Los van Schouwvegers haar gebruikelijke incompetentie is het duidelijk dat N-VA hier gewoon een vuil spel heeft gespeeld, bedoeld om het debat te verzieken. Schauvlieger hier gewoon een handig afleidingsmanoeuvre. En de bouwlobby viert ondertussen feest.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2017, 15:47   #3364   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

maar als ge iemand op een ministerpost zet die op dat niveau aan de lopende band fouten maakt en ook nog eens verschrikkelijk met de pers omgaat, geeft ge wel heel veel ammo om zo'n zaken gemakkelijk te faciliteren

ik denk dat er elk jaar genoeg vrouwen master in de politeke wetenschappen afstuderen (en andere richtingen for that matter) die op zich al 100 keer beter zouden zijn op eender welke post dan joke "chemtrails zijn echt" schauvliege
Old 22-05-2017, 16:18   #3365   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Matthias Schoenmakers nevah forget
Old 22-05-2017, 16:21   #3366   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
ik denk dat er elk jaar genoeg vrouwen master in de politeke wetenschappen afstuderen (en andere richtingen for that matter) die op zich al 100 keer beter zouden zijn op eender welke post dan joke "chemtrails zijn echt" schauvliege
Joke is populair, Joke haalt veel stemmen en de kiezers van Joke (boerkes) zijn zeer blij dat zo'n boskaart de soep in draait.

Denken dat een vrouw geen cynische spelletjes kan spelen is schattig, maar gevaarlijk.
Old 22-05-2017, 16:23   #3367   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Wat zou de oplossing zijn om die slaagpercentages dichter bij elkaar te krijgen?
Tja, er staan suggesties in het artikel dat je zelf citeert. Die lijken me zo dom nog niet.
Old 22-05-2017, 16:32   #3368   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Joke is populair, Joke haalt veel stemmen en de kiezers van Joke (boerkes) zijn zeer blij dat zo'n boskaart de soep in draait.
ik was onder de indruk dat schauvliege nog maar sinds 2014 landbouw had ma blijkbaar had ze in 2009 al een cumul van cultuur én leefmilieu/natuur

da verklaart alvast meer waarom ze zo populair is bij de tsjevenboeren achterban; moest ze populair geworden zijn in de mate dat ze da momenteel is door cultuur alleen had ik er al helemaal niets van begrepen hoe iemand zo onkundig zo hoog is geraakt
Old 22-05-2017, 19:37   #3369   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Zalig, dankzij Bart De Wever zijn War on Drugs beginnen ze nu ook al in Antwerpen naar Amerikaanse en Mexicaanse toestanden te gaan:

https://atv.be/nieuws/video-antwerpe...gshandel-44670
CSM is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2017, 19:39   #3370   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

amerikaanse toestanden, maybe, als ge heel pessimistisch zijt

mexicaanse toestanden? nie overdrijven

maar ja, de wever zijn war on drugs is sowieso contraproductief en gaat nie veel veranderen en het erger maken. maar om het hier nu één of andere free for all van te maken, nah
Old 22-05-2017, 20:08   #3371   link
Lycas
Senior Member

Legaliseren die handel.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2017, 22:36   #3372   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2985921

This just in : Kinderen van succesvolle mensen zijn slimmer dan kinderen van minder succesvolle mensen.
't Komt er eerder op neer dat het nogal makkelijk is om een goede student te zijn en daarna te doctoren en wat nog als mama en papa elke week zakgeld geven, een auto kopen en een studio betalen tegenover een student die elk weekend 's nachts zijn kloten zit af te draaien om 100% alles te betalen en je zonder studiebeurs waarschijnlijk geen hoger onderwijs kon doen.

Maar anderzijds zijn die eersten ook vaak het soort studenten dat op een avond 100 euro op café of een feestje leegzuipt en met niet veel meer dan voldoening hun diploma haalt zonder voeling met de maatschappij of waardebesef. En helaas krijgen ze dan waarschijnlijk via hulp van de papa en de mama toch ergens een goeie positie aangeboden en denken ze dat ze zelf alles verdienen omdat ze even hun best hebben gedaan toen de examens er waren.

Er is ergens een mooie illustratiereeks over te vinden op internet maar zit op GSM.

JA TZIT DIEP FAKU

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2017, 10:37   #3373   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
ge zou beter ne keer naar zee lopen, tamzak

blumcole is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules