Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 03-08-2018, 12:34   #26781   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
ebde 75 euro?
Nee ik ben straatarm. En nog geen stap verder.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2018, 14:29   #26782   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

geef mij al uw geld sup

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2018, 01:16   #26783   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Iemand een idee hoe lang het duurt nadat ge uw vinger geplet hebt tussen een autodeur dat die nagel eraf valt?
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2018, 01:16   #26784   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Asking for a friend
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2018, 01:29   #26785   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

hangt af van waar de vinger geplet is en hoe zwaar de ontsteking (de reactie van't lichaam op de, euh, invasieve deur achtige complicaties) is

als de pijn niet te doen is = spoed, anders morgen naar de huisdokter amigo. en ge zijt hem, als't echt diep in de nagelbed geraakt is, max 6 maanden kwijt moest hij er af vallen. anders een paar weken.
Old 06-08-2018, 11:10   #26786   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Hehe, in de krokusvakantie op mijn duim geklopt (because loemp) en het zwart is er nog niet uitgegroeid. MEGASPANNEND!
Old 06-08-2018, 12:12   #26787   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Lang geleden ook eens mijn vinger tussen de autodeur gehad, oude nagel viel er pas af toen de nieuwe hem eruit duwde.
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2018, 13:06   #26788   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

ik ga even stoppen met deze thread te lezen
ewwwww
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2018, 12:15   #26789   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Heeft er iemand een abo op het nieuwsblad die iets wilt pasten hierzo? Ik wou dit eens lezen : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180806_03651554

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2018, 12:17   #26790   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Heeft er iemand een abo op het nieuwsblad die iets wilt pasten hierzo? Ik wou dit eens lezen : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180806_03651554
BONHEIDEN - De feiten speelden zich zondagavond af, net na 22 uur. De zoon en stiefzoon van ruitenwasser Steve V.L. (44), die op het gelijkvloers woont van een appartementsgebouw in de Nieuwstraat in Bonheiden, waren aan het spelen in de ondergrondse parking van het gebouw. Maar voor bovenbuur Roger V.D.J. (63), een ex-beroepsmilitair die bijkluste als buschauffeur, ging het er blijkbaar te luidruchtig aan toe. De burenruzie liep compleet uit de hand.
De man maande de kinderen aan tot stoppen. Hij kon het niet hebben dat de bal keer op keer tegen zijn garagepoort getrapt werd, zo vernam Het Nieuwsblad van buren. De kinderen gingen daarop hun beklag doen bij de vader, die op zijn beurt weer Roger aansprak.

Daarop pakte Roger V.D.J. zijn jachtgeweer. Hij vuurde één keer zonder iemand te raken, waarna in de hal een schermutseling ontstond met Steve V.L. Plots ging het wapen opnieuw af. Roger V.D.J. zakte in elkaar. Hij had een kogel in de lies gekregen en stierf ter plekke.

De politie was onmiddellijk ter plaatse, ook omdat even werd gedacht dat een dolle schutter zich in het gebouw had verschanst. Steve V.L. werd opgepakt. Hij zit nog altijd in de politiecel en pas vandaag beslist de onderzoeksrechter over zijn verdere aanhouding.

Per ongeluk of niet?

Over de omstandigheden van de schietpartij bestaan nog veel vragen. Wie het wapen vasthield toen het tweede schot afging, is niet geheel duidelijk. “Misschien verschaft de autopsie klaarheid”, klinkt het op het parket. Er zijn verschillende opties. “Ofwel is het schot per ongeluk afgegaan, ofwel tijdens de schermutseling, ofwel moedwillig. De drie theses worden onderzocht.” Ook een bloedspattenexpert is gevorderd om na te gaan hoe het drama precies gebeurd is.

Caféruzie

Bij de buren en de zus van Roger valt te horen dat het kabaal van de kinderen hem soms wel stoorde. “Maar meer was het ook niet. De politie is hier nooit moeten tussenkomen”, zegt een buurvrouw. Ze bestempelt Roger als een rustige, bedaarde man.

Ex-beroepsmilitair Roger V.D.J. was sinds een halfjaar weduwnaar. Zijn vrouw was gestorven aan kanker en die klap was hij nog aan het verwerken. Hij werkte de jongste tijd als buschauffeur en vervoerde vooral gehandicapte kinderen, zo weet de buurvrouw nog. Hij heeft zelf drie kinderen en is ook al opa. Het parket kende V.D.J. om een caféruzie en wat verkeersfeiten. “Zeker niets vergelijkbaars met wat er nu gebeurd is.”

Steve V.L. staat bekend als een joviale man. “Hij kwam altijd heel fel op voor zijn kinderen.”

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2018, 13:47   #26791   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

meh dumb fuck, wie haalt er nu een jachtgeweer boven om kinderen weg te jagen.
Goed dat er geen onschuldigen gestorven zijn.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2018, 18:28   #26792   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Merci kist!

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 15-08-2018, 21:55   #26793   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Vraagje: kan er iemand een programma of app aanraden voor je gezinsfinancieën ordelijk bij te houden? Ik zou vooral willen facturen van bv de auto's, of het water, of gsm enzo willen kunnen groeperen zodat het achteraf mooi in de tijd te vergelijken is met vorige jaren (ergens met grafiekjes ofzo).
Want ik betaal nu voortdurend facturen zonder er eigenlijk bij stil te staan hoeveel mijn water/auto/etc. mij feitelijk kost op jaarbasis en of er grote verschillen zijn met vorige jaren.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2018, 08:16   #26794   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Ynab? Is wel betalend.
Old 16-08-2018, 12:18   #26795   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ynab is zalig, maar uiteindelijk niets dat je niet met excel kan. Zoek je nog ynab4? Nr 5 is met een abonnement.
Old 16-08-2018, 14:13   #26796   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Excel met wat draaitabellen.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2018, 21:31   #26797   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Heb Ynab geprobeerd, maar ik vond het uiteindelijk een ingewikkeld programma die niet meteen deed wat ik wou. (Toegegeven zet u er een avondje achter en je zal er wel mee overweg kunnen en alles kunnen ingeven.)

Maar uiteindelijk is, zoals ook reeds aangehaald, een eenvoudig excel bestandje meer dan genoeg.
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2018, 21:33   #26798   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Veel apps kunt ge vervangen door nen excel. Daarom is het nog geen aangenamer oplossing.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2018, 21:41   #26799   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Tis anders wel poepsimpel ook hé..
Old 16-08-2018, 21:49   #26800   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Een lelijke Excel werkt beter dan flashy websites #zwoeptriggered
Avalanche is offline   Reply With Quote